Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare så rart at jeg aldri har fått det før, og får det nå sånn helt plutselig. Håper det går fort over.

Når det gjelder det strikkeprosjektet ditt så har jeg funnet en oppskrift på tevarmer som ser ut som en heksehatt. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me LØØØØØV rundpinner!

Jeg har fått spontant utslett et par ganger. En gang ble konklusjonen kontakteksem, og den andre var det et spesielt utslett som bare plutselig kunne komme, uten noen egentlig grunn. Kjennetegn var at det startet med en rund eller litt ujevn oval flekk, på størrelse med en femkrone ca. og så kom det masse småprikker over halve skrotten. Mage, bryst, armer. Ikke på beina... Det klødde litt, men ikke så grusomt mye.

Jeg så skikkelig lekker ut da. Det kan jeg si! :sexy::ler:

Skrevet

Man føler seg skikkelig fin når man har prikker, nupper og klør. :lol:

Skrevet
:Gjesp: Det er nesten så jeg sovner på sofan her jeg sitter med laptopen i fanget. Så jeg tror jeg skal gå og legge meg nå. :sove:
Skrevet

Det er lurt og legge seg da, ja.

Hvis ikke ender du opp som meg; :veslejenta: i en time.

Skrevet

Vi er oppe, vesla sov til 0730 i dag - utrolig deilig. Og jeg klør fortsatt, har fått utslett på magen, hendene, overarmene og innsiden av underarmene. Ansiktet og underarmene er fortsatt like ille som i går. Skal en tur på apoteket etterpå for å få noe å smøre på som lindrer kløen. :sukk:

Skrevet

KLØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Har vært på legevakten og fått sterke allergitabletter og kjøpt Eurax til å smøre med, og fått beskjed om at om det ikke har blitt bedre eller om det blir verre så skal jeg tilbake til lege. Håper det gir seg snart, for det er ikke moro å ha et slikt ubehag hele tiden. Føler meg ikke i form for å si det sånn, når jeg føler at ansiktet er hovent og klør hele tiden. Det har nå spredt seg til ørene mine også, øreflippene har hovnet opp litt og jeg har måttet ta ut øredobbene. :sukk:

Skrevet

Har du feber? Er tungen din rødere enn normalt? Og blir det veldig hovent der du er mest prikkete? Det kan nemlig høres litt ut som skarlagensfeber...

Skrevet

God bedring :klemmer: Det der hørtes ikke noe morsomt ut.

Skrevet

God bedring til deg, høres ikke noe særlig ut det her :( Håper medisinene hjelper deg :)

Ha en fin søndag :kose:

Skrevet

Har du feber? Er tungen din rødere enn normalt? Og blir det veldig hovent der du er mest prikkete? Det kan nemlig høres litt ut som skarlagensfeber...

Ingen feber og ikke er tunga veldig rød heller. Og sååå hoven er jeg ikke, det er bare ubehagelig. Litt bedre i dag da, håper det blir ennå bedre til i morgen.

Skrevet

Godt, da høres det ikke ut som det alikevel :)

Krysser fingrene for en bedre dag i morgen :klemmer:

Skrevet

God bedring! Høres skikkelig plagsomt ut! :klemmer:

Skrevet

huff, stakkars deg! det hørtes ikke noe godt ut :(

håper du føler deg bedre :)

Skrevet

loffen og lekis: Det ER skikkelig plagsomt, men jeg tror jeg kan si at det er litt bedre nå enn på lørdagskvelden.

Skal på jobb og vil heller være hjemme.

Skrevet

Håper det har gått fint på jobb i dag :kose:

Skrevet

Dagen gikk jo greit kan man si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...