Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var lekker! Bare så synd jeg har shoppestopp. :tristbla: Det gjelder så klart ikke ting jeg er helt nødt til å ha, og jeg har benyttet meg av den unnskyldningen et par ganger nå, så nå ER det virkelig shoppestopp. :fnise:

Skrevet

Eneste er at de kun har den i en lys grå ikke den sorte. :sur: For den lyse tror jeg blir for lys rett og slett.

Skrevet

Hm, typisk. Jeg likte den lyse grå, men synes det blir litt mye lyst når det er lange ermer på den også... Har et par lys/mellomgrå kjoler nå, men de bruker jeg sorte gensere under, så det ikke blir så lyst.

Men herregud, så fin den var.

Skrevet

Her er den grå Jeg synes den blir litt for lys og tror ikke jeg vil bruke den da. :vetikke:

Den var ikke like fin. Fallt pladask for den andre, den grå var litt mer grei nok.

Skrevet

Btw, hva vil du anbefale å se etter når det gjelder kjøp av symaskin? :klø: Sitter og kikker på finn og sånt, men jeg greier jo ikke å bedømme hvilke maskiner som er bra eller ikke...

Singer, Janome, Pfaff og Husqvarna skal være gode maskiner. Og som sagt, det kommer litt an på hva du skal bruke den til og hvor mye du tror du kommer til å bruke den.

Dette er den jeg har.

Skrevet

Jeg har Husqvarna, den er helt topp! :jepp:

Skrevet

Vi har vært i Sverige på handletur i dag, og vi ble noen kroner fattigere kan man si. :dåne: Merkelig hvor fort pengene går når man drar sånn og handler. Men vi ble nå ferdig med 4 julegaver der da - og godt er det.

Ellers kan det virke som om Vesla var helt klar for leggetid i dag, hun så på Mannen og pekte mot rommet sitt etter kveldsflasken. Mannen bar henne inn i senga og hun la seg over på magen med Isildur (kose-isbjørn) i armene og lukket øynene. Og vi har ikke hørt et knyst fra rommet siden.

Har forresten funnet ut hva Vesla kommer til å få etterhvert når hun blir større, dyr og figurer herfra.

Skrevet

Ser ut som om jeg bare mangler å lage 2 julegaver, men der må jeg se an tommelen og senebetennelsen. Ellers er det kun 5 gaver igjen, og alle 5 er bestilt. :sjarmor:

Skrevet

Ser ut som om jeg bare mangler å lage 2 julegaver, men der må jeg se an tommelen og senebetennelsen. Ellers er det kun 5 gaver igjen, og alle 5 er bestilt. :sjarmor:

:klappe: Flinka :Nikke:

Jeg ligger litt etter skjema i år jeg :sjenert:

Skrevet

Ja, da var hun nok klar for å legge seg, ja. :)

Skal si du er flink med julegavene! Jeg har ikke så mange igjen selv, faktisk. Har outsourcet en del, og det er deilig!

Skrevet

:klappe: Flinka :Nikke:

Jeg ligger litt etter skjema i år jeg :sjenert:

Kan'ke skjønne at du gjør det da. :fnise: Må lage 2 gaver da, men de må jeg se an litt pga tommelen min, også må jeg finne oppskrifter som funker med garnet jeg har liggende.

Skrevet

Ja, da var hun nok klar for å legge seg, ja. :)

Skal si du er flink med julegavene! Jeg har ikke så mange igjen selv, faktisk. Har outsourcet en del, og det er deilig!

Nå har jeg jobbet med julegavene siden juli så skulle bare mangle at jeg nærmer meg mål. :hakeslepp:

Skrevet

JEG vil ha ting fra den siden! Herregud så mye fint :dåne: Begynne å samle nå kanskje, og få fin samling til vi får barn :nigo: hehe.

Skrevet

Hvorfor tror du at Vesla kommer til å få ting fra den siden??? :lur: VI digger jo de figurene - vil ha alt kanskje... :klø:

Skrevet

Fin kjole :Nikke: Likte den både i sort og grå jeg :) Men den sorte hadde nok blitt mest brukt :)

De dyrene er kjempefine! Blir like fasinert over de hver gang jeg ser de i butikken jeg, men de koster flesk da :sjenert:

Så flink du har vært med julegavene, deilig å være tilnærmet ferdig da :klappe:

Skrevet

Jeg har nå vært ute og sett meg om etter en cardigan og gensere til hverdagsbruk, men ikke funnet no som passer. :sukk: Jeg var innom ca 10 butikker tror jeg og fant som sagt ingenting. Slitsomt å finne ting som ser fine ut, men ikke når man prøver de. Jeg får bare fortsette å holde øynene oppe for overdeler.

Ellers har mamma fått tilslag på en leilighet, som hun overtar 1.januar. Nå må hun bare legge ut huset for salg - det skjer når hun har fått gjort det hun skal med det. Jeg er veldig glad hun og søster'n min skal flytte for de trenger det begge to. :) Og når mamma ringte meg for andre gang i dag fikk jeg vite at den ene broren min ikke kommer i familiefeiringen av dagen min fordi han "ikke gidder". :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...