Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er skikkelig kul, men jeg har aldri sydd i stretch-stoff før og aner ikke hvordan jeg gjør det. :klø:

Skrevet

Det er vel bare å prøve seg frem på noen prøvelapper? :)

Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL lære meg å sy. Jeg må bare få råd til en symaskin, og så... Det er så mange klær jeg har lyst på, som jeg tror er ganske enkle å lage. Og det er så ofte jeg ser klær i butikken og tenker "hm, om den bare hadde vært sydd inn der og lagt på en stoffbit der..."

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Stretch kan jo være litt tricky, men hvis jeg husker riktig var det lurt å sy med store sting som muligens gikk sikksakk. sånn at stretchen får mulighet til å strekke seg i sømmen også :klø:

Noen som har tolket på tekstil/søm linje skjønner du :fnise: mener å huske at symaskinene der også muligens hadde egen innstilling for stretch!

Skrevet

Jeg kan jo egentlig bare spørre KaraW om råd siden hun har utdanning innen klesdesign OG syr klær selv. :lur:

Skrevet

Da er Mannen hjemme, har forsåvidt vært det i noen timer da. Nå ligger han henslengt i sofa'n og slapper av - er nok ikke lenge til vi finner senga tror jeg. :Gjesp:

Skrevet

Hvis du kan sy en slik kjole- i hvertfall gjøre et forsøk- go for it!

Det værste er at den ikke passer, men da ser du kanskje hvordan du kunne gjort det anderledes- og gjør det!

Gjør det!

Gjør det!

Gjør det!

:roper:

:lol:

Skrevet

Skal se på det, men må bli bra i tommelen før jeg setter igang med et slikt prosjekt...tror jeg. :fnise:

I går kveld la jeg det lille soveskinnet til Vesla på gulvet. Det er det saueskinnet hun sov på i voggen og vogna da hun var liten. Hun begynte å kose med det med en gang, det var skikkelig herlig å se. Hun storkoste seg virkelig. :hjerte: Og det smilet hun ga meg da jeg hentet det skinnet, var virkelig et herlig smil, hun strålte fra øre til øre. :rødme:

Skrevet (endret)

Åååh jeg savner lille go'jenta til tante :hjerte: Og deg og Mannen da selvfølgelig. Men minsta blir nesten savnet mest :fnise:

Btw, hva vil du anbefale å se etter når det gjelder kjøp av symaskin? :klø: Sitter og kikker på finn og sånt, men jeg greier jo ikke å bedømme hvilke maskiner som er bra eller ikke...

Endret av Ashelia
Skrevet

er det ikke herlig når man vet man har verdens nydeligste barn?

Skrevet

Åååh jeg savner lille go'jenta til tante :hjerte: Og deg og Mannen da selvfølgelig. Men minsta blir nesten savnet mest :fnise:

Btw, hva vil du anbefale å se etter når det gjelder kjøp av symaskin? :klø: Sitter og kikker på finn og sånt, men jeg greier jo ikke å bedømme hvilke maskiner som er bra eller ikke...

Hva som er greit å se etter når man kjøper symaskin... :klø: Det kommer jo litt an på hva du vil bruke den til da. Jeg har en ganske enkel Janome maskin. Kan se om jeg kan titte litt og foreslå noen for deg. :klem:

Skjønner jo at hun blir savnet mest, er jo hun som utvikler seg mest også da. Er mye mer å gå glipp av hos henne enn hos meg eller Mannen. :fnise:

Sånn btw så har hun fått ennå en ny tann, oppe på venstre side ved siden av den vestre fortannen. :)

Skrevet

er det ikke herlig når man vet man har verdens nydeligste barn?

Jo det er helt herlig. Hun er virkelig det nydeligste barnet i hele verden. (ikke subjektiv i det hele tatt)

Skrevet

Men hun er jo det! :nigo: A og S og S er også enige, tenk!

Skrevet

Ja tenk for det er besteforeldrene og momo'n hennes også. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...