Nótt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2141 Del Skrevet 28. september 2010 I dag er planene som følger: - legge sammen rent tøy - rydde bort rent tøy - ta oppvasken - klippe stoff til 3 syprosjekter - klippet stoff til 1/2 prosjekt. - hente pakke - rydde - dra på ikea og kjøpe spisebord til kjøkkenet og et billig fleeceteppe - dra på smartclub og kjøpe en ekstern hard-disk - sy (etter at vesla har lagt seg) Nå kan det se ut til at vi skal se på stoler til bordet også. På tide å få et sted å sitte på kjøkkenet også. Vi må prøve å få inn en god rytme med vesla der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. september 2010 #2142 Del Skrevet 28. september 2010 Hei vennen, hva er planene deres neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2143 Del Skrevet 28. september 2010 Ingen planer vennen. Kommer dere da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2144 Del Skrevet 28. september 2010 I dag er planene som følger: - legge sammen rent tøy - rydde bort rent tøy - ta oppvasken - klippe stoff til 3 syprosjekter - klippet stoff til 1 prosjekt - hente pakke - rydde Litt i hvertfall. - dra på ikea og kjøpe spisebord til kjøkkenet og et billig fleeceteppe - dra på smartclub og kjøpe en ekstern hard-disk - sy (etter at vesla har lagt seg) Vi dro på ikea og skulle handle bord og stoler, men siden de ikke hadde bordet inne og ikke venter det inn før om 3 uker så ble det ingen stoler heller. Men vi fikk tak i hjørnebeskyttelse til bordet i stua og et fleecetepp + stolputer da. Og det prosjektet jeg har klppet stoff til i dag har tatt lang tid, skal nemlig sy vognpose til vesla - til bruk om høsten og vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2145 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk hentet pakken jeg fikk fra Ellos, er litt usikker på om jeg skal returnere den eller beholde den. Det er en slik veske, hva synes dere?? Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2146 Del Skrevet 29. september 2010 Nå har jeg vært og prøvd Zumba på treningssenteret mitt. Det var gøy, men slitsomt og jeg følte meg litt som bambi på isen. Vi gikk til, dvs jeg gikk og vesla lå i vogna si og sov. Jeg håpet jo at hun skulle sove leeenge når hun først sovnet i vogna si, men neida... 30 minutter sov hun. Avleverte henne i barnepassen og fikk trent og dusjet. Og da jeg hentet henne var hun skikkelig lei seg. Så veien hjem satt hun i meitaien og koste seg, tok bussen hjem for da var jeg skikkelig sliten. Fikk i vesla mat og puttet henne i senga hvor hun sovnet på puppen - og nå tenkte jeg at hun skulle sove lenge. Men neida, 30 minutter nå også. Så nå har jeg en liten jente som er sliten, men ikke vil sove hengende i øret, for øredobben min er jo så spennende. Fikk heldigvis i meg mat mens hun sov da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. september 2010 #2147 Del Skrevet 29. september 2010 Usikker på hva jeg skal si om veska, for den er ikke meg i det hele tatt, og da er det vanskelig å si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2148 Del Skrevet 29. september 2010 Det skjønner jeg, men noen meninger hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. september 2010 #2149 Del Skrevet 29. september 2010 Men... det er vanskelig. For jeg personlig synes den er "stygg" fordi den ikke er meg i det hele tatt, verken i utseende eller fasong. Men jeg vil jo ikke si at jeg synes veska di er stygg, for på deg kan den se kjempekul ut! Derfor er det vanskelig å si noe bare utifra et bilde sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2150 Del Skrevet 29. september 2010 Men det er akkurat sånt jeg vil høre, for jeg vet ikke om jeg liker den. Jeg lurer på om jeg synes den er fin fordi det er litt sånn jeg var før eller fordi den kan passe til å ha laptopen i når jeg må ha med den på jobben. :klø: Kan se om jeg kan få tatt et bilde av meg med den og legge ut så kan folk si hva de mener da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. september 2010 #2151 Del Skrevet 29. september 2010 Men... det er vanskelig. For jeg personlig synes den er "stygg" fordi den ikke er meg i det hele tatt, verken i utseende eller fasong. Men jeg vil jo ikke si at jeg synes veska di er stygg, for på deg kan den se kjempekul ut! Derfor er det vanskelig å si noe bare utifra et bilde sånn Den så også litt "hard" ut på en måte. Litt sånn eske-aktig på en måte. Fikk du noe fornuftig ut av det? :klø: "Takk" for at du skrev at du skal brette sammen klær. Nå kom jeg på at det må jeg og gjøre. Og det er kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2152 Del Skrevet 29. september 2010 Den er hard, det er en hard skinnveske. Jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg faktisk at jeg skal returnere den. Synes det er vanskelig å finne "VESKEN" som ikke er en slaskete canvas veske. Nå har jeg vasket en maskin med klær og hengt det til tørk, og mens jeg skriver her så er ulltøyet i maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. september 2010 #2153 Del Skrevet 29. september 2010 Du likte jo den jeg hadde, gjorde du ikke det? De har den på Kappahl enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. september 2010 #2154 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg syns veska er fin, men som Ashelia, så er den ikke meg Jeg er sånn som liker litt store, "løse" vesker Du får prøve den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2155 Del Skrevet 29. september 2010 Vært på jobb... Gleder meg IKKE til å komme tilbake på jobb. Kommer kanskje mer i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. september 2010 #2156 Del Skrevet 29. september 2010 Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2157 Del Skrevet 29. september 2010 *blogg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. september 2010 #2158 Del Skrevet 29. september 2010 Har ikke så mye råd å komme med dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2010 #2159 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er veldig usikker på hva jeg synes om vesken jeg også. Jeg liker den og ikke liker den. Den gir meg litt sånn 70-talls-assosiasjoner. Er det lær i den, blir den sikkert veldig fin etter å ha blitt brukt en stund, og får du laptopen i den er den jo smart. Som 'vanlig' veske hadde jeg ikke ville kjøpt den.. Men i tillegg til en annen veske, sånn til laptopen ; ja. Jeg har også lært meg at om jeg er veldig i tvil om en ting.. IKKE kjøp den. Håper forresten vesla blir bra på stumpen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2160 Del Skrevet 30. september 2010 Tror nok det blir retur av den vesken siden jeg er i tvil. Skal ikke være lett. Stumpen til vesla er mye bedre, nå kjører vi papirbleier frem til helgen og så prøver vi med tøy igjen. Har en ide om noe som skal prøves for å unngå at hun blir så sår - så får vi se om det hjelper. Ellers er jeg sliten i dag, merker at ting i går irriterer meg og det tærer på. I tillegg er ikke vesla helt i form, kanskje ikke så rart når Mannen er skikkelig forkjøla og jeg er litt tett. Skulle bare mangle at hun ikke blir smittet også. Er heldigvis ikke verre enn litt hoste og litt snørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå