Auri Skrevet 26. august 2010 #1861 Skrevet 26. august 2010 Noe nydelig å se på en torsdagskveld http://www.youtube.com/watch?v=aoQVa86EvPA&feature=player_embedded
Saeria Skrevet 26. august 2010 #1862 Skrevet 26. august 2010 Petunias er nok litt små. Jeg ser SnuggyBaby, monkeyfootdesigns, essiesdesigns virker ok i størrelsen. Om du liker stoffet de har i en som ikke er i XL, er det sikkert mulig å få til en custom. En av de kan gjerne sy opp en custom i den størrelsen du vil ha også?
Nótt Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1863 Skrevet 27. august 2010 Noe nydelig å se på en torsdagskveld http://www.youtube.com/watch?v=aoQVa86EvPA&feature=player_embedded Den var skikkelig fin, også en fredagsmorgen. Petunias er nok litt små. Jeg ser SnuggyBaby, monkeyfootdesigns, essiesdesigns virker ok i størrelsen. Om du liker stoffet de har i en som ikke er i XL, er det sikkert mulig å få til en custom. En av de kan gjerne sy opp en custom i den størrelsen du vil ha også? De kan jeg sjekke ut. Takk for tipset. Nå har jeg ryddet barnerommet, ryddet badet, ryddet ferdig stuen, lagt bort alle bleiene som var tørre (er to igjen som må ryddes bort før barselsgruppen kommer). Det som gjenstår er: - vaske opp - dekke på - koke egg - steke rundstykker - kle på oss to - bære ut papp og søppel Og da kan barselsgruppen bare komme.
MarianneE Skrevet 27. august 2010 #1864 Skrevet 27. august 2010 Oppdater meg etter og ha vært et par dager uten nett. Kos deg med besøket!
Kara W Skrevet 27. august 2010 #1865 Skrevet 27. august 2010 Noe nydelig å se på en torsdagskveld http://www.youtube.com/watch?v=aoQVa86EvPA&feature=player_embedded Åååå, så nydelig Godt det gikk bra med øyet til vesla. Det hørtes veldig skummelt ut Også er jeg imponert over julegavelisten din. Jeg pleier også å ha den ferdig ganske tidelig, men i år er jeg helt tom for ideer. Aner ikke hva jeg skal gi til noen
loffen Skrevet 27. august 2010 #1866 Skrevet 27. august 2010 Så skummelt med den tuben! Kos deg med barselgrupen.
Nótt Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1867 Skrevet 27. august 2010 Da er barselsgruppen dratt, og vi er alene igjen. Det har vært veldig koselig, vi har skravlet MASSE og sittet på verandaen og kost oss med te og kake. Brownies er godt!! Vesla var seg selv med mye sitting og måtte ha mat da vi spiste - så hun satt ved siden av meg og fikk brødbiter. Og da vi voksne nesten var ferdig med te og kake, ble hun trøtt så jeg slang hun på ryggen og der sov hun i 1 1/2 time. Dette var et sovtreff, for alle barna sov store deler av tiden de var her.
Minttu Skrevet 27. august 2010 #1869 Skrevet 27. august 2010 Noe nydelig å se på en torsdagskveld http://www.youtube.com/watch?v=aoQVa86EvPA&feature=player_embedded :rødme: Jeg leste om hun for litt siden. God helg
Nótt Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1870 Skrevet 28. august 2010 Lørdag morgen og jeg har vært oppe et par timer allerde. Mannen måtte en tur på jobb og dro for ca 30 minutter siden. Når han hadde dratt tok jeg oppvasken etter treff og middag i går, greit å ha det gjort. Og snart er bleiene til vesla ferdig vasket. Så er liksom alle pliktene for i dag unnagjort. Etterpå skal jeg en tur ned til by'n, må prøve å få tak i kantgarn til lue og votter til vesla, kanskje noen strikkepinner, en piercingkule til Ashelia og treffe *Enigma* en liten tur. Og når kjære er ferdig på jobb skal vi prøve oss på en ukeshandling, for første gang på evigheter. Vi må nemlig på flinkere på å ha hovedhandling en gang i uka, vi har altfor ofte sånne småturer i butikken - blir dyrt det.
Nótt Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1872 Skrevet 28. august 2010 Bleiene er hengt til tørk og senga vår er strippet. Nytt sengetøy i kveld. Vesla har sovet 1 1/2 time på ryggen min så hun er nå i storform, sitter faktisk ved siden av meg og biter på pc'n.
Saeria Skrevet 28. august 2010 #1873 Skrevet 28. august 2010 G sov utrolige 2 timer i dag! Han våknet med bæsj i nattbleia si da. Den festlige 12 måneders vaksinen er skyld i det.
Nótt Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1874 Skrevet 28. august 2010 Så deilig at han sov så lenge i dag. Jeg ble visst noe garn rikere idag jeg. Sånn går det når jeg bare skal innom å kjøpe strikkepinne og kantgarn til et prosjekt. Det var jo forsåvidt garn jeg trengte for det skal jo bli julegaver. Hadde lurt på å bestille fra USA, men ble billigere å kjøpe i dag faktisk - så da gjorde jeg det. Traff *Enigma* etter at vesla og jeg hadde vært i garnbutikk på Grünerløkka og ordnet piercingkule til Ashelia i Grensen. Det var veldig koselig å se henne igjen, og bare skravle litt.
Nótt Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1875 Skrevet 29. august 2010 Søndag morgen og jeg er oppe. :dåne: Lysvåken, mens mann og barn sover i senga vår. Er litt deilig med egentid - DET skal innrømmes, er jo ikke akkurat bortskjemt med det for tiden. :klø: Skjønner ikke hvorfor. I dag skal vi først en tur til svigers og så en tur til mamma, fullt opp med besøk hos besteforeldre med andre ord. Og før vi drar ut må jeg vaske ulltøyet til vesla - har vært litt gulping og matsøling denne uka. Men sånn går det når hun klarer å stikke fingre og leker for langt inn i munnen sin.
Saeria Skrevet 29. august 2010 #1876 Skrevet 29. august 2010 Ja, er det ikke festlig når de putter diverse ting halveis ned til magen!
Nótt Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1877 Skrevet 29. august 2010 Veldig festlig, alt skal liksom smakes på sånn skikkelig ordentlig - dvs nesten fordøyes før det dras ut igjen.
Saeria Skrevet 29. august 2010 #1878 Skrevet 29. august 2010 Kjenner til det. Det skal fremdeles smakes på her, men stort sett klarer han nå å stoppe før brekningene kommer. Nå er det ikke så lenge til G skal få seg en lur. Jeg er trøtt i trynet (han var urolig i natt), men har samtidig en kylling som bør krydres (glemte det av i går) og stået par timer før steking.
Nótt Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1879 Skrevet 29. august 2010 Her sov mann og barn nesten to timer etter mat i 7-tida. Deilig med egentid om morgenen. Nå sitter jeg på gulvet og har en liten en som surver fordi hun ikke ligger rett ved siden av meg. Så her trenes det på kryping i dag. Hun jobber seg over gulvet og surver. Men må jo trenes på da.
Saeria Skrevet 29. august 2010 #1880 Skrevet 29. august 2010 Flinke vesla som øver på kryping alt. G ligger og leker med Duplo han. Kaster de vegg i mellom! Så da får jeg lage til en flaske, og tusle ut på soverommet med oss. Tror jeg tar meg en dupp, for kylingen skal jo ikke ha mer enn en times tid i ovnen, og da rekker jeg å la den stå med masse krydder på noen timer uansett, så kan vi dra til sandkassen i barnehagen når han våkner. Leke litt der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå