Nótt Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2361 Skrevet 6. november 2010 Yaay! Flinkis! Resultatet av buksekrigen er at jeg har bare gitt opp å gå med bukser, bruker bare kjoler og skjørt Men kanskje jeg må ta en titt på Lindex Jeg ville prøvd lindex og den modellen som heter Base: normalt høyt liv og bootcut, og jeg kom som sagt inn i str 38 i denne. Kjøpte en relaxed variant også som jeg måtte ha i str 40, men deilige bukser begge deler. yay! Er ganske fornøyd nå ja. Flink du er på bukseshopping. Jeg orker ikke jeg, derfor begynner mine å bli temmelig utslitt Jeg orker vanligvis ikke jeg heller, men nå måtte jeg bare. Derfor dro jeg ut tidlig på en lørdag - FØR det kom for mye folk i butikkene. Jeg dro også alene slik at jeg fikk gå alene uten å måtte ta hensyn til andre. Bukseshopping er bare deprimerende. Hater, hater, hater å kjøpe bukser. Derfor blir de buksene jeg i blant finner brukt til de revner. Blir koselig å se deg i dag. Det ER deprimerende ja, jeg hater det virkelig jeg også. Det er så vanskelig å finne bukser som sitter fint OG som jeg liker fargen eller fasongen på. Det hjelper virkelig ikke på å gå på bukseshopping når 99% av alle buksene som er til salgs nå er sånne skinny jeans. På samme shoppingrunden kjøpte jeg en liten babydukke til Vesla, og den falt virkelig i smak - hun vil ikke slippe den, tviholder på den faktisk. :rødme:
pusilus Skrevet 6. november 2010 #2362 Skrevet 6. november 2010 Imponert over bukseshoppingen din , det hadde ikke vært meg, Sist jeg "fant" bukse stod jeg i prøverommet hele tiden og en venninne fant klær til meg fra salgsstativene. Dette skjedde en time før butikken stengte, og det var bare oss to i butikken der hun jobber. Herlig at dukken ble godt mottatt av vesla
Kara W Skrevet 6. november 2010 #2363 Skrevet 6. november 2010 Høres virkelig ikke noe gøy ut å shoppe bukser. Glad jeg slipper. Men bra du fant to par som passet! Håper de varer lenge.
Nótt Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2364 Skrevet 6. november 2010 Imponert over bukseshoppingen din , det hadde ikke vært meg, Sist jeg "fant" bukse stod jeg i prøverommet hele tiden og en venninne fant klær til meg fra salgsstativene. Dette skjedde en time før butikken stengte, og det var bare oss to i butikken der hun jobber. Herlig at dukken ble godt mottatt av vesla Jeg var nesten alene i butikken var derfor jeg kunne gjøre det på denne måten, går ikke i butikken når det er MASSE folk og lite prøverom for å si det sånn.
Nótt Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2365 Skrevet 6. november 2010 Høres virkelig ikke noe gøy ut å shoppe bukser. Glad jeg slipper. Men bra du fant to par som passet! Håper de varer lenge. Må nok ut og finne noen nye om et halvt år tenker jeg, det er høy slitefaktor på bukser og klær generelt på jobben - kanskje ikke så rart siden jeg jobber i barnehage.
Nótt Skrevet 6. november 2010 Forfatter #2366 Skrevet 6. november 2010 Vi har vært på Whiskyfestival i dag, møtte Wolfmoon, en venninne av Wolfmoon, *Enigma*, kompis R, en kompis av R og kompis K. Vi koste oss masse, og smakte på masse whisky jeg ellers ikke ville ha fått smakt. Det var godt å komme hjem når vi kom hjem da, selvom det var relativt tidlig. Nå holder Mannen på med middag/kveldsmat til oss: stekt kyllingbryst og salt med brød til. Gleder meg, kjenner at jeg trenger litt mat i kroppen.
Saeria Skrevet 6. november 2010 #2367 Skrevet 6. november 2010 regner med det er salat, ikke salt. Kose dere med maten. Jeg baker poteter nå, skal ha bacon, mais, krydder og smør til.
