Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De var fine ja. Men hadde måttet skrive ned forkortelsene og hva de sto for uansett så da kan jeg like greit velge noen som er søte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å huske sånne forkortelser, merkelig nok. Så det blir til at jeg skriver ned hva de betyr, og da tenker jeg at da kan jeg like gjerne bruke farger eller mønstre som er fine. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye fint der.

"Hva pokker skal man med maskemarkører?" kom det fra han i sofan ved siden av meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet der er jo at jeg ser på en del av de filmene OG han bruker meg som unnskyldning for å kjøpe noen nye filmer, for han kjøper til meg. Meeen han trenger jo ikke å vite at jeg kjøper - akkurat strikketøyet mitt bryr han seg ikke så mye om. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke. Bare om man kjøper mange. :lol: Og om man skal strikke ultimate longies så trenger man 8 stykker mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på tide å finne senga, vesla her våknet og Mannen er inne og synger "Når trollmor har lagt sine 11 små troll.." for henne. :rødme: Men jeg regner nesten med at jeg må trå til med pupp og plass i senga vår. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er natta over. Det endte med at vesla måtte ha ny bleie og flaske før hun roet seg, og da er det jo ikke så rart at man er litt lei seg faktisk. Nå ligger hun ved siden av meg i sofan og koser seg med et lett utvalg av leker; smokken, tyggeball, tannbørste, et mykt speil og en myk rangle. Smokken er ikke til for å suges på, men skal tygges på fra alle mulige vinkler.

Så tidlig på morgenen har jeg:

- skiftet bleie på vesla

- gitt henne mat

- ordnet vaskemaskinen, så den kan settes på når Mannen har stått opp

- vasket det av ulltøy som lå i skittentøyshaugen

Og nå sitter jeg altså på KG og "slapper av". :fnise:

Saeria: Så hyggelig med mamma-besøk, kose dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdagsmorgener er liksom ikke det samme etter man har fått barn.... :fnise:

Nei de er liksom ikke det, men det gjør ingenting når man står ogpp og blir belønnet med et stort smil. :rødme:

Will do!

Good good. :fnise:

Nå skal vi snart ut på tur alle tre, vi må på senteret. Jeg skal poste en pakke og kjøpe sytråd og gummiknotter. Og Mannen skal handle inn tilbehør til middagen i dag og middag i morgen - maten er hans oppgave her i huset. :jepp:

Og Vesla skal sove - eller det er det jeg ønsker så får vi se om det skjer da. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Mannen skal handle inn tilbehør til middagen i dag og middag i morgen - maten er hans oppgave her i huset.

Dette er en setning jeg drømmer om å kunne si en dag... :fnise:

God helg til dere alle tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en setning jeg drømmer om å kunne si en dag... :fnise:

God helg til dere alle tre! :)

Og jeg håper det er en drøm som går i oppfyllelse. :klemmer:

Da har vi fått ordnet det som skulle ordnes, vi gikk faktisk tur etter å ha vært på senteret også. En tre kvarter faktisk, deilig å gå, men skikkelig klamt å ekkelt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på sånne strikkemarkører.. skal de liksom henge på pinnen og ikke på tråden? For jeg pleier å merke med en bit garn, og den sitter jo fast i strikketøyet liksom.

Hvordan får man av disse markørene da da?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...