Nótt Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2401 Skrevet 11. november 2010 På barnehagemøtet igår pratet vi en del om belastningsskader og slikt. Var ikke klar over at det var et så stort problem i barnehagene. Håper tommelen blir bedre snart! Trenger du noe å gjøre så er det bæretreff i Sandvika idag. Men jeg skjønner hvis det frister mer å kose seg hjemme med mann og barn Tenkt at Vesla er 9 måneder! Plutten vil også si noe: yhhhhhhhhhhhhhhhhhh,,,,,,,,...........bbbbbbbbvvcccxxzzz<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555 Passer man ikke på blir det belastningsskader, er jo et veldig tungt yrke på samme linje som hjelpepleier, sykepleier o.l. Så betastningsskader kan det fort bli ja. Skulle gjerne vært med på bæretreff i dag, men brukte dagen på å få ordnet noe på jobb. Jeg tror nok at det er et veldig vanlig fenomen at de som jobber i barnehage blir sure når andre blir sykmeldte. Folk er ikke flinke nok til å finne løsninger på ting, i stedet så ser de bare alle hindringene pga sykdom. Men ikke ha dårlig samvittighet. Drit i hva de andre mener. En lege skriver jo ikke ut en sykmelding for moro skyld! De på avdelingen min ble ikke sure, heldigvis. Er verre med resten av huset - det spiller jo en rolle at det er MYE sykdom for tiden da. Og nei, en lege skriver ikke ut sykmelding bare fordi han synes det er gøy. God bedring 9 måneder! Store, lille Vesla :rødme: Ja hun er blitt stor. Litt skummelt å tenke på at det har gått så fort. Synes nesten disse 9 månedene har gått fortere enn de 9 månedene jeg gikk gravid. Gratulerer med nimåneders-dagen, vesla! Nydeligste jenta ever! Hun smelta hvertfall meg totalt! Tusen takk for en kjemekoselig dag i går. Det var helt herlig å komme hjem til dere etter eksamenen. Det var veldig koselig å få besøk av deg i går. Tenkte det kunne være hyggeligere å sitte i sofan hos oss enn å vandre rundt i by'n etter eksamen. Hun har smelta en god del hjerter siden hun kom kan jeg si. Og flere tror jeg absolutt at det blir. En liten hjerteknuser er det hun er. _________________________________________________________________________________ Måtte en tur på jobb i dag, pga noe som måtte ordnes. Eller rettere sagt jeg måtte finne noen til å ordne det, for siden jeg er sykmeldt skal jeg jo ikke gjøre sånt. Hadde tatt meg kortere tid å skrive søknaden faktisk enn det tok å få noen til å ordne det. Jeg blir så oppgitt over hvordan ting IKKE fungerer på jobb for tiden. Jeg har kjøpt en alldeles herlig liten drakt til vesla i dag. En grønn dragevelourdrakt, med pigger på hette og rygg og klør på føttene. Og som en liten trøst til meg selv har jeg kjøpt meg en ny klokke, en Imazine Ion Sports Watch i mørk, mørk blå.
Nótt Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2403 Skrevet 11. november 2010 På Ark, og den kostet bare 199,-
Nótt Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2404 Skrevet 11. november 2010 Mannen laget sjokoladefondant i dag. Og han fikk den helt perfekt, skikkelig rennende i midten. *nam-nam* Og det beste av alt er at han har laget to til som står i kjøleskapet og som skal stekes i morgen kveld. Han reiser nemlig på seminar med jobben i morgen og blir borte hele helgen, Vesla skal til besteforeldrene sine og jeg skal få besøk av ML. Gleder meg alt til å spise den i morgenkveld.
Nótt Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2406 Skrevet 12. november 2010 Dragedrakt på ark? Beklager, misforsto - tenkte på klokka jeg. Dragedrakten er kjøpt på Lindex, men største størrelsen var 80. ... ___________________________________________________________________________________________ Så et alldeles nydelig dikt i dag, så her kommer det. I Will Carry You I love that I can kiss your head Just inches away from my lips Our hearts beat together as I carry you Perched up high you see my world Then turn your head in and sleep Resting on me you are safe Your body next to mine you are secure We are in tune in this external womb In my arms you will be Until you are ready to venture out But until then, I promise, I will carry you. ~ Michelle Abernathy Jeg er alene og skal være det til i morgen. Og det er helt merkelig og stille i leiligheten, ingen andre lyder enn de jeg lager selv. Når jeg tenker etter har det faktisk ikke vært slik siden februar i år. Mannen er på seminar med jobben og Vesla er hos besteforeldrene sine. Jeg skulle jo egentlig ha vært på jobb i dag, men pga sykmeldingen er jeg hjemme. Og siden jeg skal ta det med ro med hånden fant vi ut at vesla fortsatt skulle til besteforeldrene sine for at jeg skulle få hvilt hånden(tommelen) mest mulig. I kveld får jeg besøk av ML, vi skal spise god middag og kose oss sammen, gleder meg MASSE.
