Nótt Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2743 Skrevet 17. januar 2011 Ny telefon vil si mye å sette seg inn i. Jeg har et nytt leketøy, men med en liten en gjør jo at jeg ikke har fått satt meg inn i alle funksjonene ennå. Heldigvis har det ikke noe hastverk.
Nótt Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2744 Skrevet 17. januar 2011 Har forresten funnet en lue jeg har lyst til å strikke til Vesla. Må bare finne ut hvilket garn jeg skal bruke. :klø: Har jo så mye, så dette kan bli vanskelig.
Saeria Skrevet 17. januar 2011 #2745 Skrevet 17. januar 2011 Det var ei søt lue! Jeg skal strikke knox hood til G, men siden han har nok luer som passer enn så lenge, venter jeg til han trenger ny høst/vinterlue.
Nótt Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2747 Skrevet 17. januar 2011 Knox hood var også søt ja. Men skal nok lage en sånn pixie lue først ja.
Nótt Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2748 Skrevet 19. januar 2011 Trøtt. Hadde håpet at Vesla skulle sove lenge idag, men neida. Hun lå og ropte på Mannen før han gikk. :rødme: "ba-ba" "ba-ba" kom det fra soverommet, noe som jo så klart smeltet et trøtt mammahjerte. Mannen måtte jo bare inn og hente henne før han gikk på jobb.
Lucky? Skrevet 19. januar 2011 #2749 Skrevet 19. januar 2011 Så søt lue Gratulerer med ny telefon Jeg har ikke fått satt meg inn i alt ennå jeg heller....men har i allefall funnet ut hvordan man endrer tastaturet når man skriver mld, så nå er det mye lettere å skrive mld igjen Herlige vesla som roper på pappa Klart hun må hentes da
Nótt Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2753 Skrevet 19. januar 2011 Hei loffen - savner dagboka di. Tror den lua kan bli veldig fin, må bare få garn til den. Har masse på vei i løpet av våren, så det blir en slik lue til høsten/neste vinter. Nå har hun nok luer merkelig nok.
dreia Skrevet 19. januar 2011 #2754 Skrevet 19. januar 2011 For ei søt hue. Vesla blir sikkert kjempesøt i den. (Kanskje eg skulle ha føyd den til strikkelista mi, eg òg? )
Kara W Skrevet 19. januar 2011 #2755 Skrevet 19. januar 2011 Har ikke så mye å si om dagen, men føler for å gi deg en
Nótt Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2756 Skrevet 23. januar 2011 I dag har Vesla og jeg vært ute og gått en times tur i skogen i det flotte været. Det var helt fantastisk deilig å gå ute i dag. Vesla satt på ryggen min i bæretøy og koste seg, mens jeg gikk hardt avgårde, orket ikke å dille bak søndagsgåere i dag. Var god og varm da vi kom hjem, så at Mannen da hadde vasket hele huset var veldig deilig. I går tuslet vi ned hele Bogstadveien fra Majorstua til Akerbrygge, da satt også Vesla på ryggen min og koste seg. Hun koste seg faktisk så mye at hun sovnet der.
Lucky? Skrevet 23. januar 2011 #2757 Skrevet 23. januar 2011 Så deilig med gåtur i det nydelige været Høres praktisk ut å ha henne på ryggen da Heldige deg som kom hjem til nyvasket hus
Nótt Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2758 Skrevet 23. januar 2011 Lucky?: Det er veldig praktisk å bare kunne ta henne på ryggen og gå ut. Det å slippe vogn er helt fantastisk. Mannen lager middag, og Vesla er med og hjelper. Er så koselig å høre han forklare hva han gjør for henne og hun kommer med koselyder tilbake. :rødme:
Kara W Skrevet 23. januar 2011 #2759 Skrevet 23. januar 2011 Utrolig deilig å kunne bære barn på ryggen Tok ut vognen igår, for andre gang i år, eller noe slikt, og savnet bæretøy nesten hele veien. Deilig å komme hjem til nyvasket hus! Jeg får komme og inspisere på tirsdag
Nótt Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2760 Skrevet 23. januar 2011 Nå har jeg nyvasket og nyfarget hår. Deilig!! Kara W: Jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde med meg vogn på tirsdag da jeg tok en tur på jobben til mamma, og angret nesten hele veien. Gjorde det bare for at Vesla skulle få sove + at jeg skulle ha med meg litt ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå