Saeria Skrevet 5. oktober 2010 #2201 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det bare TO UKER til permisjonen din er over?!? Herrejemini som tida har flydd! Forresten, så kommer jeg en (veldig) snartur til Oslo i november. Har planer om å ta en eksamen. Møtes da om det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2010 #2202 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Håper Vesla ikke har feber i morgen og at dere får sove i natt! Endret 5. oktober 2010 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2010 #2203 Del Skrevet 5. oktober 2010 God bedring til vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2204 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Er det bare TO UKER til permisjonen din er over?!? Herrejemini som tida har flydd! Forresten, så kommer jeg en (veldig) snartur til Oslo i november. Har planer om å ta en eksamen. Møtes da om det er mulig? Jeg vet, tida har gått superfort - litt for fort synes jeg. Møtes veldig gjerne når du er i Oslo - du må jo få hilst på vesla. Håper Vesla ikke har feber i morgen og at dere får sove i natt! Ingen feber så langt i dag - heldigvis. God bedring til vesla. Hun virker noe bedre. Da er natta over, og jeg har sovet hele natten. Mannen var visst oppe i 0430-tida pga at hun var veldig urolig, men ingen gråting. Hun virker bedre, og har ingen feber. Blir ingen trening på meg for tar ikke sjansen rett og slett på ha henne i barnepassen. Barselstreff ser jeg an. Skal ute en liten tur, om ikke annet så for å lufte huet mitt. Endret 6. oktober 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2205 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Tidlig morgen, men jeg har alt lagt sammen tøyet på tørkestativet og tatt oppvasken. Ikke at det var så mye noen av stedene, men det måtte jo gjøres uansett. Dessuten så slipper jeg å gjøre det senere i dag og det er jo alltid et pluss. Skal sy litt etterhvert. Gjøre de endringene på posen som må gjøres og få fikset på onbagen som nå bare har ligget og samlet støv fordi den ikke har vært fikset på. Og når det er gjort så har jeg bag og pose til vogna som matcher. Legger ut bilder etterhvert. Her er forresten oppskriften på den posen jeg har sydd, om noen vil gjøre det samme. Er superenkelt faktisk. Endret 6. oktober 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2206 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå har vesla sovet i 1 time og 3 kvarter, noen dager siden sist hun sov så godt på dagen, så nok et tegn på at fromen er bedre - heldigvis. Jeg har spist frokost, strikket og sett på tv mens hun sov. Nå har jeg satt på en maskin med ullklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. oktober 2010 #2207 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så bra. Her har jeg satt ny ullbukse til kald skylling, og en del ulltøy er lagt i flere små baljer for håndvask og lanolisering. Her lanoliseres bodyene også, nemlig. G er i storform i dag, så vi skal ut og poste noen pakker, samt kjøpe dagens lunsj; ferske fiskekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2208 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vesla er også i storform så vi tar en tur på barselstreff. Nå er vognposen sydd ferdig...igjen. Og vesla sitter og lekekoser med underdelen på gulvet mens hun venter på maten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. oktober 2010 #2209 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så herlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2210 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var veldig koselig å se. Nå har vi vært på barselstreff, veldig koselig og siden jeg begynner å jobbe om 2 uker så skal vi faktisk ha et treff til neste uke for at jeg skulle få et treff til før jobb. Herlige folk altså. Vesla viste tegn til å være sliten der vi var så da gikk vi hjemover, og hun sovnet i trappen på vei opp til leiligheten og nå ligger hun i senga si og sover. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2211 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er ting som skjer i barnehager som gjør at jeg ikke har lyst til å ha vesla noe annet sted enn der jeg jobber. Skadet tre-åring og død ett-åring http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_redd.gif' alt=':redd:'> I tillegg "lover" den rødgrønne regjeringen barnehagene mer penger, får meg ikke helt til å tro på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. oktober 2010 #2212 Del Skrevet 6. oktober 2010 Får meg ikke helt til å tro det jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. oktober 2010 #2213 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gud, jeg gleder meg til å se deg i helga vennen...!!! Kjenner jeg trenger skikkelig litt tid sammen med deg nå... Også håper jeg du kan ta en ordentlig runde med hodet mitt, om du orker, da hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2214 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hodet ditt skal jeg nok få gjort noe med, bare minn meg på det - jeg har hukommelse som en gullfisk for tiden. Etter at vesla hadde lagt seg i går tok Mannen en tur på Ikea for å kjøpe et par spisestoler - trenger det når vi får 3 overnattingsgjester (har bare 2 fra før). Og når han kom hjem derfra var han dyvåt av svette, og jeg skjønte ingenting - før han klarer å få ut av seg at de hadde hatt bordet vi ønsker oss. Han hadde endt opp med å kjøpe det og bære bord og stoler + litt matvarer 4 etasjer alene. *imponert* Så nå ligger det en flatpakke på kjøkkenet og to i stua. Så nå får vi oss kjøkkenbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. oktober 2010 #2215 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gratulere med nytt kjøkkenbord Bære bord 4 etg alene...Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. oktober 2010 #2216 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjøkkenbord! For meg er det litt rart at folk faktisk klarar seg utan kjøkkenbord. Me har tross alt to, så det eine er blitt forvist til kjellarstova. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. oktober 2010 #2217 Del Skrevet 7. oktober 2010 Imponert over Mannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2010 #2218 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flinke mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2219 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi har ikke hatt kjøkkenbord her i det hele tatt, men hadde det der vi bodde før. Der var det bare slik at det ikke var plass til å sitte rundt bordet på kjøkkenet - så det ble brukt til oppbevaring av oppvask. Er litt rart å tenke på at vi de siste 10 årene faktisk har spist maten i stua foran tv'n, så nå må vi begynne å oppdra oss selv og vesla til å sitte på kjøkkenet når vi spiser mat. Har gått lang tur i dag, men har så sinnsykt vondt i huet nå så jeg kommer med rapport en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2010 #2220 Del Skrevet 7. oktober 2010 god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå