Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med IJ-støvlene?

Tenker at hvis man skal legge så mye penger i det så må det virkelig være kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fornøyd med IJ-støvlene?

Tenker at hvis man skal legge så mye penger i det så må det virkelig være kvalitet.

Har svart deg i boka di. :)

Skrevet

Stakkars vesla, håper kombi fungerer bedre. Vi gav opp tøy ganske fort.

Skrevet

Hva var årsaken til at det ikke fungerte for dere? *nyfiken*

Skrevet

Stakkars vesla, håper kombi fungerer bedre. Vi gav opp tøy ganske fort.

Hva var årsaken til at det ikke fungerte for dere? *nyfiken*

Og der spurte du om akkurat det jeg lurte på også Saeria. :)

I dag har jeg sydd ferdig bæreinnlegget til jakka mi. Så nå kan vi gå ute uten at jeg trenger å bekymre meg for at vesla blir kald når det blåser eller regner ute. Har sydd om en gammel allværsjakke slik at den nye allværsjakken min nå funker som bærejakke når jeg bærer på magen. :lur: Og til torsdag må jeg ha sydd ferdig vognposen jeg holder på med. Da skal jeg nemlig gå på trilletur, men bare om det ikke bøtter ned da. Orker ikke å gå lang tur i skikkelig dårlig vær tror jeg.

Skrevet

Takk. :sjenert: Føler meg ikke så flink, men bare litt kreativ. Har ikke sååå mye penger og da må jeg få til det beste med det jeg har. Og siden å ikke bære ikke er et alternativ måtte jeg jo finne på noe som gjør at vesla ikke blir kald når vi er ute og går. :lur:

I dag er det bare 2 uker igjen av permisjonen og jeg gruer meg til å komme tilbake på jobb. :sukk:

Skrevet

Handy dame du altså :) Synes du er flink jeg :jepp:

Skrevet

Ja, jeg er kanskje flink. Hører det er flere som sier dette nå. :fnise: Har liksom aldri tenkt over det på den måten. Kan se om jeg kan få postet bilder av begge deler når posen er ferdig.

Skrevet

Skal høre på skryt, vet du!

:lur:

Skrevet

Håpar det fungerer med kombibruk. Eg tenkte på akkurat det same.

Flinka som syr. Eg drømmer om ein gong å bli flink syerske sjølv, men må vel øva litt før eg kjem dit... :sjenert:

Skrevet

Skal høre på skryt, vet du!

:lur:

Har skjønt dette nå ja. :lol:

Håpar det fungerer med kombibruk. Eg tenkte på akkurat det same.

Flinka som syr. Eg drømmer om ein gong å bli flink syerske sjølv, men må vel øva litt før eg kjem dit... :sjenert:

Håper det funker med kombibruk ja, kommer med rapport når vi er igang med det. :)

Jeg føler ikke at jeg er så flink, men jeg gir meg ikke når det er noe jeg finner ut at jeg skal lage. Litt sta kanskje :klø:

Gjenbruk er smart! :)

Flinka!

:klemmer:

Har ikke tenkt å kaste de stoffbitene som ble til overs heller for jeg kan jo kanskje få bruk for de. :lol: Har en kiste full av stoff og stoffbiter, så jeg har alltid noe jeg kan bruke.

Da har vi vært på siste yogatimen for denne gangen, dvs siste mor og barn timen til neste gang vi evt har en liten en. Nå er nemlig vesla for stor til å være med på den typen timer. Og jeg har ikke tid på dagtid lenger pga at jeg begynner å jobbe om to uker. Det er synd for vi har kost oss masse begge to på disse timene.

Fikk skryt for jakkeinnlegget jeg hadde sydd, følte meg ikke supersexy der jeg vandret rundt i en for stor jakke. Men så utrolig deilig å vite at vesla ikke var kald eller utsatt for trekk.

