Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke sende en sms i morgen om du har tenkt deg en tur til byen, jeg regner med å være i Oslo fram til ettermiddagen en gang :)

Det kan jeg gjøre. Må se an været litt og formen til vesla. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble ingen tur ut i går, for det første så lavet snøen ned og da er det å ta med vogn på tur ikke det jeg gjør. I tillegg hadde jeg nok eggløsning for jeg hadde sinnsykt vondt i magen på høyreside ved eggstokken - gikk over i løpet av dagen, men bare tanken på å bevege meg ut bød meg i mot.

Og så må jeg skryte litt av Vesla vår, for her skjer det saker og ting nå. I går så øvde hun seg på å gå mellom bord/sofa og meg, og meg og Mannen. Og hun gjorde det med det største gliset hun klarer å få til. :hjerte:

I dag morges prøvde jeg å gi henne brødskive til frokost for første gang, det gikk veldig bra. Hun koste seg med brød med leverpostei, tok små biter og sa "nam-nam" hele tiden. :fnise: 1/2 skive spiste hun før hun var lei, og da fikk hun en liten flaske melk. Og hun virker mer fornøyd enn hun har gjort på lenge etter frokosten.

*trommevirvel*

Hun har tatt sine første skritt helt alene UTEN meg eller Mannen som mottaker. Mellom sofa og glass-skap, skjedde det. Jeg sitter på gulvet ved lekene hennes og snur meg for å se etter henne, hun går langs sofan nemlig, og der ser jeg et lite hode over sofaermlenet. Og det hodet er ikke inntil en vegg eller noen ting, flytter litt på meg og der ser jeg vesla gå stabbende med armene fremover mot glass-skapet vårt. :rødme: Jeg flytter meg og sier ingenting før hun er fremme. Og da snur hun seg og gliser stort - hun skjønte at hun gjorde noe bra. :hjerte:

Skrevet

Hun gjentok "Gå-alene"-øvelsen, mellom stuebordet og en puff som står inntil dvd-hylla vår, det var også en drøy meter ca. Hun er kjempeflink!! Så er nok ikke såååå lenge til hun faktisk tusler rundt alene tror jeg.

Skrevet

Fikk en liten aha-opplevelse akkurat nå. Gikk gjennom og talte hvor mye garn jeg har bestilt, det er nok for en stund tror jeg. :lol:

Skrevet

Hurra for en gående Vesla :strix: Nå er det bare å passe på. Og det stolte smilet de kommer med etterpå er jo noe av det herligste som fins :rødme:

Husker da Plutten tok sine første skritt alene. Tanten min holdt frem en kjeks til ham, og plutselig slapp han og gikk bort og tok den. Han sto der med kjeksen og så veldig forfjamset og sjokkert ut, mens alle klappet og jublet :ler:

Skrevet

Så herlig med en liten tuslende vesla :hjerte:

Skrevet

Det er veldig gøy, særlig når hun snur seg ser på deg med det store smilet også slipper seg og kommer gående mot en. :hjerte:

Skrevet

Når man leser sånt som dette i aftenposten så er jeg veldig glad for at jeg ikke må ta kollektivtransport i rushtiden. Og enda gladere for å slippe å gå ut i det hele tatt. I dag må jeg dessverre ut, men er glad jeg slipper å MÅTTE ha med meg vognen. Her blir det bæring for alle pengene ja. :lur:

Ellers har jeg akkurat kost meg med en varm lunsj, den andre denne uken. Tirsdag var det pasta og i dag var det kjøttboller og potetmos. :sikle: Er godt å kunne nyte det i sofakroken når snøen laver ned ute.

Skrevet (endret)

ARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH

Telefonen min virker til alt annet enn å ringe, sende sms og mms, ikke kan jeg motta noe heller. :murvegg: Litt teit siden det er min livslinje til verden utenfor utenom internett.

Endret av Nótt
Skrevet

Ja det er det, men nå har jeg ønsket meg og fått penger til ny telefon. Jeg må bare bestemme meg for hvilken jeg vil ha. *vanskelig*

Skrevet

Å nei, når telefonene slutter å virke føler man seg virkelig isolert! Håper du får kjøpt deg en ny en snart.

Skrevet

Må vel bare bestemme meg helt og få bestilt en ny. Har jo en gammel telefon som jeg bruker som backup, men den er ganske gammel nå for å si det sånn. :fnise: Telefonen jeg vurderer er HTC Desire.

Skrevet

jeg har HTc Hero er veldig fornøuyd. HTC Desire skal være enda bedre, så jeg ville absolutt ha gått for det :jepp:

Skrevet

Jeg har jo den noe eldre og enklere HTC tattoo og jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg ikke liker er at kameraet ikke tar så gode bilder fordi man må være veldig stø på hånda, og da mener jeg VELDIG STØ! Men det er IKKE noe problem med de nyere, etter hva jeg har forstått. Mannen har en annen og mye mer avansert HTC. Så jeg ville gått for den.

Skrevet

Jeg fikk htc desire til jul og er fornøyd sålangt i allefall :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...