Saeria Skrevet 13. september 2010 #2021 Skrevet 13. september 2010 Det kan jo vøre hun reagerer på overgangen fra plast til tøy også.
Saeria Skrevet 13. september 2010 #2022 Skrevet 13. september 2010 (endret) Eller at hun reagerer på overlock-kant om hun er rød rundt lårene? Endret 13. september 2010 av Saeria
Nótt Skrevet 14. september 2010 Forfatter #2025 Skrevet 14. september 2010 Jeg tror ikke hun reagerer på overgangen fra papir til tøy for i natt sov hun med bambusvelur inn mot huden og var mye bedre, ikke bra, men bedre. Jeg lurer på om det er noe i kanten på enkelte av bleiene hun reagerer på, men må bare se på det. Det viktigste er at hun blir helt fin først uansett hvilke bleier vi bruker. Jeg er ikke klar til å gi opp tøy, og det er faktisk ikke Mannen heller. :rødme: Og jeg trodde at han skulle gi opp det med engang vi støtte på problemer. I dag skal jeg trene med personlig trener på Elixia og etter det skal vi treffe barselsgruppa. Blir en lang dag i dag med andre ord.
Lucky? Skrevet 14. september 2010 #2026 Skrevet 14. september 2010 Godt stumpen er bedre Kos deg med trening og barseltreff
Nique Skrevet 14. september 2010 #2027 Skrevet 14. september 2010 God bedring og kos deg med trening og barseltreff
Auri Skrevet 14. september 2010 #2028 Skrevet 14. september 2010 Forsinket 100sidersog7månedersfeiring! Jeg har kjøpt en kjempefin gave til Vesla i London! Og en til deg og Mannen Men jeg tør ikke sende de i posten, så du må nok vente tålmodig...
Kara W Skrevet 14. september 2010 #2029 Skrevet 14. september 2010 Håper du fikk en effektiv trening og et koselig treff Klarte vesla seg bra i barnepassen?
Nótt Skrevet 14. september 2010 Forfatter #2030 Skrevet 14. september 2010 God bedring og kos deg med trening og barseltreff Det var deilig å trene og kos med treff. Forsinket 100sidersog7månedersfeiring! Jeg har kjøpt en kjempefin gave til Vesla i London! Og en til deg og Mannen Men jeg tør ikke sende de i posten, så du må nok vente tålmodig... Tålmodighet er en dyd har jeg hørt, en dyd jeg ikke har. Håper du fikk en effektiv trening og et koselig treff Klarte vesla seg bra i barnepassen? Det gikk veldig fint med vesla på barnepassen faktisk, hun gjorde suksess blant damene på Elixia. Har gått til innkjøp av Inotyol pga stumpen til vesla, hun var tomatrød tidligere i dag. Etter en behandling var hun mye bedre så håper dette går rette veien.
loffen Skrevet 14. september 2010 #2031 Skrevet 14. september 2010 Uff, håper stumpen til vesla blir bedre snart!
Nótt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2032 Skrevet 15. september 2010 Dagen begynte med at jeg ble vekket av Mannen og Vesla, han kom inn med en våken liten jente som jeg måtte skifte bleie på for han skulle på jobb. Men før vi tenker på å skifte bleie så må vi jo vinke til han i vinduet ellers er noe galt for den lille frøkna. En herlig vane vi har lagt oss til om morgenen, vi står i vinduet og vinker når han går. Og på ettermiddagen når han kommer hjem står vi der igjen. Vesla stråler som en sol over hele ansiktet når hun ser han runde hjørnet på naboblokka. Ellers overrasket hun meg skikkelig med å sove i 3 timer da hun tok sin første lur i dag. Så lenge kan jeg ikke huske sist hun sov på dagtid faktisk. Flinke lillejenta mi. Og jeg har vasket opp og lagt sammen alle de rene bleiene. En helt vanlig dag med andre ord.
O'hara Skrevet 15. september 2010 #2033 Skrevet 15. september 2010 Jeg er litt tom for ord om dagen, så jeg er mest bare innom og leser, og skriver bare når jeg vet hva jeg skal si....
Nótt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2034 Skrevet 15. september 2010 (endret) Hyggelig at du er innom uansett da. Endret 15. september 2010 av Nótt
Kara W Skrevet 15. september 2010 #2036 Skrevet 15. september 2010 Dagen begynte med at jeg ble vekket av Mannen og Vesla, han kom inn med en våken liten jente som jeg måtte skifte bleie på for han skulle på jobb. Men før vi tenker på å skifte bleie så må vi jo vinke til han i vinduet ellers er noe galt for den lille frøkna. En herlig vane vi har lagt oss til om morgenen, vi står i vinduet og vinker når han går. Og på ettermiddagen når han kommer hjem står vi der igjen. Vesla stråler som en sol over hele ansiktet når hun ser han runde hjørnet på naboblokka. Det tror jeg må være verdens koseligste vane :rødme: Ellers overrasket hun meg skikkelig med å sove i 3 timer da hun tok sin første lur i dag. Så lenge kan jeg ikke huske sist hun sov på dagtid faktisk. Flinke lillejenta mi. Så deilig! Her sover vi kortere og kortere, og er nå nede i halvtimes lurer. Noe annet var det med gutten som sov i først 4 timer, og så i 2 timer. Men han sov mye mindre om natten, så jeg skal vel ikke klage.
Nótt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2037 Skrevet 15. september 2010 Det tror jeg må være verdens koseligste vane :rødme: Så deilig! Her sover vi kortere og kortere, og er nå nede i halvtimes lurer. Noe annet var det med gutten som sov i først 4 timer, og så i 2 timer. Men han sov mye mindre om natten, så jeg skal vel ikke klage. Det er veldig koselig og jeg savner det faktisk de dagene vi ikke gjør det, les ikke er hjemme når han kommer hjem. Men da har vi som regel vært og møt han på stasjonen så sånn sett har jeg ingen grunn til å savne det. Det var veldig deilig, men litt rart siden hun først hadde sovet hele natten gjennom. Og nå har hun sovet ca 45 minutter på ryggen min, så i dag har hun sovet nærmere 4 timer.
Nótt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2038 Skrevet 15. september 2010 Jeg har klart noe helt sinnsykt idiotisk... jeg tørrkokte kjelen med flaskesmokker, og den er nå ødelagt og smokkene smeltet. Heldigvis var det ikke så mange smokker da, men fantastisk idiotisk å klare å gjøre noe sånt noe. Kan man skylde på ammetåke selvom barnet er 7 måneder???
Saeria Skrevet 15. september 2010 #2039 Skrevet 15. september 2010 Man kan helt klart skylde på tåka etter 7 mnd.! JEg er i tåka enda jeg, og jeg ammer ikke engang!
Nótt Skrevet 15. september 2010 Forfatter #2040 Skrevet 15. september 2010 (endret) Godt å høre at jeg kan skylde på det ennå. Ammer jo ikke særlig mye så sånn sett burde jeg ikke ha det, men er mye som skal gjøres hele tiden og jeg føler at jeg ikke husker halvparten. Har skrevet liste til meg selv i kveld over hva som må med i morgen når vi skal ut, rett og slett for ikke å glemme halvparten. Hadde vært litt teit om jeg husket alt bortsett fra Vesla (*føre henne på listen*) Nei nå er det på tide å tusle inn i senga tror jeg. Endret 15. september 2010 av Nótt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå