Lucky? Skrevet 19. desember 2010 #2621 Skrevet 19. desember 2010 Uff for en ekkel opplevelse Godt det gikk bra med dere
Nótt Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2622 Skrevet 20. desember 2010 Godt det endte bra. Huff, godt det endte bra med dere! Føret som er nå er rett og slett skummelt! Det er skikkelig skummelt, ekkelt å kjøre på. Uff, så skummelt! Godt det bare var bilen og ikke dere! Men det er jo typisk at det skjer nå som dere akkurat har fått ny bil da... Tenker på dere S holder forresten på å bli sprø av nysgjerrighet på hva pakka hans er, siden den er så mye større enn de til oss andre Ja det er veldig typisk at det skjer med ny bilen, men på en annen måte var det godt at det skjedde med den. Hadde det gått verre er jo den sikrere enn den gamle. Godt at pakken til S har kommet frem. Kan jo si så mye at Mannen har hatt en finger med i spillet når det gjelder pakken til S, det hadde han ikke med de andre. Huff, så skummelt. Godt det gikk bra med dere. Uff for en ekkel opplevelse Godt det gikk bra med dere Takk for omtanken jenter. Jeg er fortsatt skjelven, har ikke sovet så mye i natt pga tanker rundt det som skjedde i går. Er bare overlykkelig for at det faktisk gikk så bra som det gjorde og at det "bare" er materielle skader. Kjenner at jeg nok har fått et ganske så stort sjokk og gruer meg litt til å gå på jobben, men har ikke muligheten til å bli hjemme. Bare 4 dager til 2 uker ferie og så MANGE uker ulønnet permisjon.
Auri Skrevet 20. desember 2010 #2623 Skrevet 20. desember 2010 Godt at pakken til S har kommet frem. Kan jo si så mye at Mannen har hatt en finger med i spillet når det gjelder pakken til S, det hadde han ikke med de andre. Hihi det skal jeg si til han seinere i dag, for da kommer han til å bli ENDA mer nysgjerrig De andre kommer også til å åpne pakkene sine på onsdag da, for da åpner vi pakkene til hverandre også
Nótt Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2624 Skrevet 20. desember 2010 :cry: vi har fått et pris overslag på hva det vil koste å reparere bilen... rett i underkant av 80.000,- :dåne: Det er nesten det vi betalte for bilen tidligere i høst. Aner ikke hva vi skal gjøre nå, vi har ikke de pengene.
Nótt Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2626 Skrevet 20. desember 2010 Vi er litt sjokkskadet her begge to, aner liksom ikke hva vi skal gjøre. Mulig vi kan få det billigere, men vet ikke sikkert.
Auri Skrevet 20. desember 2010 #2627 Skrevet 20. desember 2010 WHAT?! Herregud, det er jo helt sinnsykt mye penger! Kan det gå på forsikringen da?
pusilus Skrevet 20. desember 2010 #2628 Skrevet 20. desember 2010 Huff for en skummel opplevelse Nótt, godt at det gikk bra med dere Og for en pris :dåne: Håper dere kan få det billigere og/eller at det kan gå på forsikringen.
Nótt Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2629 Skrevet 21. desember 2010 Forsikringen dekker ingenting av dette så vi er ganske så fortvilet her. Blir nok uten bil en god stund fremover, så alt av planer i julen er avlyst for vi kommer oss ingen steder. Vi skal til foreldrene til Mannen 2.dag, men da er faren hans så snill at han henter oss og kjører oss hjem igjen etterpå. Og på julaften skal mamma hente oss og gudmoren min kjøre oss hjem etterpå. Takk og lov for snille folk med bil sier jeg.
MarianneE Skrevet 21. desember 2010 #2630 Skrevet 21. desember 2010 Å, når bilen ryker er man kjapt stuck! Også for en pris... :dåne: Godt det gikk bra med dere!!!!
