Nótt Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2661 Skrevet 29. desember 2010 Nótt: I dag blir det sendt litt cornish pixie som er ditt til meg, sammen med snaddergarn til meg selv og KB. Betalte portoen i ettermiddag. Cornish pixie og aurora borealis??? Gleder meg til å få det. Har nå snart strikket ferdig en maxitop i woodland med brun trim til vesla, mangler å felle av + feste tråder.
Saeria Skrevet 29. desember 2010 #2662 Skrevet 29. desember 2010 Jupp er en AB der også. Det ble to pakker siden du og KB også skal ha, så jeg får håpe alt kommer samlet.
Nótt Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2664 Skrevet 29. desember 2010 Saeria: Gleder meg masse til å motta garnet. MarianneE: Det er godt å være på beina igjen, selvom dagene er sløve. Er jo så kaldt at det er mye inne-tid. Kjedelig, men i morgen skal vi ut en tur uansett alle mann. I dag har jeg fått byttet de julegavene som skulle byttes, deilig å være ferdig med det.
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 #2665 Skrevet 29. desember 2010 Eneste julegaven som trengte og byttes her var en tunika TheaM fikk av min mormor. Den var i str 98 og hun bruker 98/104. Men, vi fikk riskoker. Har ikke plass til den, og vet du... Jeg bruker heller en kjele. Skulle gjerne byttet den, hadde vi bare vist hvor den er kjøpt for jeg har aldri sett det merket før. Hadde du mange gaver og bytte?
Nótt Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2667 Skrevet 29. desember 2010 3 gaver ble byttet så det var ikke allverdens - heldigvis. En bok, en body og to sett med strikkepinner (hadde den størrelsen fra før).
Nótt Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #2668 Skrevet 31. desember 2010 Vil med dette ønske alle sammen et riktig godt nytt år!!!!
Nótt Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #2670 Skrevet 1. januar 2011 Da har vi kommet hjem og slappet godt av etter nyttårsfeiringen. Merket at det bare var vi som hadde barn der vi var, men det gikk greit det også. Litt rart å ligge i gjestesengen på hver vår side av Vesla og prøve å roe henne når klokken rundet midnatt mens de andre var ute og så på rakettene var det jo, men når man har en liten en som plutselig begynner å hyle og ikke ville sove kan man ikke gjøre noe annet. På den måten ble nyttårsaften plutselig mye mer intim og kun for vår lille familie. Vesla oppførte seg ellers helt eksemplarisk, la seg til normal tid uten problemer, det var først da hun våknet og gråt at det var vanskelig og roe henne igjen. Mannen klarte det til slutt, og vi fortsatte "festen" med de andre litt til. Endte med at jeg krøp til sengs ca 0130, Mannen kom en time senere og da hadde volumet dabbet ganske godt av - heldigvis. Kl 0730 var Vesla våken og dagen vår begynte. Med huset fullt av folk holdt vi oss på rommet vi lånte, og det ble ganske så trangt etterhvert når den lille frøkna ikke ville holde seg i ro. Endte med at hun og jeg kledde på oss og gikk ut. Jeg puttet henne i bæresjalet på magen og tok meg en tusletur i hagen og i innkjørselen der vi var. I et alldeles nydelig vintervær med strålende sol og kun et par kuldegrader var det virkelig noe av det deiligste jeg har gjort på evigheter. Vi var ute en drøy halvtime og det endte med at vesla sovnet på magen min. :rødme: Da gikk jeg inn igjen og hun sov godt en halvtime før vi ble hentet av svigers. Skal innrømme at det var sinnsykt godt å komme seg hjem til egen leilighet, hvor vi fikk litt mer plass rundt oss og slapp å prøve å få vesla til å være stille for ikke å vekke de 6 andre som sov rundt om i huset.
MarianneE Skrevet 2. januar 2011 #2671 Skrevet 2. januar 2011 er jo en grunn til at det heter borte bra, men hjemme best...
Nótt Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #2672 Skrevet 2. januar 2011 MarianneE: Det var helt klart tilfellet denne gangen. I dag har vi vært og feiret mamma, dvs Vesla og jeg. Mannen ble hjemme og vasket huset - deilig at det også ble gjort. Dessuten satt vi på med broder'n og der var det ikke mer enn to plasser ledig. Eneste som ikke var tilstede var lillesøster'n vår, noe som jeg så at såret mamma, men ikke noe vi kan gjøre noe med. I morgen skal jeg på jobb, enda jeg egentlig har ferie. Det er planleggingsdag og selvom jeg nå blir borte frem til slutten av mars ønsket styrer at jeg var med på dagen. Og siden Mannen begynner å jobbe i morgen må vesla være med meg, det kan bli interessant og se hvordan det går.
MarianneE Skrevet 3. januar 2011 #2674 Skrevet 3. januar 2011 Hvordan gikk det og ha med Vesla idag? Fordelen er vel at hun kan sendes fra fang til fang. Det er værre når de blir større...
Nótt Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2675 Skrevet 3. januar 2011 Hvordan gikk det og ha med Vesla idag? Fordelen er vel at hun kan sendes fra fang til fang. Det er værre når de blir større... Det gikk veldig greit å ha med Vesla i dag, hun oppførte seg eksemplarisk som alltid. Folk synes hun var veldig snill, stille og flink. Skulle ønske jeg kunne si at jeg har fått veldig mye ut av dagen, men det var jo ikke Vesla som var grunnen til at dagen ble som den ble.
Kara W Skrevet 3. januar 2011 #2676 Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt år! Trist at dere ikke fikk sett fyrverkeriet, men det høres ut som om dere fikk en fin inngang til det nye året allikevel. Jeg må innrømme at jeg ble litt engstelig da det spraket i baby-callen vår to minutter på 12, men heldigvis ble det stille igjen. Er vel 4 år siden jeg har skålet i champagne ved midnatt, og hadde syntes det var litt trist om jeg hadde gått glipp av det igjen. Trist at møtet idag føltes bortkastet, men du fikk ihvertfall vist frem hvor flott Vesla var!
Auri Skrevet 3. januar 2011 #2677 Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk for kjempefin MMS idag, dere er så vakre begge to
pusilus Skrevet 3. januar 2011 #2678 Skrevet 3. januar 2011 Høres ut som en flott overgang til det nye året med mannen og vesla Godt nyttår til dere
Nótt Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2679 Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt år! Trist at dere ikke fikk sett fyrverkeriet, men det høres ut som om dere fikk en fin inngang til det nye året allikevel. Jeg må innrømme at jeg ble litt engstelig da det spraket i baby-callen vår to minutter på 12, men heldigvis ble det stille igjen. Er vel 4 år siden jeg har skålet i champagne ved midnatt, og hadde syntes det var litt trist om jeg hadde gått glipp av det igjen. Trist at møtet idag føltes bortkastet, men du fikk ihvertfall vist frem hvor flott Vesla var! Det var en veldig fin inngang på det nye året, foretrakk faktisk den fremfor å stå ute og se på rakettene. Kan jo fortelle deg om hvorfor dagen i dag var bortkastet når vi treffes neste gang. Men det var gøy å få vist frem hvor flink Vesla er. Tusen takk for kjempefin MMS idag, dere er så vakre begge to Det var en melding som varmet veldig nå.
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2011 #2680 Skrevet 3. januar 2011 Kan du ikke sende en sms i morgen om du har tenkt deg en tur til byen, jeg regner med å være i Oslo fram til ettermiddagen en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå