Nótt Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2701 Skrevet 8. januar 2011 Blir nok til at jeg bestiller den nå i løpet av helgen tenker jeg. Sitter og tenker på seng til vesla når hun er ferdig med sprinkelsengen. Liker denne sengen veldig godt.
Nótt Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2703 Skrevet 8. januar 2011 Det er den, men dyr - ca kr 2000!!
*Enigma* Skrevet 8. januar 2011 #2704 Skrevet 8. januar 2011 Det er den, men dyr - ca kr 2000!! Men det ser ut som en fin seng til å vokse i, for det er vel en skyveseng? Dessuten, en seng som blir stellt pent med kan alltids selges senere. Det var en virkelig lekker seng.
Nótt Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2705 Skrevet 8. januar 2011 Det er en skyveseng ja, men det er ikke aktuelt å kjøpe en sånn nå uansett - for vi har ikke lagringsplass til å oppbevare den til hun slutter med sprinkelsenga. Er jo lov å se litt rundt for det da. Da er ny telefon bestilt, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at den skal komme i posten. *utålmodig*
Nótt Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #2706 Skrevet 10. januar 2011 Vesla lå og pratet med seg selv en drøy halvtime etter at Mannen hadde gått på jobb i dag, dvs at jeg fikk lov og slumre for meg selv den tiden. DET var deilig det. I tillegg spiste hun opp hele brødskiven sin til frokost og koste seg masse - fikk tatt et skikkelig herlig glise-bilde av henne. Nå sitter hun ved lekekassen sin og tar ut leker. Ellers slipper hun seg stadig oftere og oftere, nå kan hun gå langs bordet uten og holde seg. I går gikk hun ca 3 meter uten å holde seg i det hele tatt. Så jeg tror nok ikke det er så lenge til hun slipper seg ordentlig.
Nótt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2708 Skrevet 12. januar 2011 Her er det særdeles lite som skjer for tiden. Jeg er hjemme med vesla og sånn som været har vært de siste dagene har vi vært lite ute. Men jeg har liten lyst til å tryne på blankisen så da blir det sånn. I morgen skal jeg ut og få aromaterapibehandling - gleder meg villt!!!! Det og pedikyr var julegaven fra Mannen i år.
Saeria Skrevet 12. januar 2011 #2709 Skrevet 12. januar 2011 Kose deg i morgen. Jeg har vært så velsignet å hatt ett døgn med oppkast, mageknip, kvalme og magekramper. Det kom helt kastet på meg. Effektiv måte å gå ned to kilo på, men ikke den beste.
Nótt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2710 Skrevet 12. januar 2011 Kose deg i morgen. Jeg har vært så velsignet å hatt ett døgn med oppkast, mageknip, kvalme og magekramper. Det kom helt kastet på meg. Effektiv måte å gå ned to kilo på, men ikke den beste. Det er helt jævlig å få noe sånt noe. Jeg har heldigvis ikke hatt noe sånt på flere år. *bank i bordet*
pusilus Skrevet 12. januar 2011 #2711 Skrevet 12. januar 2011 For en herlig julegave fra mannen. Kos deg med den
Nótt Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #2712 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hva er det med verden?? Hvorfor skjer det så jævlig mye drit der ute med folk jeg kjenner eller vet om??? Endret 13. januar 2011 av Nótt
Nótt Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #2716 Skrevet 13. januar 2011 Så hyggelig med folk som er innom. til dere. Jeg hentet det nye leketøyet mitt i går, dvs telefonen. Er mye å sette seg inn i der ja.
pusilus Skrevet 13. januar 2011 #2717 Skrevet 13. januar 2011 Ny telefon Hvilken er det du har kjøpt deg?
Nótt Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #2720 Skrevet 13. januar 2011 Takk - det skal jeg gjøre. Har nå vært og fått massasje og fy søren så godt det var. *salig* Og etter at jeg kom hjem strikket jeg ferdig en lang cardigan til vesla vår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå