Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Ja. Tøybleiene gjør også at de ser litt mer balanserte ut ift. det store hodet de har. Unger i engangs ser jo ut som små "cones". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du funnet oppskrift på skjerfsjal?

Takk for hjelp og sånn igår! ;)

Nå vet jeg hvo jeg skal gå for og få tak i det jeg skal kjøpe.

:klem:

PS!

God bedring med hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet ble bedre i går kveld, men jeg holdt meg likevel unna pc og tv så godt jeg kunne.

Vi endte opp med en liten som nesten hadde 39 i feber og som kubba på fanget mitt før kl 1930 i går kveld. Og det resulterte i at hun våknet ca 2215 og var sulten. Fikk en liten flaske og sovnet igjen - heldigvis. Hun ga fra seg et skrik i 0330-tida, sov videre, men det gjorde ikke jeg. Jeg måtte inn og sjekke at hun hadde det bra, noe hun så klart hadde. Og kl 0420 var det gråting igjen, da sto Mannen opp og skiftet bleie og kom inn til meg med henne. Da lå hun på puppen en 45 minutters tid før hun sa at det ikke var nok. Kjære sto opp og laget en flaske som hun sovnet til. Hun sov da ca 1 1/2 time, mens jeg kanskje sov i 30 minutter. Så har blitt litt lite søvn på både Mannen og meg i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du denne kjolen?

http://lh3.ggpht.com/_jH5mxBq-N1c/THTo-SP51VI/AAAAAAAAAEk/YG-Zs3zCqtY/DSC00075.jpg

http://lh6.ggpht.com/_jH5mxBq-N1c/THTpES7spcI/AAAAAAAAAEo/xb2E9ZB50jc/DSC00074.jpg

Jeg bruker den aldri, og tror den hadde vært KNALLfin på deg. Snittet er sånt som er flatterende på alle, og det er vaffelsøm i ryggen så den er fleksibel på størrelse. Fargen hadde vært super til deg hvertfall...! Hvis du liker den, kan du få den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror den er str. 38 :) Og ja, jeg er sikker. Den har ligget i skapet mitt i fem år og blitt brukt én gang. Synes det er for dumt med en sånn fin kjole altså!

Og se så slank jeg ser ut i den, jeg som er så grundig oppblåst for tida :fnise: Den er superflatterende :jepp:

Tenkte siden du har sagt at du ikke helt vet hva du skal ha på deg i bryllupet :)

Du får dekke portoen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, så kan det se ut til at antrekk til bryllupet deres har ordnet seg. :fnise: Må bare få se om jeg får fikset det som fikses skal i løpet av helgen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet ble bedre i går kveld, men jeg holdt meg likevel unna pc og tv så godt jeg kunne.

Vi endte opp med en liten som nesten hadde 39 i feber og som kubba på fanget mitt før kl 1930 i går kveld. Og det resulterte i at hun våknet ca 2215 og var sulten. Fikk en liten flaske og sovnet igjen - heldigvis. Hun ga fra seg et skrik i 0330-tida, sov videre, men det gjorde ikke jeg. Jeg måtte inn og sjekke at hun hadde det bra, noe hun så klart hadde. Og kl 0420 var det gråting igjen, da sto Mannen opp og skiftet bleie og kom inn til meg med henne. Da lå hun på puppen en 45 minutters tid før hun sa at det ikke var nok. Kjære sto opp og laget en flaske som hun sovnet til. Hun sov da ca 1 1/2 time, mens jeg kanskje sov i 30 minutter. Så har blitt litt lite søvn på både Mannen og meg i natt.

Huff stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen overhodet ikke blitt slik som vi planla. Den begynte bra nok, men ble etterhvert litt dramatisk og nå er jeg så sliten at det blir nok en tidlig kveld på meg i dag.

Jeg begynte med å vaske gulvet på soverommet, vesla lå i sengen vår og holdt på med ting der. Fant ut at jeg skulle flytte på litt ting for å få bedre utnyttelse av plassen, som sagt så gjort. Og plutselig hører jeg et skrik fra senga. Der ligger vesla og blør fra siden av øyet. Da har hun klart å skjære seg på fotkremtuben min, den sveisede enden. Det blødde MASSE og jeg fikk litt lettere panikk. Fikk vasket vekk blodet og sett at hun ikke hadde skadet øyet, men fått et kutt som en forlengelse av øyekroken. Prøver å ringe Mannen som jeg visste satt i et møte, han svarer så klart ikke. Ender med å ringe mamma som mer eller mindre hiver seg i bilen og kommer og henter oss og kjører oss til legen. Da har jeg klart å få tak i Mannen og han møter oss der. Det var heldigvis ikke så ille, men godt å få sjekket at det ikke måtte syes. Såret ble bare stripset, og vi fikk beskjed om at det burde være grodd i løpet av 3-4 dager. Mannen kjørte oss hjem og ble hjemme etter det. Og resten av dagen har gått til å vaske ferdig leiligheten og passe på en sutrete liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt et heftig adrenalin kjør i dag for å si det sånn. Var livredd for at hun skulle ha skadet øyet sitt. Men nå vet jeg sånne tuber er SKRAPE i den sveisede enden, og dere andre også. :fnise: Ikke så dumt at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter x-large wetbag, men finner liksom ingen som frister å kjøpe. :sukk: Vil jo ha en som er litt "fin" og ikke bare funksjonelle. Noen som har noen tips der ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var veldig godt at det gikk bra, men nå når hun er lagt merker jeg hvor tøft det var. Håper hun sover hele natten i natt, for i morgen kommer barselsgruppa på besøk og da trenger vi å være opplagte begge to. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leslies hos vidunderbarn finnes bare i medium og liten, vil ha large eller aller helst x-large. Finner hos Bleieboden, men kjedelig stoff. Synes Petunias kanskje kan være litt små. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...