O'hara Skrevet 10. september 2010 #1981 Skrevet 10. september 2010 Morsomt når det begynner å bli såpass store (Og litt slitsomt vil jeg tro....)
Nótt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1982 Skrevet 10. september 2010 Det er veldig moro, men litt slitsomt særlig siden hun elsker å stå og gå, men har litt problemer med å reise seg på egenhånd. I dag prøvde hun å strekke seg etter stuebordet og gå fra sofan og dit, men jeg stoppet det - hun er ikke helt der ennå.
Nótt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1983 Skrevet 10. september 2010 Forresten jeg inviterer 100 siders jubileum, moro at det nesten faller sammen med 7 måneders dagen til Vesla. Jeg byr på noe for alle og enhver her tror jeg.
Kara W Skrevet 10. september 2010 #1985 Skrevet 10. september 2010 Jeg vil være med å feire at den store jenta har fått en stor bok!
Redbird Skrevet 10. september 2010 #1987 Skrevet 10. september 2010 Det høres ut som om det går bra med vesla! Herremin, 6 måneder....jeg har vært borte altfor lenge. Og hun har begynt å gå alt? Wow!
Lucky? Skrevet 10. september 2010 #1988 Skrevet 10. september 2010 (endret) Tenk at vesla har vokst ut av vuggen og blitt så stor jente allerede Er nok en jente som kommer til å gå rundt tidlig dette her Koselig med fest her inne da Endret 10. september 2010 av Lucky?
Nótt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1990 Skrevet 10. september 2010 Jeg vil være med å feire at den store jenta har fått en stor bok! 100 sider! God helg! Så hyggelig at så mange er innom å feirer 100 siders jubileet mitt. Det høres ut som om det går bra med vesla! Herremin, 6 måneder....jeg har vært borte altfor lenge. Og hun har begynt å gå alt? Wow! Du har vært borte altfor lenge ja. Her skjer ting i fullfart, har ikke tid tl å stå stille, knapt nok sove på dagtid. Jeg kan huske at hun var liten baby i ca 2-3 uker, og etter det så har det nesten skjedd noe nytt hver dag. Tenk at vesla har vokst ut av vuggen og blitt så stor jente allerede Er nok en jente som kommer til å gå rundt tidlig dette her Koselig med fest her inne da Jeg tror også at hun kommer til å gå tidlig, ja. Skal innrømme at det var litt vemodig å se vuggen tusle avgårde med ny eier i dag, men her var den jo bare i veien nå så sånn sett var det godt at den forsvant. Og pengene vi fikk for den går til dress til vesla, som skal kjøpes inn neste uke. Og om 2 uker skal den testes på jobb i sandkassen. Da skal vi nemlig tid å bli tatt bilder av og det tar jo mer eller mindre hele dagen og da er det jo greit å ha en dress å sitte ute med.
MarianneE Skrevet 10. september 2010 #1992 Skrevet 10. september 2010 Og gi fra seg slike babyting... Jeg har grått maaange tårer over slikt. Babytøy vi gav bort f.eks... Men, det er bare det at trenger man det ikke mer, så er det like greit uansett hvor kjipt det føles. Kos dere i helga!
Nótt Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1993 Skrevet 10. september 2010 God helg Nótt God helg pusilus. Og gi fra seg slike babyting... Jeg har grått maaange tårer over slikt. Babytøy vi gav bort f.eks... Men, det er bare det at trenger man det ikke mer, så er det like greit uansett hvor kjipt det føles. Kos dere i helga! Det er noe helt spesielt å gi fra seg ting som har vært brukt mye. _________________________________________________________________________________________ Vi blir å kjøpe papirbleier i morgen, vesla har vært sår/rød i over en uke nå og hun blir bare ikke bedre. Så for å ikke ødelegge tøybleier kjøper vi papir i morgen og skal kjøre skikkelig heavy smøring av sår stump. Håper ikke at det blir verre av det. Hvis det ikke hjelper så må vi bare prøve noe annet. Men siden hun skal til svigers over natten igjen kan jeg ikke forvente at de styrer og ordner verre med den biten så jeg velger den "lette" løsningen, selvom jeg ikke liker det.
Saeria Skrevet 10. september 2010 #1994 Skrevet 10. september 2010 Om det er noen trøst, så har vi smurt med tynt/moderat lag med sink når han fikk tannbæsj som var skikkelig sur (noe som gav han sår stump for aller første gang), la i et lag fleecepapir, og det gikk helt fint. Ingen fare med bleiene. Jeg vet mange på forumet har brukt sink, uten noen problemer. De har bare ikke smurt på i tjukke lag, men heller et tynnere, og hatt i papir.
dreia Skrevet 10. september 2010 #1995 Skrevet 10. september 2010 Eg er også med på kombinert 100-siders- og 7-månadersfest. God helg!
Kara W Skrevet 11. september 2010 #1996 Skrevet 11. september 2010 Nå som jeg har sovet ut etter 100-siders festen, kommer jeg tilbake for en 7mnds-fest!
MarianneE Skrevet 11. september 2010 #1997 Skrevet 11. september 2010 vi har bare brukt papirbleier, og da pampers. Libero ble hun sår av. Synes du forresten ikke du får bra effekt av sinksalve, kan du la henne ligge naken og strø over potetmel. det fungerer veldig bra.
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #1998 Skrevet 11. september 2010 (endret) Om det er noen trøst, så har vi smurt med tynt/moderat lag med sink når han fikk tannbæsj som var skikkelig sur (noe som gav han sår stump for aller første gang), la i et lag fleecepapir, og det gikk helt fint. Ingen fare med bleiene. Jeg vet mange på forumet har brukt sink, uten noen problemer. De har bare ikke smurt på i tjukke lag, men heller et tynnere, og hatt i papir. Nå er det jo akkurat i kanten av bleiene at hun er mest rød og der gnager fleecepapiret mer enn godt er så det hjelper ikke akkurat nå. vi har bare brukt papirbleier, og da pampers. Libero ble hun sår av. Synes du forresten ikke du får bra effekt av sinksalve, kan du la henne ligge naken og strø over potetmel. det fungerer veldig bra. Siden hun skal til svigers så er det ikke bare bare å la henne ligge naken, særlig ikke når hun ikke vil ligge. Nå fikk hun sitte mye "naken" i går, men det hjalp ikke så mye. I natt sov hun med BSRB-bleien og var betraktlig mindre rød, men fortsatt ikke helt bra. Bare så synd at jeg har så få bleier med ren bambus inni, dvs at jeg må på bleiejakt. Endret 11. september 2010 av Nótt
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #1999 Skrevet 11. september 2010 (endret) og teksten. Endret 11. september 2010 av Nótt
Nótt Skrevet 11. september 2010 Forfatter #2000 Skrevet 11. september 2010 Og ikke minst i dag er Vesla blitt hele 7 måneder og STOR jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå