Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1624 Skrevet 22. juli 2010 I natt har hun hostet masse, sånn ekkel raspende hoste. Synes så synd på henne. Nå ligger hun i vuggen og prater med seg selv etter bleieskift, hostesaft og mat. Hun sovnet etter maten og jeg håper hun vil sovne igjen av seg selv. Sove burde hun ihvertfall gjøre. Mannen er litt sur på meg som har stått opp nå og ikke prøver å sove mer, men er man sulten så er man sulten.
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1625 Skrevet 22. juli 2010 Tøft gjort. Kult spill?? De to tingene har ingen sammenheng, what so ever.
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1626 Skrevet 22. juli 2010 Sånn da er dagens klesvask hengt til tørk. Og det er vel omtrent det jeg har tenkt å gjøre av husarbeid i dag, bortsett fra å rydde litt senere i dag.
Radagast Skrevet 22. juli 2010 #1627 Skrevet 22. juli 2010 I natt har hun hostet masse, sånn ekkel raspende hoste. Synes så synd på henne. Nå ligger hun i vuggen og prater med seg selv etter bleieskift, hostesaft og mat. Hun sovnet etter maten og jeg håper hun vil sovne igjen av seg selv. Sove burde hun ihvertfall gjøre. Mannen er litt sur på meg som har stått opp nå og ikke prøver å sove mer, men er man sulten så er man sulten. Kan se for meg man mister "normal" døgnrytme når man har babyer! Eller baby og baby, så LITA er hun ikke lenger!! Ligger og prater med seg selv? Så fantastisk herlig! Ser for meg ei herlig, fornøyd jente som ligger og lager gode "pratelyder". Må sjekke KG oftere ellers lærer hun jo å gå innen neste gang jeg oppdaterer meg Og klesvask er da nok husarbeid for en torsdag det
Auri Skrevet 22. juli 2010 #1628 Skrevet 22. juli 2010 JAAAAAAAA endelig har de laget nyversjonen av American Mc.Gees Alice!!!! Jeg ELSKER det spillet og har ønsket meg at de lager nytt i en evighet!!!!
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1629 Skrevet 22. juli 2010 Kan se for meg man mister "normal" døgnrytme når man har babyer! Eller baby og baby, så LITA er hun ikke lenger!! Ligger og prater med seg selv? Så fantastisk herlig! Ser for meg ei herlig, fornøyd jente som ligger og lager gode "pratelyder". Må sjekke KG oftere ellers lærer hun jo å gå innen neste gang jeg oppdaterer meg Og klesvask er da nok husarbeid for en torsdag det Man mister litt"normal" døgnrytme med en baby i hus, men det var vi jo innstilt på egentlig. Og nei hun er ikke så LITEN lenger, hun begynner faktisk å bli ganske så stor nå. I det siste så har vi funnet ut at enkelte av body'ne i str 68 (4-6 måneder) begynner å bli litt små, mens noen i str 62 (2-4 måneder) fortsatt passer. Dvs at det er veldig stor forskjell på hva de er laget av og størrelsene til de forskjellige butikkene, men også innad i butikkene. Veldig teit egentlig, for det gjør det litt vanskelig å faktisk kjøpe klær i riktig størrelse til vesla. Vi har vært på "playdate" i dag, dvs jeg tra ff en av de jeg var på bassengtrening med. Hun fikk en sønn en knapp måned før jeg fikk Vesla, og det er så koselig å treffe de med jevne mellomrom. Men i dag var ingen god dag for vesla, hun var ikke i veldig god form og hoster stygt. Så vi ble ikke så lenge og på veien hjem sovnet hun i bittebror hybriden og det var bra, for hun trenger å sove.
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1631 Skrevet 22. juli 2010 Bare hyggelig, håper du kan bruke alt sammen.
Saeria Skrevet 22. juli 2010 #1632 Skrevet 22. juli 2010 Det blir nok bruk for det, ja. Den ene rundpinnen tenker jeg å bruke til babyteppe.
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1633 Skrevet 22. juli 2010 Så bra, her lå det bare og tok opp plass, men jeg fikk meg ikke til å kaste det.
Saeria Skrevet 22. juli 2010 #1634 Skrevet 22. juli 2010 skjønner at du ikke ville kaste det. Fikk strikkepinner av kusinen min i går også. Hun du traff. Mormoren vår hadde jo så masse pinner i små størrelser, så hun tenkte hun like gjerne kunne dele.
Nótt Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #1635 Skrevet 22. juli 2010 Så utrolig koselig å få flere pinner. Dette er jo pinner jeg har kjøpt og arvet, så å kaste de var liksom ikke aktuelt - veldig glad du kan bruke de.
Nótt Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #1636 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har fått sovet godt nå på morgenen. Så mye i natt har jeg derimot ikke sovet. Vesla begynte å gråte/skrike sånn i tolv-tida i natt og da tok jeg henne over i senga. Da lå hun på puppen, klaget og klynket og hostet og klarte å flytte Mannen og meg over på hans side av sengen, dvs at hun hadde mer enn halvparten av sengen helt for seg selv. Fikk lagt henne over i vuggen ca kl 0300, og før det hadde jeg ikke sovet noe særlig, men fikk sove etter det da. Mannen sto opp kl 0600 og når han var ferdig på badet, hoppet jeg i dusjen. Jeg fikk dusjet og så krøp jeg opp i sengen igjen, vesla våknet fikk tørr bleie og mat, og så la vi oss sammen og sov i 2 drøye timer til. Deilig etter denne natten. I dag kommer Ashelia og skal bli til i morgen, vi skal nemlig ut og spise middage med *Enigma* og Lekehusmor. Gleder meg masse.
Nótt Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #1637 Skrevet 23. juli 2010 Da har jeg hentet posten og der lå det en liten pakke til meg. Og det var maskemarkørene jeg bestilte i helgen. Gleder meg til å bruke de, for de er supersøte.
dreia Skrevet 23. juli 2010 #1638 Skrevet 23. juli 2010 Strikkeprat Eg gleder meg til eg får meir tid til det igjen. Nå går det i eit teppe i perlestrikk - det nyttar ikkje å prøva å tenka og tella omgangar og maskar nå, gitt. Stilige maskemarkørar du har kjøpt. Eg er kjedelig og brukar berre trådar i ulike fargar på pinnane. Men mannen hadde vel tilta om eg kjøpte noko slikt. Veldig koselig å lesa om vesla. Ho virkar så stor og flink. Og ikkje minst sjarmerande. :rødme:
*Enigma* Skrevet 24. juli 2010 #1640 Skrevet 24. juli 2010 Takk for igår! Veldig koselig å se deg igjen. Får prøve å sees igjen snart, må jo få gitt tilbake filmene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå