Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Så effektiv du er :)

Herlig lue, og det var ikke dumt med en ekstra skygge på den. Jeg har synes at den har vært litt åpen når jeg har bladd gjennom oppskriftene på drops, noe jeg gjør titt og ofte :sjenert:

Håper dere får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg ganske effektiv i dag, er gjerne sånn de dagene jeg står opp tidlig. :fnise: Er ikke så effektiv når jeg sover lenge, men nå har jo vesla funnet ut at hun vil opp før pappa'n går på jobb så da må jeg jo bare gjøre som hun vil.

Den er ganske åpen den luen, så å strikke en ekstra kant rundt hele + en liten skygge gjorde den veldig mye mer brukervennlig. Når jeg prøvde den på vesla virket hun veldig stolt der hun satt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig lue! :hjerte:

Og bamsen ble så søt i den! :fnise:

Er det Hamnes dagseng dere har? Den har Smulen, og den er så fin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det vi har ja. Og det blir nok senga til Vesla når hun skal ut av sprinkelsengen, med mindre det skjer noe før den tid da.

Nå har hun sovet 2 timer i strekk og det er det leeeenge siden hun gjorde sist, så jeg har fått litt tid alene og hun er nok mer uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin lue! Jeg kunne også tenkt meg en sånn i voksenponchoversjon :fnise: Eller aller helst vil jeg ha et stort, godt sjal med god hette på... *drømme*

Du er så flink til å strikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sjal med hette kan da virkelig ikke være så vanskelig å strikke. :klø: Må forskes på etterhvert. :fnise:

Takk, føler meg ikke så flink for det er jo ikke alt som er like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fint, men mer et skjerf med hette, men det kan jo alltids ordnes til å bli et sjal - kanskje. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Joda, men sjal er jo så mye. Tenkte mer om du hadde noen konkrete ideer for størrelse, mønster og sånn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...