Lucky? Skrevet 7. november 2010 #2368 Skrevet 7. november 2010 Bukseshopping er hat Enten sitter de ikke fint, eller så er de for lange på beina eller..eller... de siste buksene har jeg faktisk kjøpt på Gina, veldig fornøyd med buksene der Kjenner til stor slitasje på klær på jobben ja....og ikke får vi penger til arbeidstøy heller Så morsomt med whiskyfestival da
Nótt Skrevet 7. november 2010 Forfatter #2369 Skrevet 7. november 2010 Bukseshopping er hat Enten sitter de ikke fint, eller så er de for lange på beina eller..eller... de siste buksene har jeg faktisk kjøpt på Gina, veldig fornøyd med buksene der Kjenner til stor slitasje på klær på jobben ja....og ikke får vi penger til arbeidstøy heller Så morsomt med whiskyfestival da Jeg har prøvd bukser på Gina, men der synes jeg kvaliteten var dårlig. Måtte bytte buksa to ganger pga at den sprakk - på samme sted begge gangene. Vi får litt klesgodtgjørelse, men ikke nok til å dekke slitasjen på klærne eller innkjøp av sko eller uteklær. Det er veldig kjipt faktisk, for jeg vet ikke om noe annet sted hvor klærne slites så mye UTEN at man får noe for det, i form av klesgodtgjørelse eller uniform. Det var veldig moro med whiskyfestival. ___________________________________________________________________________________________ Har tenkt en del på hår i det siste, har egentlig lyst til å gjøre noe med det - meeeeen så er jeg egentlig på "spare til langt hår igjen" tanken. For snart en måned siden var Ashelia her med S og A, de har jo så utrolig fine dreads disse to jentene, og når venninne J fikk satt inn dreads-extentions helgen etter og ble kjempe fin, fikk jeg litt lyst på dreads. Det gikk fort over, for jeg fant ut at jeg nok ikke ville kle det. Og nå når Ashelia og *Enigma* har klippet håret og blitt så utrolig flotte begge to, får jeg lyst til å klippe meg jeg også. MEN jeg vet at jeg bare kommer til å irritere meg over det, for jeg har ikke økonomien til å gå jevnlig til frisøren og holde det ved like. Så det blir ikke noe annet enn oppfriskning av fargen om et par uker.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2010 #2370 Skrevet 7. november 2010 Veldig koselig å møte deg og mannen igjen i går, altfor lenge siden sist
*Enigma* Skrevet 7. november 2010 #2371 Skrevet 7. november 2010 Takk for i går, koselig å se dere igjen. Koselig at det ikke blir alt for lenge til neste gang.
Frigg Skrevet 7. november 2010 #2372 Skrevet 7. november 2010 Hår er ikke enkelt. Jeg har nå bestemt meg for å ha langt hår. Mye letter å holde ved like og det er lettere å variere- synes jeg da
Nótt Skrevet 7. november 2010 Forfatter #2373 Skrevet 7. november 2010 Wolfmoon og *Enigma*: Veldig kos å se dere igjen i går, og det blir jo heldigvis ikke såå lenge til neste gang. Frigg: Er litt av grunnen til at jeg har valgt å ha langt hår også, lettere å ordne og å varierer egentlig, selvom det blir mye av det samme. Nå har Vesla og jeg gått en tur i skogen. Hun satt på ryggen min i mt'n og koste seg, mens jeg gikk ganske fort og i kupert terreng. Deilig å kunne gå steder med Vesla uten vogn, det gjør det lettere å få en treningsøkt ut av turen. Men det merkes at året er på hell og det er kjøligere ute. Etter bursdagen min skal jeg investere i en bærejakke slik at hun slipper å bli kald på hender og føtter. + at jeg må lære meg omsluttet kryss på ryggen med sjal.
pusilus Skrevet 7. november 2010 #2374 Skrevet 7. november 2010 Huff hår ja, jeg har tenkt på det i flere uker nå. Her er både etterveksten og frisyren litt for lang, og pengene meget fraværende...
Kara W Skrevet 7. november 2010 #2375 Skrevet 7. november 2010 Så bra at whiskyfestivalen ble vellykket. Vi fikk ikke barnevakt Neste år! Når det gjelder ryggbæring med sjal er jeg mer fornøyd med ryggsekk enn med omsluttet kryss. Den er litt vanskeligere å få til, men jeg synes Plutteline sitter mye tryggere og vekten er bedre fordelt. Håper du finner en frisyre du er fornøyd med!
Auri Skrevet 7. november 2010 #2376 Skrevet 7. november 2010 Grunnen til at jeg har klipt meg kort, er for å bli kvitt restene av permanenten og det ødelagte håret. Tro meg, jeg hadde ikke mye lyst til å bli kort, og selv om jeg synes det er fint nå, så skal det groes ut igjen... Langt hår
Nótt Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2377 Skrevet 8. november 2010 Mandagmorgen og ny uke, lite søvn i natt pga en liten en som har grått i søvne. Aner ikke hvorfor, men å sovne etter at hun falt til ro var nærmest umulig. Hun er i storform etter å ha sovet litt og kost seg i senga med både pupp og flaske. Så nå vandrer hun rundt sofan med babydukken i hånda.
loffen Skrevet 8. november 2010 #2378 Skrevet 8. november 2010 Jeg kjenner meg igjen i både hår og bukseproblematikken. Hater å kjøpe bukser. Særlig hvis jeg skal ha noe annet enn jeans. Og jeg vil ha langt hår/kort hår/langt hår annenhver dag. Resultatet er at jeg ikke har klippet det siden februar, og det vises for å si det sånn.
Nótt Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2379 Skrevet 8. november 2010 Godt det ikke bar er meg med hår- og bukseproblematikk. Tommelen er vond igjen. Så en helg med ro hjalp tydeligvis ikke, men er jo ikke akkurat rolig på jobb så kan kanskje ikke vente annet.
Saeria Skrevet 8. november 2010 #2380 Skrevet 8. november 2010 Det er kanskje utviklingssprang på gang. G gråt gjerne litt i søvne da, og/eller kom med pipelyder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå