Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, gleder meg til å å bruke den på lørdag. Den matcher nemlig skjørtet jeg skal ha på meg - de er sydd av samme fløyel nemlig. :fnise:

Skrevet

Så utrolig fin! :strix:

Du blir kjempefin i bryllupet! :jepp:

Skrevet

Så utrolig fin! :strix:

Du blir kjempefin i bryllupet! :jepp:

:rodme: Er jo gøy å pynte seg når man skal i noe sånt noe da, sjelden jeg ellers har muligheten til å kle meg opp. Og moro når man endelig har en anledning til å bruke klær jeg har sydd som ikke blir brukt fordi de er for "fine" liksom.

Skrevet

Har vært litt effektiv i dag:

- truffet Nique for å slarve litt. :sjarmor:

- vasket og hengt opp bleievask

- postet og hentet pakke

- pakket stellebag for i morgenkveld

- pakket inn bryllupsgaven til Ashelia og kjære

- sydd ferdig vesken jeg skal bruke i bryllupet

- og tatt meg av vesla

Følte meg dyktig i dag ja og nå skal jeg snart innta horisontalen og sove til i morgen. Og da skal jeg dra og trene med vesla, hjem og skifte og pakke ny stellebag for turen til jobben til Mannen. Og derfra setter vi nesa til svigers, for middag.

Skrevet

Sliten.... føler meg litt sånn :natti: og sånn :søvn: Ble litt lite søvn i natt. Vesla våknet nemlig 0145 i natt og HYLTE, hørtes ut som om hun var livredd. Mannen spratt opp og "løp" inn på rommet hennes og prøvde å roe henne. Noe som ikke funket for hun bare gråt og gråt og sa "mam-mam-mam" (som vi tror betyr mamma). Det endte med at han kom inn med en skikkelig lei seg og tårevåt jente. Jeg la henne ved puppen og hun tok den, men slo seg ikke til ro. Hun har ligget og kavet siden, så så veldig mye søvn har det ikke blitt på meg og det kjennes. Nå har hun spist frokost og jeg håper at hun er lysten på å sove når Mannen går på jobb for da skal jeg også sove - er planen. Om jeg ikke får til å sove da så prioriterer jeg søvn senere i dag fremfor trening, men jeg har veldig lyst til å trene altså. :sur:

Skrevet (endret)

*dobbelposting* Er ikke bare jeg som ikke funker en tidlig torsdagsmorgen. :fnise:

Endret av Nótt
Skrevet

:tommelsmil: for fin veske!

Flink!

Kjipt å få en dårlig natts søvn.. Får håpe du får sove litt utover dagen.

Skrevet

Så fin veska ble!! :jepp:

Håper du får sovet litt idag :)

Skrevet

Har fått sovet i drøye to timer, nå er frokost og sånt inntatt. Trening utgår da jeg ikke rekker å gjøre oss i stand til å gå og være på trenigssenteret før kl 11, DET skjer bare ikke i dag. Nå koser vesla seg med å gå i sofan sammen med hunden sin. :hjerte: Hun er blitt så flink den lille damen vår. Hun har også begynt å prøve å slippe seg når hun står inntil sofan på gulvet eller sofaryggen oppi sofan, også deiser hun på rompa og ser forvirret ut. :lol: Herlig er det hun er.

Skrevet (endret)

Har vært en lang dag, men en fin en selvom natta ble som den ble. Hun sov totalt i 4 timer på dagen i dag og har sluknet for natten. Det gjorde hun i bilen på vei hjem, i den tiden hun pleier å sovne. :hjerte: Vi har vært hos svigers på middag siden de skal være barnevakter i helgen, veldig koselig. Og frøkna viste seg fra sin beste side, vinket og krøp på gulvet. Sjarmerte alle som vanlig. Nå skal jeg straks finne sengen for å få meg litt mer søvn enn det ble i natt. :natti:

Endret av Nótt
Skrevet

Er ikke lenge til jeg heller laller, så du får ha natta. :klem:

Skrevet

For en flott veske! imponerende!

Kjøpte du de skoene du linket til eller? Kunne tenkt meg noe sånt utover nå jeg også, kjempefine :)

Håper du får sovet litt i helgen da, deilig med litt barnefri :)

Skrevet

Jeg har kjøpt de skoene ja. Men så har jeg sett disse og har lyst på de også. :sukk: Skal ikke være lett dette med sko altså. :fnise: Et luksusproblem tenker jeg.

Vi får nå se om det blir så mye søvn i helgen siden vi skal i bryllup. Nå ligger vesla på gulvet og flytter seg, hun er blitt så flink.

Skrevet

Hjelpes så flink du er til og sy!

:dåne:

Skrevet

Takk. Koser meg når jeg syr ting da. Har alltid gjort det egentlig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...