Skrevet

Er planen fortsatt å gå tur på torsdag? Vil gjerne se på jakkeinnlegget ditt da, hvis jeg får :Nikke:

Skrevet

Jeg gleder meg til å se både jakke og vognpose når du legger ut bildene :Nikke:

Drømmer om å bli flink til å sy jeg også, men da hjelper det ikke at symaskinen står i et skap og ikke har vært fremme på over fire år og at alle de andre prosjenktene mine hoper seg opp :sjenert:

Skrevet

Hei vennen, beklager at jeg ikke har kunnet gi deg svar ang. mat til helga enda :sur: Jeg maser og maser på de to andre men ÅÅÅÅÅH jeg får jo ikke noe svar!!!! Jobber fortsatt med saken *oppgitt*

Skrevet

Er planen fortsatt å gå tur på torsdag? Vil gjerne se på jakkeinnlegget ditt da, hvis jeg får :Nikke:

Så fremt det ikke regner så er planen å gå tur. Da får du nok se både pose og jakkeinnlegg tenker jeg. :)

Jeg gleder meg til å se både jakke og vognpose når du legger ut bildene :Nikke:

Drømmer om å bli flink til å sy jeg også, men da hjelper det ikke at symaskinen står i et skap og ikke har vært fremme på over fire år og at alle de andre prosjenktene mine hoper seg opp :sjenert:

Skal få lagt ut bilder, men må bli helt ferdig med posen - selehullene ble nemlig plassert litt for høyt oppe, så jeg må sy nye.

Nei det nytter nok ikke at symaskinen bare står og samler støv i et skap da. Kan nok være en idé å ta den fram innimellom.

Hei vennen, beklager at jeg ikke har kunnet gi deg svar ang. mat til helga enda :sur: Jeg maser og maser på de to andre men ÅÅÅÅÅH jeg får jo ikke noe svar!!!! Jobber fortsatt med saken *oppgitt*

Hadde vært veldig greit om vi fikk beskjed i morgen om du får info fra jentene, for vi må jo faktisk kjøpe inn det som evt skal lages. :klemmer: Og så hadde det vært fint å vite om de skal sove her eller et annet sted - med tanke på hvem som skal sove hvor.

___________________________________________________________________________________________

I dag har jeg hatt en liten jente med feber som ikke vil noen ting. :sukk: Vil ikke sove, vil ikke leke, vil ikke gjøre noe annet enn å henge på mamma. Tror jeg hadde blitt gal om jeg ikke hadde hatt bæretøy. Måtte også ut en tur for å levere noe på jobben + sende en pakke, så da fikk hun prøvekjørt den nye vognposen. Den var veldig fin, men må som sagt sy noen nye hull før den er optimal. Tør ikke å sy i kveld da hun er veldig urolig, men de tingene som gjenstår å sy, kan jeg nok få gjort i morgen tenker jeg.

Planene for morgendagen ser ut til å ha bli kraftig endret pga at vesla hadde feber i dag. Skulle egentlig ha dratt og trent på morgenen, men hun kan jo ikke være i barnepassen pga feber'n (standard barnehageregler gjelder jo der også, og vi aner ikke om det er pga tenner eller fordi hun er forkjøla at hun har feber). Og pga samme regelen blir det nok heller ingen barselsgruppe på oss, som hadde blitt siste gruppen for min del siden jeg begynner å jobbe om 2 uker.

Nå holder Mannen på å omorgansiere filmene våre. :lol: Det er en heftig jobb for vi har MANGE filmer. Han har bl.a. sortert ut barnefilmene og satt de i en hylle for seg, slik at det skal være lettere å finne filmer til vesla ettehvert.

Ellers har jeg fått ryddet på barnerommet, slik at det er nesten klart til Ashelia kommer til helgen. Og nå står det 2 blå ikeaposer i kottet på soverommet vårt med graviditets-, amme- og barneklær som skal selges. :hakeslepp: MÅ få tatt bilder av alt og lagt det ut for salg.

Skrevet

Jeg vet at dere trenger svar, og jeg stresser som en gal for å skaffe dere det... Men de lover at de skal snakke sammen også gjør de ikke det, også blir de irritert når jeg maser, enda det er jo ikke for MIN del,men for at dere skal være forberedt! :murvegg: Kanskje du hadde fått mer svar om du hadde sendt de meldinger... S har ignorert to meldinger fra meg i dag :roll:

Skrevet

Jeg kan prøve å sende, men det blir i morgen - nå er det ikke lenge før jeg skal finne senga og prøve å sove. Tror det kan bli en lang natt, for vesla klynker og gråter i søvne. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...