Nótt Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2407 Skrevet 12. november 2010 (endret) http://godthumor.origo.no/-/bulletin/show/35759_historien-om-kua-skrevet-av-en-elev-fra-en-barneskole-i-oslo?ref=mst Endret 12. november 2010 av Nótt
Auri Skrevet 12. november 2010 #2409 Skrevet 12. november 2010 http://godthumor.origo.no/-/bulletin/show/35759_historien-om-kua-skrevet-av-en-elev-fra-en-barneskole-i-oslo?ref=mst Det minner meg på, du må se denne:
Nótt Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2410 Skrevet 12. november 2010 Det minner meg på, du må se denne:
Auri Skrevet 12. november 2010 #2411 Skrevet 12. november 2010 Jeg har sett den tre ganger siden i går og flirer like heftig hver gang
Nótt Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2412 Skrevet 12. november 2010 Det er jo sånn man føler at det er hos Nav da.
Nótt Skrevet 12. november 2010 Forfatter #2414 Skrevet 12. november 2010 Da har jeg vært ute og handlet bursdagsgave til min lillesøster, hun blir 17 år i morgen. Hentet også et bæresjal i ull/bomullsblanding. Gleder meg til å bære vesla i det, det er så mykt og godt.
Saeria Skrevet 12. november 2010 #2415 Skrevet 12. november 2010 Slit 'an med nytt deilig sjal. Fikk du bestemt deg for jakke eller omslag?
Nótt Skrevet 13. november 2010 Forfatter #2416 Skrevet 13. november 2010 Nei det gjorde jeg ikke, for jeg fant ut at jeg ville teste det en dag Vesla var med meg. Og det var ikke i går. Nå skal jeg straks til svigers for å hente vesla og så dra ned til mamma for å feire bursdagen til søstra mi.
Auri Skrevet 13. november 2010 #2418 Skrevet 13. november 2010 Kos dere og ønsk din søster gratulerer med dagen fra meg
Nótt Skrevet 13. november 2010 Forfatter #2419 Skrevet 13. november 2010 Vi kom hjem ca 1630, da var vi så heldige at broder'n tilbød seg å kjøre oss hjem. VELDIG glad for det for å si det sånn, selvom det var en smule trangt i baksetet. To barneseter og meg skvist sammen, følte meg ganske så skvist for å si det sånn. Neste helg kommer hele bølingen + litt flere hit, for da er det min tur til å feire bursdag. Det var utrolig koselig å komme til svigers og få litt lunsj, før de kjørte vesla og meg ned til mamma. Litt trist ble jeg da jeg så at vesla ikke skjønte noen ting i bilen - jeg var der, men ikke pappa. Og da hun gråt litt og ropte på Mannen, skar det meg i hjertet. Hun savnet han helt klart. Gleder meg til han kommer hjem i morgen kjenner jeg. Er veldig glad jeg ikke er alene-mamma, hadde nok klart det om jeg hadde måttet, men glad jeg slipper. Nå sover Vesla og har gjort det en times tid. Har planer om å legge meg relativt tidlig i kveld - ble jo sent i går. Sovnet ca 0130, da hadde ML gått en halvtime tidligere og så var det opp kl 0800 i dag. Sover jo ikke lenge når jeg kan, ikke det at jeg kunne det i dag heller, meeeeeeeeeeeen......
Nótt Skrevet 14. november 2010 Forfatter #2420 Skrevet 14. november 2010 Vesla sov 12 timer i natt, og jeg sov i ca 8 timer - veldig deilig å sove. Nå sover hun igjen, og det tok meg ca 6 minutter å få henne til å sovne - ganske kort tid i forhold til tidligere. Nå venter jeg bare på at Mannen skal komme hjem, han er vel hjemme om et par timer tror jeg. Gleder meg til å se han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå