Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Da er garn bestilt og jeg "gleder" meg til å få ordnet trim. :lol:

Har vært ute og "prøvekjørt" onbagen min og må gjøre noen endringer på den. Bytte ut knappene med borrelås, magnetknappene er ikke sterke nok til å holde klaffen på plass så da må vi ha borrelås. Det ordnes kjapt heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo: Hurra for garn!

En del er også veldig fine i bare colorway. Jeg har en longie til G i blue goblin, og den er kun colorway. Tror kanten på buksa er strikket med raspberry stitch. Ca 1" med det, før hun felte av og avsluttet kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med colorway så mener du??

Skal bli moro å få garnet, må jo bare finne ut hva som skal strikkes av det. Men har spurt svigermor om hun kan tenke seg å strikke til vesla av det etterhvert og hun har sagt ja. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bruke det multifargede garnet. :) Det er mange som kutter ut trimmingen. jeg synes begge deler kan være fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, lurte på om det bare var en del av fargen jeg. Må jo se på trim når den biten åpner også. :fnise: Et nøste og du er hekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den åpner får man stort sett velge mellom 2 farger som matcher til hver multifarge. Det var hvertfall slik på den første runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært i Sverige og handlet. Det ble mer enn vanlig for en gangs skyld, så i dag føler vi at vi faktisk har fått et utbytte av turen. :fnise: Vanligvis så har vi en tendens til å stå i butikken der og klø oss i huet og lure på hva det er vi skal ha. I dag hadde vi vært flinke og laget en handleliste, + at vi kom på ting vi trengte underveis. :lol: Vesla taklet bilturen til helt fint da sov hun så søtt. I butikkene gikk det også greit. Hun satt i sjal på magen min da vi var i matbutikken og godtebutikken og tittet seg rundt. Da vi kom til Nordby senteret satt hun på ryggen til Mannen og tittet seg rundt en liten stund før hun sovnet. Hun sov så godt at Mannen endte med å ikke ta henne av ryggen da han skulle prøve shorts - dette gjorde han to ganger uten at hun våknet. Ganske imponert over Mannen nå ja. Veien hjem derimot tror jeg hun var litt lei så hun hylte vel i ca 20 minutter før hun roet seg og sovnet. :sukk: Ikke bare lett å være mamma da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink vesla var! Skjønner godt at det stikker i hjertet når de hyler i bilen. Liker ikke det jeg heller. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig flink, men på veien hjem tror jeg hun hadde fått nok av å sitte fastspent enten i bilen eller på en av oss og det skjønner jeg faktisk veldig godt. Hadde vært ganske så lei jeg også, hadde det vært meg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan bli mye av det gode, ja. ;) Har forresten funnet ut at jeg er sær som ikke synes det er særlig ok å kjøpe en gjenstand på finn for en gjengs pris, for så å prøve å selge med grov fortjeneste etterpå. Jeg kunne ikke fått meg til å gjøre det, men allmuen ser visst ut til å synes det er greit å drive litt butikk via finn.

Er visst litt "prude", jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt enig med deg der faktisk. Meeen jeg kan prøve å selge den til det samme jeg kjøpte den for om den er fint brukt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg enig med deg. I tilfellet som ble luftet på TI var det snakk om en vogn som var kjøpt brukt, og lagt rett ut igjen to dager senere 2000 kroner dyrere. Men de fleste mente at det var helt ok, som å kjøpe en bruktbil, og flere solgte for dyrere enn de kjøpte for faktisk, så det er visst ikke uvanlig å drive butikk via finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg blir litt for dumt egentlig, men det er visst bare du og jeg som synes det da... :fnise:

Fant du forresten den ultimate longies tråden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på paypal-kontoen min nå. :fnise: Eller ikke egentlig.....

Nå venter jeg på følgende garn:

Turning leaves

20090513182322_galleryturningleavestar.jpg

Tristan & Isolde

20100410115702_jan19tristanandisolde2.jpg

Woodland

20090827194159_aug27woodland.jpg

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...