Saeria Skrevet 13. januar 2011 #2721 Skrevet 13. januar 2011 Og i dag ankom endelig både Cornish pixie og Aurora Borealis til meg.
Nótt Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2722 Skrevet 14. januar 2011 Som om jeg ikke har nok garn fra før av. Føler jo ikke det da, må bare finne noe å strikke av det. Vesla går nå rundt i jakken jeg fullførte i går. Trodde kanskje den var litt stor til henne, men den er akkurat lang nok på ermene og den rekker akkurat nedenfor rompa. Nå er det lengre enn oppskriften tilsier så hun kan nok ha den en god stund - heldigvis. Jeg er superfornøyd med den i hvertfall. Vesla sier: §|gftygfrytuyrfftgmkhvbb n
Saeria Skrevet 14. januar 2011 #2723 Skrevet 14. januar 2011 Er sikker på at vesla er kjempesøt i den!
Nótt Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2724 Skrevet 14. januar 2011 Hun er faktisk det, også ser hun så fornøyd ut. Hun har begynt å skulle ha på seg de klærne som ligger fremme. Hun kommer gående med de og gir de til oss, og er superfornøyd når vi tar de på henne. Ser ut til at vi får en liten dolle. :ops:
Saeria Skrevet 14. januar 2011 #2725 Skrevet 14. januar 2011 Merker jeg har gutt, for han bryr seg ikke!
pusilus Skrevet 14. januar 2011 #2726 Skrevet 14. januar 2011 Herlig å lese om vesla :rødme: God helg
Nótt Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2727 Skrevet 14. januar 2011 Hun er helt ram når det gjelder å "kle seg ut". Hun har fått en filthatt og elsker å gå rundt med den, eller sette den på Mannen eller meg. Må jo innrømme at det er litt spesielt i en alder av 11 måneder å vise en slik interesse for klær. Litt moro er det jo, men jeg kjenner at jeg gruer meg om hun fortsetter med denne interessen.
Saeria Skrevet 14. januar 2011 #2728 Skrevet 14. januar 2011 Ja, det er litt spesielt. Hun er ganske forut for sin tid i grunn, og så veslevoksen og skjønn da!
Nótt Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2730 Skrevet 15. januar 2011 Ja, det er litt spesielt. Hun er ganske forut for sin tid i grunn, og så veslevoksen og skjønn da! Hun er ganske forut for sin tid på enkelte ting ja, tror det kan ha noe med å gjør at vi ikke snakker babyspråk eller duller med henne. Er det vi får høre i hvertfall er grunnen.
Saeria Skrevet 15. januar 2011 #2731 Skrevet 15. januar 2011 Det er ikke så mye babyspråk her heller, egentlig! Ikke noe dubbedikkeduuuu. Grunnen til at han er senere motorisk, er at han slekter på meg. Jeg og alle søsknene var 18 mnd. når vi gikk. Helt i andre enden av normalen. Han fikk pappaens utseende, og min motoriske ferdighet/interesse. JEg er i grunnen enda slik at jeg ikke vil prøve meg på ting før jeg er 110% sikker på at jeg mestrer det til det fulle, og slik ser det ut til at han også er på enkelte punkter. Som gåingen. Ellers har jeg visst vært normal til tidlig. G viser hvertfall at han er gutt. Han er en ordentlig gutt. Herjer og styrer på, og Viljen, den er det IKKE noe å si på!
RødeDrage Skrevet 15. januar 2011 #2732 Skrevet 15. januar 2011 Bare innom for å si hei! (Jeg har endelig begynt å skjønne litt av KG, det tok bare eeevigheter! )
Nótt Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2734 Skrevet 15. januar 2011 Det er ikke så mye babyspråk her heller, egentlig! Ikke noe dubbedikkeduuuu. Grunnen til at han er senere motorisk, er at han slekter på meg. Jeg og alle søsknene var 18 mnd. når vi gikk. Helt i andre enden av normalen. Han fikk pappaens utseende, og min motoriske ferdighet/interesse. JEg er i grunnen enda slik at jeg ikke vil prøve meg på ting før jeg er 110% sikker på at jeg mestrer det til det fulle, og slik ser det ut til at han også er på enkelte punkter. Som gåingen. Ellers har jeg visst vært normal til tidlig. G viser hvertfall at han er gutt. Han er en ordentlig gutt. Herjer og styrer på, og Viljen, den er det IKKE noe å si på! VILJEN har vist sitt ansikt hos oss den også, og det er ikke bare moro for å si det sånn. Vi har en liten jente med STOR Vilje, bare synd at Mannen og jeg har store viljer også. Det kan se ut til at det kan bli noen kamper i fremtiden for å si det sånn. Ellers ser det ut til at hun slekter på meg utviklingsmessig, for jeg var også tidlig ute - og så vidt jeg vet min søster også (som er den eneste av mine søsken som er født nesten til termin). Og om jeg skal høre på mamma var jeg av den uredde typen da jeg var liten, og der ligner Vesla helt klart på meg - "no fear". Bare innom for å si hei! (Jeg har endelig begynt å skjønne litt av KG, det tok bare eeevigheter! ) Koselig at du er innom og hilser på. Fikk du PMen jeg sendte deg? Ja det har jeg, men har helt glemt å svare. Har hatt besøk av svigers i dag og de ble noen timer kan du si.
MarianneE Skrevet 16. januar 2011 #2735 Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk for varmende støtte i boka mi de siste dagene.
Nótt Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2736 Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk for varmende støtte i boka mi de siste dagene. Skulle da bare mangle. ______________________________________________________________________________________________ Mannen prøvde å la meg sove lenge i dag. Det var en liten jente som ikke var helt enig med han der. Hun gikk bort til soveromsdøren og endte opp med nesten å stå og slå hodet i døren for å komme inn til meg. "Litt" mammadalt kan man si. Endte med at jeg sa at jeg var våken da klokka var 0845. Det var jo noe senere jeg har fått sove ellers denne uken, så jeg var glad jeg. Mannen derimot var ikke så fornøyd, MEN om han virkelig ville ha latt meg sove kunne han jo bare ha kledd på dem gått ut - verre er det jo faktisk ikke.
Kara W Skrevet 16. januar 2011 #2737 Skrevet 16. januar 2011 Vi er også fryktelig sta, så Plutten gav opp å ha noen vilje etter bare 10 dager Men med Plutteline tror jeg ikke vi blir like heldige. Hun er en helt annen en storebroren sin, merker vi Kos dere med resten av helgen og det fantastisk skjønne jenten deres!
Nótt Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2738 Skrevet 16. januar 2011 Tydelig at Vesla liker at det skjer ting med henne, i dag har vi i flere omganger "løpt" rundt i hele leiligheten og tatt hverandre, og hun bare stråler og vil ha mer. *poff* Sliten nå ja. Hun trenger sårt å komme i barnehage nå, bare synd vi ikke har fått noen barnehageplass ennå.
Nótt Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2740 Skrevet 16. januar 2011 Det håper vi også, for akkurat nå tærer det litt på meg at vi ikke har det - for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå