Lucky? Skrevet 28. november 2010 #2541 Skrevet 28. november 2010 Høres ut som en perfekt kveld Masse latter og sein kveld er supert! Får håpe du får den en liten hvil i løpet av dagen da
pusilus Skrevet 28. november 2010 #2542 Skrevet 28. november 2010 Herlig med slike kvelder som du hadde i går
Nótt Skrevet 28. november 2010 Forfatter #2543 Skrevet 28. november 2010 Mannen er sendt i seng, han er ikke i form. Og noe av det er fyllesyken sin skyld, men ikke alt. Han gikk nemlig rundt i hele går og i natt med feber, så høy feber som 39 grader en stund, men å gi seg har han ikke hørt om. Nå fikk han streng beskjed om å gå og legge seg i senga istedenfor å sløve på sofan. Jeg derimot er ikke så sliten, så jeg vurderer gulvvask før vesla kommer hjem.
Auri Skrevet 28. november 2010 #2544 Skrevet 28. november 2010 Du får kjefte litt på Mannen fra meg, har man så høy feber tar man det med ro! Også må du ønske ham god bedring også såklart Btw, jeg viste S det av armbåndet vet du, og hun var helt enig
Nótt Skrevet 28. november 2010 Forfatter #2545 Skrevet 28. november 2010 Ashelia: Han har nå ligget rett ut i senga i 2 timer og smådormet, prøvde visstnok å reise seg for å gå på do, men klarte ikke. Nå ligger han i sofan med dyne og ser på tv. Så bra at S er enig. Jeg har nå vasket alle gulv, bortsett fra soverommet vårt og badet - utrolig deilig å ha det gjort. Jeg har også ryddet hele leiligheten etter festen, tok mesteparten i natt når de som ikke skulle overnatte hadde gått og resten nå mens jeg vasket. Deilig med en ren og ryddig leilighet. Mannen har så dårlig samvittighet at han sa:"Hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg gått ut og kjøpt noe veldig fint til deg!" Ble helt satt ut, han trenger da ikke å ha dårlig samvittighet fordi jeg rydder etter min fest. Sa det til han også, men da sa han bare at det var min bursdag vi hadde feiret og at jeg ikke skulle ha behøvd å rydde også. Søtingen!! :rødme: Nå venter vi vesla hjem hvert øyeblikk, gleder meg til å få henne hjem kjenner jeg.
Nótt Skrevet 28. november 2010 Forfatter #2547 Skrevet 28. november 2010 Nå er Vesla lagt, 2 vaskemaskiner er vasket og hengt til tørk. Og vi sitter i sofan, sløver, ser på tv og venter på at siste maskinen skal bli ferdig og hengt opp.
Nótt Skrevet 28. november 2010 Forfatter #2548 Skrevet 28. november 2010 Siste maskinen er hengt opp til tørk, og Mannen har kallt meg for "superhusmor" i dag. Føler meg flink i dag, deilig å ha gjort så mye selvom det ble sent og "vått" i går.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. november 2010 #2549 Skrevet 28. november 2010 (endret) You go, girl! Endret 28. november 2010 av Kevlarsjäl
Saeria Skrevet 28. november 2010 #2550 Skrevet 28. november 2010 Synes du har vært veldig flink, jeg.
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2551 Skrevet 29. november 2010 Trodde ikke jeg skulle bli glad for å være sykmeldt, men i dag er jeg det. Mannens feber har ikke blitt borte og han føler seg ikke i stand til å ta seg av vesla alene i dag. Jeg MÅ ut en tur i dag, men om det blir varmere i været så tar jeg vesla med meg, kjenner at jeg ikke stoler helt på han alene med henne. Liker ikke at han har så mye feber og ikke føler seg bra. Håper jo at formen hans blir bedre utover for det frister ikke å ta med en liten en ut i -10 grader for å si det sånn.
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2552 Skrevet 29. november 2010 Det endte med at jeg tok med meg Vesla for han turte ikke å være alene med henne.Vi koste oss masse sammen vi, hun satt på magen min i "nye" ullindio'n min og vi var varme og gode begge to. Gikk innom Bæreglede og kjøpte et bæreomslag så er hun ekstra godt beskyttet mot vær og vind når vi er ute og bærer. Fikk gjort nesten alt jeg skulle, mangler bare 2,5 ting på listen men de kan gjøres en dag Mannen er bedre og jeg slipper å ha med meg Vesla på magen eller ryggen.
Saeria Skrevet 29. november 2010 #2553 Skrevet 29. november 2010 Grattis med omslag! Hvilket ble det?
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2554 Skrevet 29. november 2010 Grattis med omslag! Hvilket ble det? Det ble et sort/sort deluxe omslag, fant ut at det var det greieste med tanke på at Mannen også kan bruke det. Han er jo ikke noe fan av farger. Og jeg har måttet ta meg av to stykker i dag, Mannen er ikke bedre. Nå hadde han ganske høy feber igjen, 39,3 grader. Han er virkelig ikke i form, mulig det blir en tur til legen i morgen. Han skal ringe legekontoret og se når han evt kan få time,for om formen er lik som i dagmorges er han ikke i stand til å kjøre dit før til de åpner. Får se an natten egentlig rett og slett. Vesla sover nå godt i sengen sin, heldigvis - for kjenner at jeg er litt sliten selv. Er jo faktisk ikke helt i form selv pga medisinene jeg har fått pga betennelsen i fingeren. Beklager klagingen...
Kara W Skrevet 29. november 2010 #2555 Skrevet 29. november 2010 Grattis med vell overstått fest og nytt bæreomslag! Vi må få til en bæretur sammen en gang snart God bedring til mannen. Og til deg Dagbøker er til for klaging, så det skal du ikke måtte si unnskyld for.
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2556 Skrevet 29. november 2010 Bæretur en dag hadde vært fint, men må passe på at det ikke er så kaldt ute da for det er jo ikke bra for små lunger. Vet at dagbøkene er til for egenklaging, men synes det kan bli litt mye. Gleder meg til å legge meg kjenner, men først skal det spises en bolle når den er klar.
Saeria Skrevet 29. november 2010 #2557 Skrevet 29. november 2010 Samme omslaget som meg da. Det er veldig greit det omslaget der. Ellers får dere ha god bedring. Skjønner godt du er sliten.
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2558 Skrevet 29. november 2010 Samme omslaget som meg da. Det er veldig greit det omslaget der. Ellers får dere ha god bedring. Skjønner godt du er sliten. Vi var veldig gode og varme når vi tuslet rundt i by'n, så det er helt klart et godt omslag. Nå hadde jeg på vesla en litt tjukk ulldress og ullsjal da vi dro siden jeg ikke hadde omslag da, så når omslaget kom på så ble det nesten litt i varmeste laget. Men nå vet jeg det da.
Nótt Skrevet 29. november 2010 Forfatter #2560 Skrevet 29. november 2010 Man lærer så lenge man lever - man blir aldri ferdig utlært merkelig nok. Hjemmelagde boller er GODT...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå