Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Høres ut som gode planer for dagen.

I stad satt jeg i sofan og vesla satt midt på teppene sine midt på gulvet. Og så fant hun ut at hun ville til meg. La seg ned og begynte å krype, retningen var ikke helt riktig så hun havnet under bordet, hun endret retning og havnet litt for langt andre veien, men så kom hun frem til der jeg satt i sofan. Da hadde hun krøpet et par meter, så da kunne jeg jo ikke annet enn å ta henne opp til meg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som gode planer for dagen.

I stad satt jeg i sofan og vesla satt midt på teppene sine midt på gulvet. Og så fant hun ut at hun ville til meg. La seg ned og begynte å krype, retningen var ikke helt riktig så hun havnet under bordet, hun endret retning og havnet litt for langt andre veien, men så kom hun frem til der jeg satt i sofan. Da hadde hun krøpet et par meter, så da kunne jeg jo ikke annet enn å ta henne opp til meg. :hjerte:

Så søt ho var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun har gjentatt bragden. :fnise: Hun er så søt når hun ligger med kroppen under sofan og titter opp på meg og smiler og er skikkelig fornøyd. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen prøvde å legge henne for å sove litt, han satte henne på rumpa ned i senga og hva gjorde hun...jo hun reiste seg i senga. :sjokkert: Så da var det bare å senke bunnen ved å ta ut den ene madrassen av de to som lå oppi der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes meg! :overrasket:

Ja det kan du si. Hun gjorde det igjen da jeg kom inn på soverommet, og smilte stort over hele ansiktet - så stolt. Og det skjønner jeg jo, men det gjør jo at vi må passe mer på nå fremover. Dvs flytte ting vi ikke vil at hun skal ødelegge, som min KOMPLETTE Nemi samling.

Vesla høres ut som en virkelig herlig unge Nótt :)

Hun er skikkelig herlig, selvom det til tider kan være veldig krevende når hun utvikler seg med stormskritt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

En stund siden jeg var innom... :sjenert:

Menne... Du... Jeg har skjønt jeg muligens har lite bleier? Vil du selge noen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par formsydde som du kan få mot porto. Har en ullbukse og to også. Den ene er kanskje litt stor. Kan jo prøve å strikke en til deg i nyfødt/small?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par formsydde som du kan få mot porto. Har en ullbukse og to også. Den ene er kanskje litt stor. Kan jo prøve å strikke en til deg i nyfødt/small?

Regner med at dette er myntet på O'hara for jeg har jo ikke behov for en ullbukse i nyfødt/small størrelse med mindre du vet noe jeg ikke vet. :klø:

Da har vi vært på yoga og handlet litt ting etterpå, merkelig hvor fort pengene bare fly ut av hendene på en når man kjøper ting man trenger. Jeg måtte ha en glidelås for jeg skal sy meg en veske til å ha i bryllupet til Ashelia, og da kjøpte jeg like godt 2 andre glidelåser til to andre prosjekter jeg har planer om. Og vesla trengte en ny bukse og strømpebukse. Og så kjøpte jeg en safe-feeder for at hun skal kunne få smake på ting uten at jeg skal være redd for at hun skal sette det i halsen, og en myk liten bok til henne. Og så fant jeg lilla gulpekluter og vaskekluter så da MÅTTE jeg jo bare ha det. :fnise: Men alt er ting vi trenger så sånn sett har jeg ikke brukt penger unødvendig.

Mannen og jeg har så vidt begynt å snakke om lekegrind til vesla, for etter at hun begynte å krype så må vi ha henne med oss overalt når vi skal ut av stua - det gjør det litt vanskelig å få gjort ting. Men så var det det med penger til det OG plassen til det. Må nesten ha en som kan pakkes sammen når hun ikke er oppi den, og da lurer jeg litt på hvor mye den vil bli brukt. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var myntet på O'Hara, ja... Skrev på skolen, snek meg til det, og da gikk det litt fort. ;)

Vår grind brukes ikke så mye, selv om han krabber og kryper, og den står oppslått hele tiden. Hadde vi måttet slå den sammen, hadde det kommet an på hvor lett det lot seg gjøre, hvor mye den ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh! Takker glatt ja til noen ullbukser, jeg har ikke strikket noen selv :)

Sender du en PM med kontonr?

Safe-feeder?? Jeg har ikke hørt om det jeg...?

Her har vi vurdert lekegrind grunnet hunden, men ser det litt an etterhvert. Tror det kan i flere tilfeller være lurt å ha? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi har kommet frem til at vi sparer de pengene, får heller bare være konsekvente og passe på. For vi kom vel egentlig frem til at det ville bli et ramaskrik uten like om vi setter henne oppi en sånn ting. Og hvor lenge vil vi bruke en slik ting da, ikke lenge tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er akkurat det vi tenkte også, og jeg tror at man må venne de til å være i en fra fødsel. Når de er 6 måneder tror jeg det rett og slett er for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit å ha G i babyburet, selv om han var eldre enn 6 mnd. da han fikk være der første gang. Han gir beskjed når han er lei da. :ler:

Baby-safe feeder har vi aldri brukt. Vi passer på, og så er jo brekningsrefleksen såpass mye lenger fremme hos de små, at de brekker seg en god stund før ting er langt baki halsen.

O'Hara. Jeg sender deg PM senere. Er greit å finne ut hva porto blir først. Legge ut på forhånd går greit. ;)

Ullbukse skal jeg også strikke. Har noe garn som må brukes, som passer fint til bleiebukse, også på nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver uten også får vi se om vi tilslutt blir så desperate at vi bare MÅ ha. :fnise:

Har lyst på!! Tror jeg skal unne meg disse som overgangssko i år. Hadde slike for 4 år siden og de var bare supre, elsket de - og slet de ut også. :)

Vesla sitter på gulvet ved siden av meg og leker. Jeg har akkurat ryddet i båndene og knappene mine, dvs lagt de i hver sin boks og nøstet opp alle bånd så de ikke er en stor ball. :fnise:

Planene for i dag er:

- fysio

- sy veske om jeg kan ha i bryllupet til Ashelia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...