Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1581 Del Skrevet 19. juli 2010 Hun reiser seg når hun holder oss i hendene, men har ikke skjønt det å bruke armene til å gjøre det alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #1582 Del Skrevet 19. juli 2010 Hjelpes! Hun er tidlig på an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1583 Del Skrevet 19. juli 2010 Hun er supersterk, hun kan ligge rett ut på ryggen og så prøve å sette seg opp ved hjelp av magen. Du ser at hun strammer musklene og jobber hardt for å komme ut, uten å bruke armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #1584 Del Skrevet 19. juli 2010 Så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1585 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva synes du om oppskriftene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1586 Del Skrevet 19. juli 2010 Føler meg litt flink i dag, har nå tatt oppvasken og hengt opp klesvasken med jeans. *sliten pga at det er så klamt og ikke fordi jeg har gjort så mye* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #1587 Del Skrevet 19. juli 2010 Har kun den for vottene, og den ser jo grei ut. Tenker å lage noen sånne til barselgaven da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1588 Del Skrevet 19. juli 2010 Har nå sendt mor signe teppet. Sendte lue-oppskriften sammen med votte-oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1589 Del Skrevet 19. juli 2010 Nå må jeg "lære" meg å strikke på nytt, dvs jeg må sette meg inn i engelske strikke uttrykk. Mannen kom hjem med ultimate longies og hudson hat oppskriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. juli 2010 #1590 Del Skrevet 19. juli 2010 Akkurat slik gjorde C også - lå på rygg og prøvde å komme opp ved hjelp av magen. Hun utviklet den sickpacken Har vesla også det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #1591 Del Skrevet 19. juli 2010 knittinghelp.com! Der er det en god ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radagast Skrevet 19. juli 2010 #1592 Del Skrevet 19. juli 2010 knittinghelp.com! Der er det en god ordbok. Åh, takk for tips! Jeg har fallt pladask for denne genseren, men er HELT grønn på engelske strikkeoppskrifter. Huff. Noen andre gode tips til å sette seg inn i engelske strikkeoppskrifter? Kanskje noen norske strikkere som har kommet med noe genialt...? Vurdere å utsette det med engelskestrikkeoppskrifter til etter jul og julegavene men da blir ikke genseren før til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1593 Del Skrevet 19. juli 2010 Akkurat slik gjorde C også - lå på rygg og prøvde å komme opp ved hjelp av magen. Hun utviklet den sickpacken Har vesla også det? Ikke ennå, men regner med at den kommer etterhvert. Er litt sært å se på når hun holder på. knittinghelp.com! Der er det en god ordbok. Var inne der bare for å dobbeltsjekke at jeg hadde fortstått hva purl er og nå vet jeg at jeg driver med Norwegian purl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #1594 Del Skrevet 19. juli 2010 Åh, takk for tips! Jeg har fallt pladask for denne genseren, men er HELT grønn på engelske strikkeoppskrifter. Huff. Noen andre gode tips til å sette seg inn i engelske strikkeoppskrifter? Kanskje noen norske strikkere som har kommet med noe genialt...? Vurdere å utsette det med engelskestrikkeoppskrifter til etter jul og julegavene men da blir ikke genseren før til neste sommer Den genseren kunne jeg tenke meg også. Men har først en bukse og lue jeg skal strikke, og det er engelsk oppskrifter begge deler. Jeg har bare tenkt å begynne på begynnelsen og jobbe meg gjennom oppskriften, uten å få panikk for ting lenger ut i oppskriften. Ta en ting av gangen og takle problemene når de kommer. Men det er min filosofi når det gjelder strikkeoppskrifter generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2010 #1595 Del Skrevet 19. juli 2010 Den genseren var jo bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radagast Skrevet 19. juli 2010 #1596 Del Skrevet 19. juli 2010 Den genseren kunne jeg tenke meg også. Men har først en bukse og lue jeg skal strikke, og det er engelsk oppskrifter begge deler. Jeg har bare tenkt å begynne på begynnelsen og jobbe meg gjennom oppskriften, uten å få panikk for ting lenger ut i oppskriften. Ta en ting av gangen og takle problemene når de kommer. Men det er min filosofi når det gjelder strikkeoppskrifter generelt. Det er SUPER viktig. Ser man fram i oppskriften blir man HELT motlås. Et skritt av gangen. Jeg driver nå med et nydelig hullmønstret sokkepar der man skal strikke fra TÅA og opp. Merka jeg begynte å gløtte på hælen da jeg strevde med tåa, men så tenkte jeg nei, DEN får du ta om du klarer å komme deg til hælen. Eller som det sies "den brua krysser vi når vi kommer til den". Og ser jeg ikke er alene om å ha en par prosjekter før en evt uglegenser. Nesten så vi tre skulle prøvd å strikke den "sammen", hjelpe hverandre steg for steg dog først må jeg komme meg gjennom den nevnte sokken (og sånn ca ti til par, har planlagt den som julegaver i år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1597 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg kan gjerne strikke den sammen med deg Radagast, men akkurat nå stiller den bakerst i køen av ting som skal strikkes. Her er en liten oversikt: - Mor Signe teppet jeg holder på med - et skjerf med MASSE fletter - holder på med - en ultimate longies til vesla - en hudson hat til vesla - en hudson hat til niese EM - en hudson hat til niese L - uglehals og uglebooties til vesla - en uglegenser til meg hmmm blir visst litt ugler på slutten der. Kan det være fordi jeg liker ugler tro. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli 2010 #1598 Del Skrevet 20. juli 2010 Lite og biddra med hva strikkeprat angår, men jeg legger nå igjen en hilsen allikevel jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #1599 Del Skrevet 20. juli 2010 Koselig at du er innom MarianneE. Man trenger ikke å ha noe å bidra med når det gjelder strikkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 #1600 Del Skrevet 20. juli 2010 Ikke så mye å bidra med på strikkefronten jeg heller Men ønsker deg en fin sommer i allefall Så flink vesla er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå