Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul, vennen! :nisse:

Håper posten fra oss har kommet vel frem. Hvis ikke, er det noe på vei til Vesla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja og takk for kortet om jeg ikke husket å sende melding. :sjenert::)

Skrevet

Jeg har fått ørebetennelse, så nå skal jeg straks en tur på legevakten for jeg orker ikke å ha vondt mer enn jeg må. :sukk:

Kara: håper også at vi kan få ordnet det billigere.

Saeria: pakken har kommet frem, tusen takk!!

Skrevet

Reperasjon av bil er helt sykt dyrt altså! Håper dere finner en løsning på det :)

God bedring til deg, håper dere får en flott julefeiring :klemmer:

Skrevet

God jul, og god bedring!

Gi den herlige mannen din og den nydelige datteren din en klem hver fra meg, og be mannen gi deg en stor en fra meg :nigo:

Skrevet

Julfeiringen ble helt grei. Mamma klaget ikke mer enn hun "måtte" og kvelden ble kort, helt greit. Vi fikk mye fint, noe som var greit, noe som skal byttes og noe vi ikek vet hva vi skal gjøre med. En helt normal julaften gavemessigsett. Formen ellers er laber, jeg har ørebetennelse og vondt, vesla har feber og er ikke i form, og Mannen føler seg fyllesyk uten å ha drukket. :sukk: Håper det blir bedre snart.

Skrevet

God bedring til dere alle Nótt :kose:

Skrevet

Litt så som så julefeiring på deg og ja. Håper formen blir bedre på dere alle sammen utover dagen :klemmer:

Skrevet

Formen min er litt bedre, men merker at jeg ikke har sovet så veldig mye i natt. Siden vesla hadde høy feber i går kveld, 40,01, sov jeg inne hos henne i natt. Dvs at det ble veldi lite søvn, måtte mye opp og flytte henne ned i sengen - hun krabber i søvne og lå og stanget i hodegjerdet, noe som førte til mye gråting. Kl 0600 gikk jeg inn til Mannen og byttet plass med han, han hadde da sovet hele natten og tok over det å passe på Vesla. Det førte til at jeg fikk sove til 10.30 og det gjorde underverker. Vesla har ingen feber nå, men matlysten er ikke på topp - så vi følger med på formen hennes. Om et par timer kommer svigerfar og henter oss for 2.dag middag hos dem - skal bli godt å få se andre mennesker + få litt avlastning for en sliten og klengete baby. Det er VELDIG kos når hun vil sitte og kose, men man føler seg litt låst når man ikke får mulighet for å være litt Nótt også. :)

Skrevet

Formen min er bedre, og Vesla var feberfri da hun ble lagt i kveld. Tar det helt med ro nå - og det er godt. Skjer ikke så mye spennende her - kommer sterkere tilbake.

Skrevet

Nótt: I dag blir det sendt litt cornish pixie som er ditt til meg, sammen med snaddergarn til meg selv og KB. Betalte portoen i ettermiddag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...