Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på jobben en tur, var et par ting som ikke blir gjort når jeg ikke er tilstede - for ingen har tid eller muligheten til det. Så nå har foreldrene fått desemberplan og det henger en flott plan på avdelingen som ALLE kan se på. Det tok meg noen timer for å si det sånn - merkelig hvor lang tid man bruker på sånt når man vil at det skal se fint ut. (Perfeksjonist er vel ikke jeg vel... :fnise: )

Og etter et par timer hjemme bar det avgårde til første barnebursdagen i barselsgruppen, det var kjempekoselig, men flere trøtte småtroll ble det jo. :) Vesla oppførte seg nesten eksemplarisk, bortsett fra da hun stjal smokkene til de andre. Og hun som ikke bruker smokk engang, men hun synes jo at det er spennende da. Og den lille turen frem og tilbake til bursdagsbarnet gjorde meg bare ennå mer glad i bæretøyet mitt. Det var jo skikkelig kaldt da vi gikk hjemmefra (-12) og ennå litt kaldere da vi dro hjem (-13). Vesla som satt på magen min i ullindio'n vår med bæreomslag rundt seg, og jeg i min dunjakke med et herlig pashminasjal rundt halsen (som jeg også tok rundt vesla så hun skulle slippe den kalde luften rett i ansiktet) hadde det bare alldeles deilig. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på den lille som ble lagt i en relativt åpen søskenvogn - kald luft rett inn, og på den andre lille som ble båret på armen til mamma'n sin med masse kald luft rett i ansiktet.

Skrevet

Så gøy med bursdag. Det er gjerne de som ikke selv bruker smokk som blir smokkestjelere, har jeg merket.

Det var veldig kaldt idag, og jeg angrer på at jeg tok vognen og ikke sjalet da barselgruppen skulle på tur idag. Heldige Vesla som har en mamma som pakker henne så godt inn :Nikke:

Skrevet

Så gøy med bursdag. Det er gjerne de som ikke selv bruker smokk som blir smokkestjelere, har jeg merket.

Det var veldig kaldt idag, og jeg angrer på at jeg tok vognen og ikke sjalet da barselgruppen skulle på tur idag. Heldige Vesla som har en mamma som pakker henne så godt inn :Nikke:

Jeg har sett at hun gjerne stjeler smokker når de ligger tilgjengelige, er nok bare nysgjerrig på hva de er gode for siden hun ikke har skjønt det selv. :fnise:

Føler jeg har mer kontroll på hvordan hun har det om jeg bærer henne på meg når det er så kaldt som det er ute nå. Skjønner godt at du angret på at du tok vognen i dag.

Skrevet

Nå ligger Mannen i sofan ved siden av meg og sover, og Vesla sover på rommet sitt. Jeg sitter i sofan og surfer på nett, mens jeg ser på tv.

Etterhvert skal jeg ut en tur og hente pakke fra Ellos, og se etter en lekekasse til vesla. Kan ikke si at det frister å gå ut i nesten -15 grader, men jeg trenger å komme meg ut litt og være alene kjenner jeg.

Skrevet

Snakker om Ellos... har du funnet deg strikkecardigan enda?

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34755&productId=272881&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Lekker! Den grå er 30% ull.

Så på de, men de har jo aldri størrelsen min når jeg skal ha noe. :sukk: Har hentet pakken, men ikke fått prøvd noe ennå.

Har kommet frem til etter mye frem og tilbake at vi må slutte med (ihvertfall ta en lang pause fra) tøybleier. Uansett hva vi prøver nå blir vesla sår nesten med engang vi bruker tøybleier. Synd, men sånn er det bare. Og jeg ønsker jo kun det beste for henne, så om det vil si å fire på mine ønsker så gjør jeg det.

Skrevet

Da synes jeg dere skal gjøre det. :kose:

Skrevet

På tide og legge seg kanskje??? Sliten, men har en som ligger og hoster i senga vår og det frister lite å legge seg der nå. :sukk:

Skrevet

Det er fredag og på mandag skal jeg 50% tilbake på jobb. Kjenner at jeg gleder meg litt til det nå, for er litt lei av å være hjemme sammen med en mann som er syk og ikke orker noenting.

Vesla er jo søt hun, men er ikke jeg som er hjemme i permisjon med henne nå det er han. Men denne uken har jeg tatt meg av syk mann, en liten jente og prøvd å pleie en vond finger. Fingeren er heldigvis bedre, men jeg har vært helt surrete pga medisinene jeg fikk i forrige uke. Heldigvis var siste medisin-dag i dag, så nå har jeg helgen på å komme meg litt etter medisin-snurring. :fnise:

Vesla har brukt denne uken til å bli VELDIG opptatt av kuer (mø - som hun sier). Så opptatt av de at hun står stille, der hun er når reklamepausen på tv begynner, og bare venter på Tine melk reklamene. :fnise: Hun er så søt der hun smiler over hele ansiktet og virkelig storkoser seg når de reklamene dukker opp. Men innimellom blir hun skikkelig lei seg når den reklamen ikke dukker opp i pausen, så da må vi trå til med pc og youtube. Og da kan hun sitte i lenge og bare kose seg med ku. Herlige lille jenta mi. :hjerte:

Skrevet

I kveld har jeg faktisk pakket inn hele 19 julegaver. :dåne: Er litt ødelagt i ryggen, for jeg klarte jo så klart å sitte ved stuebordet og det ble helt feil høydemessigsett. MEN jeg har bare 6-8 gaver igjen å pakke inn, og det blir ikke helt ennå. For det orker jeg bare ikke. :fnise:

Skrevet

Ryggen er fortsatt vond. :sukk: Jeg våknet av en liten jente som sutret i sengen sin, men etter at jeg sto opp og kledde på meg har det vært helt stille fra rommet hennes. Så nå sitterjeg helt alene i stuen og nyter alenetiden.

Skrevet

Så flink du var med julegavene! Deilig å vite at man er ferdig i god tid.

Også så stor og søt Vesla må ha blitt. Går rundt og prater! Gleder meg til å se henne igjen.

God bedring til deg :klemmer:

Skrevet

Takk, følte meg veldig flink med julegavene - deilig å ha fått pakket inn de som er kommet så langt at de kunne pakkes inn.

Vesla har blitt stor, helt merkelig å tenke på at hun egentlig "bare" er snart 10 måneder. Den store lille jenta mi. :hjerte:

Mannen har knadd ryggen min litt og den er betraktelig bedre, så nå gruer jeg meg ikke til å gå ut i kveld - heldigvis, for jeg gleder meg jo masse. :)

Skrevet

Hei snuppa, kommer du og møter meg i byen eller ikke? Send meg en melding, nettet på toget er så ustabilt at jeg orker ikke lenge av gangen :P

Skrevet

Da har Ashelia tuslet ut døra her og vi har hatt en utrolig koselig helg. I går var det middag med *Enigma*, Wolfmoon, Purple, Nique, Kara W, Ashelia og meg, en veldig koselig middag med MASSE skravling og latter. Er så glad i de jentene.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Veldig koselig i går ja. Godt vi fikk til å ta en tur ut før jeg reiser :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...