Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan aldri finne på å vise meg ute i en Onepiece jeg heller! Jeg bruker den som regel bare når jeg er hjemme alene. Har vel så vidt brukt den når kjære er hjemme, men det er sjeldent!

Jeg kjøpte meg Onepiece for at jeg skal ha den på karnevalet på jobben :ler:

Men jeg må innrømme at den er god å ha på seg. For det glipper ingen steder, så man blir ikke kald noen plass ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å jobbe på tirsdag først, mandag har vi begge "fri". Dvs jeg har permisjon og Mannen har en feriedag, vi gjorde det på den måten for å få en dags overlapping for å kunne tilbringe litt tid sammen. Og mandagen er full av planer: først helsestasjonen og på ettermiddagen er det fotograf med vesla. Skal bli fint med en litt lang helg, og en kort arbeidsuke for meg. :fnise:

Men nå nærmer det seg jo med stormskritt at jeg skal jobbe, og jeg kan trygt si at jeg ikke gleder meg. Det skjer så mye med vesla nå, hun lærer å gå, krabber som bare det, leker fint med lekene sine og elsker å tulle med meg. :hjerte: Og dette skal jeg ikke oppleve hele dagen frem til jul. :cry: Jeg må nok bruke masse tid sammen med vesla når jeg er hjemme og hun er våken. Dvs at jeg må bruke kveldene etter at hun er lagt til jobben.

Skrevet

Skjønner godt at du ikke gleder deg til å begynne å jobbe igjen ja :( Blir det rart å overlate alt til mannen? Du får nyte kveldene og helgene med vesla :)

Ha en fin lørdag :kose:

Skrevet

En deilig familiedag. Vi har bare gjort det som passet oss i dag. Mannen skiftet dekk på bilen og vesla og jeg var ute og "lekte" mens han holdt på Hun har sklidd på sklie og husket på huske (med meg) og det så ut om hun syntes det var greit. :fnise: Da vi gikk inn sovnet hun i mt'n på magen min. Så jeg la henne i senga fullt påkledd i dress med vinduet oppe så hun ikke skulle bli for varm. Da vi var ute la jeg merke til at det har brutt frem to tenner i munnen hennes i dag, jeg skulle ta ut et løv av munnen hennes da jeg kjente 2 skarpe så perler. Det er de to fortennene oppe som har brutt frem samtidig.

Skrevet

Nå har vi vært hos fotograf med vesla, brukte samme som tok bildene våre da vi giftet oss. Han tok mange bilder, så jeg gleder meg til å se når de er redigert.

Skrevet

Så moro med fotografbilder, de blir sikkert kjempefine :hjerte:

Herlig med to små fortenner som er på vei også da :)

Skrevet

Så moro med fotografbilder, de blir sikkert kjempefine :hjerte:

Herlig med to små fortenner som er på vei også da :)

Gleder meg masse til bildene, han er så flink og Vesla smilte og koste seg stort. :lol:

Skrevet

Lykke til med jobbstart i morra! :kose:

Takk, gruer meg litt for å si det sånn. :sukk:

*ser bort på vesla som reiser seg og går borte ved Mannens stol* :hjerte: Føler jeg kommer til å gå glipp av litt fremover.

Skrevet

Så koselig med fotograftime! :) Lykke til i morgen. Skjønner godt at du ikke direkte gleder deg.

Skrevet

hei fine deg!

hvordan går det? har du det bra?

beklager å ha vært så fraværende altså.. har sett etter deg på msn men du har ikke vært så mye på.

var så utrolig koselig å endelig treffes i sommer!

:klemmer:

Skrevet

Hvordan var det å starte og jobbe igjen? Håper dagen i dag gikk bra. :klemmer:

Skrevet

Håper det gikk bra på jobb i dag Nótt :klem:

Skrevet

Slenger meg med resten av gjengen. Håper det gikk fint på jobb!

Skrevet

Svarer alle under ett jeg. :fnise: Dagen gikk greit den, var jo nesten som om jeg ikke hadde vært borte egentlig. Eneste er jo at det er en haug med nye unger som jeg må bli kjent med da. :) Men ser at jeg nok blir å være her mindre fremover for dagene blir fyllt med jobb, kvalitetstid med vesla før og etter jobb, og jobb og sofakos på kvelden. Jeg kan allerede nå si at jeg gleder meg til jul og mer fri. :fnise:

lekis: Jeg er ikke så mye på msn - har en liten en rundt mer eller mindre hele tiden som vil ha tastaturet skjønner du. :lol:

Skrevet

2. dag på jobb er over, og jeg merker at jeg bare tar kontrollen. I dag har jeg funnet ut hvor mange som er på jobb resten av uka, rett og slett fordi jeg vet det ikke er nok folk. Og i kveld fikk jeg beskjed om nok en som er borte, dvs at en avdeling på fordele seg på de andre avdelingene på huset. Det går seg til heldigvis, men det blir litt gnisninger mellom folk når en helt "ny" bare tar over. :sukk:

Ellers går det bra med Vesla og Mannen, alt er ikke like lett, men en innkjøringsperiode må man jo regne med. Kan si det slik at det er herlig å komme hjem til en liten en som nesten kaster seg i armene på meg når jeg kommer hjem fra jobb. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...