Nique Skrevet 22. desember 2010 #2632 Skrevet 22. desember 2010 Uff, leste om bilhendelsen deres, uggent Så kjipt, og ingenting dekkes av forsikringen? Det er av og til så man kan lure på hvorfor man har forsikring i det hele tatt. Men det positive er at dere er like hele, og det er det viktigste.
MarianneE Skrevet 22. desember 2010 #2633 Skrevet 22. desember 2010 Innom og... ØNSKE DERE EN RIKTIG GOD JUL!
*Enigma* Skrevet 22. desember 2010 #2634 Skrevet 22. desember 2010 Riktig god jul til deg og dine, Nótt! Hils Mannen.
Auri Skrevet 22. desember 2010 #2635 Skrevet 22. desember 2010 Som du sikkert skjønte så åpnet vi alle pakkene fra dere i dag. Det var fordi vi også åpnet hverandres julegaver i dag. Sånt er så mye koseligere når man er sammen! Du skulle vært her og sett ansiktet til Sondre Han elsker virkelig gaven sin, og jeg tror han kommer til å bo i det skjerfet resten av vinteren Tusen takk for at du/dere ga så fin gave til min aller kjæreste Og selvfølgelig igjen tusen takk for fine gaven min!
Nótt Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #2636 Skrevet 23. desember 2010 Innom og... ØNSKE DERE EN RIKTIG GOD JUL! Så hyggelig med en julehilsen. Riktig god jul til deg og dine, Nótt! Hils Mannen. Takk det samme *Enigma* Som du sikkert skjønte så åpnet vi alle pakkene fra dere i dag. Det var fordi vi også åpnet hverandres julegaver i dag. Sånt er så mye koseligere når man er sammen! Du skulle vært her og sett ansiktet til Sondre Han elsker virkelig gaven sin, og jeg tror han kommer til å bo i det skjerfet resten av vinteren Tusen takk for at du/dere ga så fin gave til min aller kjæreste Og selvfølgelig igjen tusen takk for fine gaven min! Så moro at han elsker gaven sin. Tenkte veldig lenge på hva han skulle få, og fant ut at jeg hadde noe garn liggende som passet han. Den fargen heter forresten "Preppy Goth". Jeg har sovet særdeles lite i natt. La meg til å sove rundt 2230-tida og våknet 0130 av en liten en som gråt skikkelig. Mannen gikk inn til henne, men hun roet seg ikke og siden jeg måtte en tur på do kunne jeg like gjerne gå inn. Så fort hun kom på mitt fang roet hun seg, men hun hikstet noe helt forferdelig. Endte med at jeg la meg på gjestesenga som står på rommet hennes sammen med henne til hun hadde roet seg ned. Etter en halvtimes tid fikk jeg lagt henne i egen seng og tuslet inn i min seng. Og dr lå jeg vel våken til nærmere 0430 tror jeg. Fikk en time ca med søvn før jeg måtte stå opp. Og halsen er vond, har vært det hele uken, men nå er jeg veldig glad det er siste dagen før jul og ferie kjenner jeg. Frokosten min er nemlig buljong.
MarianneE Skrevet 23. desember 2010 #2637 Skrevet 23. desember 2010 Tror det er mange rundt omkring med sykdom om dagen. Forkjølelse og feber over alt føles det som. Pakk deg inn i noe varmt og benytt enhver anledning Vesla sover på og krype opp i sofakroken med et teppe og en kopp med noe varmt i. Masse god bedring med formen, og håper du får noen sjans til litt ekstra hvile i løpet av dagen.
Nótt Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #2638 Skrevet 23. desember 2010 Har vært på jobb og er nå hjemme med mann og barn. Juleferie!!! Vil ønske alle som er innom boka mi en riktig god jul!!!!
Kara W Skrevet 23. desember 2010 #2639 Skrevet 23. desember 2010 Huff, så ekkelt å lese om bilulykken! Godt det gikk bra med alle dere. Håper dere får til å fikse bilen litt billigere, for den regningen hørtes virkelig vill ut. Ønsker deg og familien din en fantastisk jul!
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #2640 Skrevet 23. desember 2010 God jul Nótt Håper dere får noen fine dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå