Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg er litt lei kulda. Den gjør jo at vi ikke får gått ut noe særlig med vesla. :sukk: Og hun hadde virkelig trengt en tur ut og gått en god og lang tur. Men jeg vil ikke utsette lungene hennes for den kalde luften når det er mye astma i familiene våre. Håper det snart blir mildere (les: mellom - 5 og - 10).

Ellers har jeg blitt ferdig med julegaven til lillesøstra mi. Og er vel egentlig ferdig med nesten alle gavene, vi mangler en billedramme og en liten ting til min mor bare. :bolledeig: Er deilig å tenke på at jeg egentlig ikke trenger å tenke på julegaver nå. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom forresten på at jeg ikke er helt ferdig allikevel. :fnise: Må finne en gave til mamma fra Vesla og til Mannen fra Vesla. Og det er ikke bare bare kjenner jeg, men har noen tanker til Mannen, mamma er det verre med. :dåne: Hun er supervanskelig å finne ting til.

Skrevet

Trøtt, men kanskje ikke så rart tatt i betraktning av at jeg snart har vært oppe i en halv time + at vesla våknet i natt og var lei seg. Endte med at jeg satt på huk ved siden av sengen hennes mens hun holdt meg i hånden, var litt vanskelig å lirke seg løs uten at hun ble for lei seg da. :Gjesp:

Skrevet

Sliten, men koser meg alene. Mannen er ute på fest med folk fra jobben, han har sagt at han ikke skal bli så sen siden vi skal hjelpe mamma med å flytte i morgen. Vi får se hvor sen han blir, han kjører så drikke gjør han ikke.

Ellers ser jeg på tv, skal pakke inn noen julegaver og strikke litt - det er i hvertfall planene. + at jeg må henge opp klesvasken når den er ferdig da. :fnise: Merkelig hvordan jeg får gjort sånt selv på en kveld når jeg skal slappe av og kose meg, mens Mannen ikke har klart å ta oppvasken engang i dag. :klø:

Skrevet

Julegaver er pakket inn og klesvasken hengt opp, nå er det film og strikking på planen resten av kvelden.

Skrevet

Hvilken film ser du på? Vi har sett på Spiderwick-krøniken i kveld, den synes jeg er kjempebra!

Skrevet

Jeg ser på Hannibal Rising i kveld, koser meg med den så morbid den nå er. :fnise:

Skrevet

Kos deg i kveld! :klemmer:

Jeg gjør også alltid husarbeid som 'må' gjøres selv om jeg egentlig ikke skal gjøre noe.. :fnise:

Skrevet

Det er merkelig det der altså, om vi ikke gjør det så blir det jo heller ikke gjort - for det gjør seg ikke av seg selv. Uansett hva disse mennene tror.

Skrevet

Så flink du har vært med julegaver. Jeg er kommet ganske langt, men har mistet litt lyst og ork akkurat nå. Håper du har en koselig kveld :klemmer:

Skrevet

Kvelden ble veldig koselig, filmen var bra og jeg kom et stykke på strikketøyet (ca halvveis). Mannen var hjemme sånn i ca 2245 og var sliten. I dag skal Mannen og jeg hjelpe mamma med å flytte, sammen med mine søsken. Vesla skal være hos besteforeldrene sine så lenge - ellers blir det ikke effektiv flyttehjelp. I ettermiddag/kveld skal vi på julegløgg hos en kompis alle tre, og det gleder jeg meg til.

Skrevet

Hvilken film ser du på? Vi har sett på Spiderwick-krøniken i kveld, den synes jeg er kjempebra!

Jeg ser på Hannibal Rising i kveld, koser meg med den så morbid den nå er. :fnise:

Mens jeg satt og frydet meg over Sex&the City- The Movie!

:nigo:

Å være flyttehjelp er utrolig kjedelige greier, men trøsta er at man faktisk blir ferdig.

Kos dere på gløggkveld.

Jeg liker ikke gløgg selv, men slike kvelder er alltid koselige! :)

Skrevet

Vi fikk hjulpet mamma med det vi skulle i går,var der faktisk en tur i dag også og fikk sortert alt som ble tatt ned fra loftet. :dåne: Utrolige mengder med ting som til slutt bare ble kastet for ingen har plass, mulighet eller ork til å ta det med seg. Julegløggen hos kompis var veldig koselig, Vesla råflørtet med J og lekte borte-tittei bak en stol. :fnise:

Skrevet

Tusen takk for fine gaven C fikk i posten :hjerte:

Skrevet

Tusen takk for fine gaven C fikk i posten :hjerte:

Bare hyggelig!!

____________________________________________________________________________________________

Kvalm og uggen!! Kastet nesten opp på jobb i dag, skulle bøye meg og ta opp en haug med bøker fra gulvet og måtte bare svelge og svelge for ikke å kaste opp utover hele gulvet. :spy: Har vært uggen hele resten av dagen og lite i form - hjelper heldigvis litt å spise.

Skrevet

Formen har vært litt bedre, men fortsatt vært litt uggen. :sukk: Slitsomt å gå sånn og ikke bare slippe.

Vesla er så stor, nå sier hun flere ord: se, der, mø, mamma, babba (pappa) og nam. Og hun vet hva hun vil når hun vil det, nå kan vi si: "skal vi gå på badet?" med tanke på å stelle for kvelden og da tar hun oss i hendene og leder an. :hjerte:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg :)

Herlig med prating fra vesla :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...