Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Åh, jeg har en skitten tilståelse:

Jeg har hatt en boktørke i det siste. Ikke klart å lese noenting, ikke levd meg inn i bøkene..

Men har allerede nesten lest ut første Twillightboka jeg fikk av deg. Jeg har blitt helt oppslukt og klarer ikke legge den fra meg og blir glad i karakterene. Twillight kickstarta lesegleden min.

Jeg er litt flau. Men huhei, det er jo positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har en skitten tilståelse:

Jeg har hatt en boktørke i det siste. Ikke klart å lese noenting, ikke levd meg inn i bøkene..

Men har allerede nesten lest ut første Twillightboka jeg fikk av deg. Jeg har blitt helt oppslukt og klarer ikke legge den fra meg og blir glad i karakterene. Twillight kickstarta lesegleden min.

Jeg er litt flau. Men huhei, det er jo positivt. :)

Litt moro da at den kickstartet lesegleden din igjen. :tommelopp: Gjør da ingenting hvilken bok som gjør det så lenge du har fått tilbake lesegleden. :)

____________________________________________________________________________________________

Vi koste oss egentlig masse i går:

Vesla og jeg sto ute i gangen og ventet på Mannen da han kom opp trappene, hun bestemte det vanligvis sitter vi inne i vår gang og venter. Han kom opp trappene med en blomsterpose og jeg fikk 20 røde roser. :hjerte: Noe helt uventet for vi pleier ikke å kjøpe gaver til hverandre når vi har dårlig råd, men jeg ble kjempeglad for de - sitter og ser på de i skrivende stund.

Etter at vesla hadde lagt seg spiste vi biffmiddag på kjøkkenet og drakk et glass rødvin til. Det var veldig koselig og veldig godt. Til dessert i sofakroken spiste vi hver vår is og litt sjokolade fra Sebastianbruno. :sikle: Men kvelden ble ødelagt av magen min, jeg fikk nemlig kjempevondt i magen da vi la oss. :sukk: Så vondt at jeg tror jeg tilbragte nesten 1 time på do i natt. Og den er fortsatt øm. Jeg tror kanskje det ble for mye melkeprodukter i går, ble sur på meg selv fordi jeg ikke tenkte over det før jeg satt på do. :sur: Men i det store og det hele en veldig fin kveld med min kjære.

Nå sitter vesla i senga si og prater med seg selv, det har hun gjort i 15 minutter altså det er vel snart på tide og hente henne. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla satt i senga 30 minutter og bare koste seg før hun ville opp. :hjerte:

Nå har jeg tatt oppvasken, kokt meg et egg, satt bleiene på skylling i vaskemaskinen og nå skal jeg kose meg med frokosten og teen min. Vesla sover søtt på ryggen min, og det har hun nå gjort snart en halv time. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kost meg masse med vesla. Formen hennes er helt klart bedre, fortsatt tett og snørrete, men bedre. Og vi har kost oss sammen, vi har sittet på gulvet sammen store deler av dagen, jeg har sett litt på tv og hun har "lekt" ved siden av meg eller klatret/kost på meg eller gått rundt meg. :hjerte: Hun har også sittet og kost med meg på fanget mitt, veldig herlig. I morgen er siste dagen sammen for vesla og meg før jeg begynner å jobbe - det er faktisk litt trist for jeg føler meg ikke helt klar. Vet jo at hun og Mannen kommer til å få det strålende sammen, men jeg skulle gjerne vært sammen med dem. Heldigvis har jeg nesten 3 måneder til med permisjon etter jul, og det ser jeg veldig frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg det blir rart å være den som går om morgenen.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gruer meg. Det blir jo en vane og er jo ikke snakk om så lenge egentlig heller. Men det er merkelig hvor vant man blir til å være hjemme med en liten jente som elsker deg over alt. :hjerte: Jeg var ute en liten tur i går, kanskje 15 minutter og hun kastet seg nesten ut av armene på Mannen og over til meg da jeg kom hjem igjen. :rødme: Er det rart jeg ikke har lyst til å være borte mer enn jeg må??? :fnise:

Jeg er egentlig motstander av onepice, meeeeeeeeeeen nå så jeg en i en veldig fin farge. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-800867(SparBase).aspx?VariantID=123192115(SparBase)&ColorOnly=1

Edit: funker jo f***n ikke å sette inn linker med tekst nå jo. :sur:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frigg: Hadde jeg skullet kjøpt en onepice (lite sannsynlig), så hadde den kun blitt brukt hjemme i sofan, når jeg er alene med mann og barn. :fnise: Men det skjer nok ikke.

Nå sitter jeg alene i stua. Mannen er ute på middag med kollegene sine, og Vesla sover søtt i sengen sin for natten. Mamma skal være barnevakt i morgen kveld, og hun har vært her i kveld for å få med seg rutiner og slikt. Dessuten er det en stund siden mamma og vesla så hverandre sist, så da synes jeg det var viktig at de traff hverandre før de skulle være sammen hele kvelden. Litt rart å være sammen med mamma uten noen andre "voksne" i nærheten, med det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri funnet på å kjøpe en onepiece, uansett hvor fin fargen var. Det er og blir barnepysj i mine øyne. :ler:

Håper dere koser dere ute imorgen, og at alt går bra med barnevakt.

Og lykke til med jobbstart på mandag! Husker selv hvor rart det var å skulle gå tilbake til jobb etter å ha vært hjemme. Skal tenke masse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...