Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mykje med overstått bursdag! :bursdag:

Har ikkje fått med meg kvifor du er sjukemeldt - men du burde absolutt ikkje gå på jobb så lenge du er sjukemedt, nei. Det hadde aldri eg gjort, same kor stort behov det var for folk. Det er faktisk ikkje ditt problem! Og du trenger på ingen måte å ha dårlig samvittighet. Nei, hald deg heime du, til du er heilt bra igjen - og ikkje tenk på jobben i det heile tatt. :klem:

Takker Mirabella!!

Jeg har vært sykmeldt pga betennelse i venstre tommel. Skal til legen igjen i morgen, og jeg aner ikke om jeg skal be om mer sykmelding eller prøve meg på jobb igjen. :vetikke: Det er litt vanskelig akkurat nå.

Vesla våknet for en drøy halvtime siden og ville ikke la seg bli roet av Mannen. Det endte med at han kom inn i stua til meg med en liten jente på armen som bare gråt og gråt, men så fort hun kom på mammas fang roet hun seg. :hjerte: Noen ganger bare MÅ man ha mamma'n sin. :rødme: Vi har kun hatt to sånne opplevelser med Vesla etter at hun begynte å legge seg uten problemer, og dette var nr 2, så hun er absolutt ikke vanskelig å legge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hun våknet igjen omtrent i det jeg hadde tenkt å hoppe i dusjen. Tror det er pga vinden ute, for det bråker noe helt forferdelig når det blåser. Håper hun sover hele natten gjennom nå, er jo tungt for henne å våkne sånn hele tiden.

Skrevet

*innom*

Håper tommelen din blir bra snart. Og at de ikke har nok folk i barnehagen, er ikke ditt problem, nei. :klemmer:

Skrevet

Da har jeg vært hos legen og er 100% sykmeldt ut neste uke og 50% sykmeldt uken etter. Tommelen er nå så øm etter at han undersøkte den. *au-au* Har fått ny medisin og beskjed om å ta det med ro. Han skrev til og med en beskjed om det til jobben på sykmeldingen, så så viktig er det faktisk.

Skrevet

Så fint du har fått sykemelding en stund til :) Den tommelen høres ikke god ut, så håper det hjelper på med litt hvile for den :)

Skrevet

Nå har jeg en liten jente som går rundt i stua og sier "MØ!" :lol:

Skrevet

Nå har jeg tatt oppvasken, for Mannen klarte å brenne tommelen sin i går da han skulle koke vann til melk til Vesla. Så å dyppe en brannskadet tommel ned i varmt oppvaskvann skulle han få slippe. Men dvs at jeg endte opp med å skrubbe benker, bord, fryser og komfyr - så nå ser det greit ut på kjøkkenet. Sliten! Er ikke helt i form, lurer på om jeg reagerer litt på den nye medisinen jeg har fått - føler meg skikkelig slapp og utenfor.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Åh, så fin tattovering det var.. :)

Håper du, mannen og vesla får en fin helg, og at tomlene deres blir bra igjen snart, hehe! :kose:

Skrevet

Jeg har fått sove lenge i dag - var nemlig våken i over en time i natt uten grunn. Eller helt uten grunn var det nok ikke, for det viste seg at Mannen har feber, og nok hadde det i natt også. :sukk: MEN vi skal nå ha fest i kveld for det, for han nekter å være syk så sånn er det med den saken. :fnise:

Skrevet

Din tatovering er enda finere!

Takk. :sjenert: Det synes jeg også da, men denne var kul. Gleder meg MASSE til min blir ferdig, når det nå blir. :vetikke:

Skrevet

Ja, fin var den. Tenk så vakker din kommer til å bli når den er ferdig. Den er jo bare helt utrolig fin nå!

Skrevet

Ja, fin var den. Tenk så vakker din kommer til å bli når den er ferdig. Den er jo bare helt utrolig fin nå!

:rodme: Søt du er. Håper bare jeg får vite når jeg får neste time snart, ulempen med å gå til en tatovør som har lang venteliste. :sukk:

Nå er vesla avlevert til besteforeldrene og vi skal ordne til festen i kveld. Sliten alt nå så det lover jo godt, men regner med at når folk kommer så bedrer formen seg betraktelig. :fnise:

Skrevet

Du får høre om hun har planer om å dra til Bergen en gang da, når du snakker med henne. ;) Skulle gjerne hatt et portrett på armen.

Skrevet

Sliten i dag, men fy søren så gøy jeg hadde det i går kveld. :skratte: Jeg har ikke ledd så mye på gudene vet hvor lenge. Det ble sent, men klarer ikke å sove mer så det kan nok hende at jeg legger meg litt nedpå senere i dag. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...