Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper formen kommer seg utover dagen Nótt :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner deg og vennen, masse :klemmer: Beklager at jeg ikke svarte på meldingen din i går, mobilen lå glemt på soverommet :sjenert:

Skrevet

pusilus: det håper jeg også, må nok bare prøve å ta det litt med ro i dag. :klem:

Ashelia: begynte nesten å bli litt bekymret siden jeg ikke hadde fått noe svar i dag morges. :klemmer:

Skrevet

Formen steg utover dagen, men merker at den ikke er helt på topp for det. :sukk: Ellers har vi vært hos J&R og jeg har fått meg en etterlengtet hårfarging. :fnise: Så nå føler jeg meg litt fresh på håret i hvertfall. Sliten og skal straks finne senga kjenner jeg.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Så koselig med hårfarging!

Fikk ikke svart på pannekakemeldinga di, men jeg så den og ble glad :)

Håper du får en fin uke!

Skrevet

Jeg dro tidlig hjem fra jobben i dag pga vond tommel, høres ut som jeg er skikkelig pingle. Men når vi ikke fikk hjelp på avdelingen, som avtalt, til påkledningen måtte jeg hjelpe til - for vi var bare to på jobb i dag. Og det resulterte i en skikkelig øm tommel, og siden jeg er sykmeldt takket jeg for meg og gikk hjem. Fant ut at det ikke var mitt problem om de manglet folk. Så nå blir jeg hjemme de dagene jeg har igjen av sykmeldingen. Sliten....

Skrevet

Vennen, du skulle ikke vært på jobb i det hele tatt så lenge du er sykmeldt! Ta vare på deg selv nå, ellers risikerer du å pådra deg en permanent senebetennelse *være streng*

Skrevet

Jeg vet, men både torsdag og fredag slapp jeg alt som hadde med bleiskift og påkledning, og da gikk det veldig fint. MEN når folk blir borte og vi ikke få hjelp når vi er lovet da går det dårlig gitt. Skal ta vare på meg selv, vurderer faktisk å ringe legen min i morgen og se om jeg får meg en time i løpet av dagen eller onsdagen.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ufint å ikke gi den hjelpen du er lovet. :jolie:

Skrevet
:klemmer: Jeg skjønner at du prøver å være snill og imøtekommende, men du burde virkelig ikke være på jobb når du har sykemelding. Skjer det noe så kan barnehagen havne i skikkelig trøbbel, og det burde sjefen din visst og sagt ifra om. Bli nå hjemme og slapp av frem til du er friskmeldt!
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ufint å ikke gi den hjelpen du er lovet. :jolie:

Jeg er enig med deg der ja, kjente jeg ble skikkelig forbanna.

Høres ikke noe særlig ut! :troest:

Det er ikke noe særlig nei.

:klemmer: Jeg skjønner at du prøver å være snill og imøtekommende, men du burde virkelig ikke være på jobb når du har sykemelding. Skjer det noe så kan barnehagen havne i skikkelig trøbbel, og det burde sjefen din visst og sagt ifra om. Bli nå hjemme og slapp av frem til du er friskmeldt!

Det sa ikke sjefen min noe om i det hele tatt. Nå blir jeg i hvertfall hjemme de to dagene som er igjen av sykmeldingen. Har planer om å ringe legen i morgen og høre om det er en ledig time til meg enten tirsdag eller onsdag.

Skrevet (endret)

Har litt lyst til at vesla skal få dukkeseng til jul. Så nå sitter jeg og surfer og ser på det på nett. :fnise: Er mange fine, men noen koster nok for å si det sånn. Denne f.eks. eller så har man jo denne . Den siste koster halvparten av den første da...

Endret av Nótt
Skrevet

Hadde det ikke vært en sånn ublu pris på originalen som den dukkesenga er en kopi av, så hadde G fått en sånn!

Skrevet

Synes også den er fin, men selv dukkeseng kopien er dyr da.

Skrevet

Dæven, man kan jo nesten få en stor seng for prisen av den første dokkesenga jo ...

God bedring med tommelen.

Skrevet

Dæven, man kan jo nesten få en stor seng for prisen av den første dokkesenga jo ...

Ja det kan man, er helt villt hvor dyrt enkelte ting, enten leker eller utstyr til barn er.

___________________________________________________________________________________________

Jeg har fått legetime i morgen, vet ikke helt hva jeg tenker akkurat nå. Kjenner at jeg er litt oppgitt over alt for tiden. :sukk:

Skrevet

Jeg hadde kjøpt den rimeligste, eventuelt ønsket den i julegave på veslas vegne :)

Skrevet

Vi ønsker oss til jul for Vesla, har ikke råd til noe sånt nå uansett.

Vi har vært hjemme hos mamma en tur, og gått gjennom en liten del av det som må gås gjennom av ting før hun flytter. Så vi har kommet hjem med noen bøker, og litt andre ting. Lurer på hvor mye det ender med at vi kommer hjem med før hun får flyttet. :vetikke:

Skrevet

Gratulerer så mykje med overstått bursdag! :bursdag:

Har ikkje fått med meg kvifor du er sjukemeldt - men du burde absolutt ikkje gå på jobb så lenge du er sjukemedt, nei. Det hadde aldri eg gjort, same kor stort behov det var for folk. Det er faktisk ikkje ditt problem! Og du trenger på ingen måte å ha dårlig samvittighet. Nei, hald deg heime du, til du er heilt bra igjen - og ikkje tenk på jobben i det heile tatt. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...