Saeria Skrevet 13. juli 2010 #1481 Del Skrevet 13. juli 2010 En ny graviditet hadde nok vært litt upraktisk, ja. Hadde jeg blitt gravid igjen nå, hadde jeg satt meg ned og begynt å stortute, tror jeg. Vil vi ha flere, så er det hvertfall ikke NÅ at lysten er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 13. juli 2010 En ny graviditet hadde nok vært litt upraktisk, ja. Hadde jeg blitt gravid igjen nå, hadde jeg satt meg ned og begynt å stortute, tror jeg. Vil vi ha flere, så er det hvertfall ikke NÅ at lysten er der. Er akkurat sånn jeg har det også. Hadde begynt å hyle om jeg var gravid igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. juli 2010 #1483 Del Skrevet 13. juli 2010 Det hadde nok jeg også, for en ny graviditet hadde IKKE passet nå. Jeg har jo kjent litt rasling i eggstokkene når jeg ser en venninne med to tette, men den raslingen er nok bare på overflaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1484 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg synes det holder lenge med en liten en av gangen. Skal vi ha flere har vi blitt enige om å vente ca 3 år før vi prøver igjen, og det er bare hvis. Jeg skulle vaske gulv i dag, men magen min er ikke enig. Så mens Mannen vasker opp og Vesla sover så sitter jeg i stuen med laptopen på fanget og ser på tv. Har vondt og det er ikke mens-vondt heller. Mannen laget en alldeles herlig pasta middag i dag. Med masse hvitløk og hjemmegrodd basilikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juli 2010 #1485 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg tenker tre år før en evt. prøving er en god idé, jeg også. Da kommer G seg over den verste egosentriske fasen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1486 Del Skrevet 13. juli 2010 ARGH skrev et innlegg også ble det borte..... prøver igjen: Det er akkurat slik vi tenker også + at vi har begge søsken som er 4 år yngre enn oss og føler at det er en god aldersforskjell. Dessuten så burde vesla være ferdig med bleier da og det er jo greit å slippe å skifte bleier på to stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1487 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Også kom det dobbelt opp. Ja, ja ikke så stabilt i dag da... Endret 13. juli 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juli 2010 #1488 Del Skrevet 13. juli 2010 MMM. Jeg håper på at G gjerne vil bli klar for slutt neste sommer. Hvertfall på dagtid. Selv om det blir vedmodig å pakke bort de fine bleiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 14. juli 2010 Det blir vemodig ja, nok en æra er over da liksom. Men samtidig blir det jo veldig deilig da. Det er vanskelig å stå opp når vesla ikke sover hele natta gjennom. Men nå er jeg oppe og frokosten er spist. Tror vesla er klar for en flaske til, skal lage det og etter det skal jeg begynne å vaske gulv. Er spent på hvordan det går med den veslefrøkna som er så oppmerksomhetssyk for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2010 #1490 Del Skrevet 14. juli 2010 Gjett om det var deilig å kunne ligge i dag. Mannen stod opp med G klokka 07.40. Da hadde G sovet veldig urolig. Grått og pepet i søvne, knirket og stått i. Jeg hadde derfor bare duppet av her og der fra klokka var fire og utover. Siden jeg ikke fikk sove før klokka ett, og hadde hatt en oppvåkning mellom ett og fire, følte jeg meg rimelig tåkete når G var klar for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1491 Del Skrevet 14. juli 2010 Da tror jeg på at det var godt å sove ja. Var litt sånn jeg hadde det på søndag det, bortsett fra at her kom Mannen stadig inn med vesla. Nå holder jeg på å vaske gulv, dvs skure gulv, med vesla på ryggen. Skuring må til siden jeg ikke har vasket på et par måneder, Mannen har prøvd å gjøre det, men her må det innrømmes at han er nok ikke like flink til å gjøre det som meg. Han har en tendens til å hoppe over steder, som f.eks. under sengen til vesla på barnerommet. Han "ser" ikke alt støvet som samler seg der så å støvsuge under der er heller ikke noe han gjør så ofte. Det gjør jo jobben tyngre med engang. Men nå er kjøkkengulv og barneromsgulv skinnende rene, da gjenstår bare soverommet vårt, stuen, gangen og badet. :dåne: Og jeg er klissvåt på ryggen pga vesla, men hun sover så godt der og jeg har ikke hjerte til å vekke henne før jeg virkelig må så det blir noen gulv til med henne der tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2010 #1492 Del Skrevet 14. juli 2010 Greit med småen på rygg, selv om det blir varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1493 Del Skrevet 14. juli 2010 Veldig greit- Nå er 5 av 6 gulv tatt. Badet gjenstår, men det har jeg tenkt å ta når hun sover etterpå for da hiver jeg meg i dusjen når badet er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2010 #1494 Del Skrevet 14. juli 2010 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #1495 Del Skrevet 14. juli 2010 Badet er ikke vasket... valgte å hoppe rett i dusjen, og før jeg var ferdig var det en som hylgråt på stuen for hun våknet uten at jeg kom ganske kjapt. Så da ble det ikke noe badevask. Svigers kommer i dag og får bare tåle at badet ikke er skinnende rent. Ellers føler jeg meg ganske så flink i dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille lo Skrevet 14. juli 2010 #1496 Del Skrevet 14. juli 2010 Badet er ikke vasket... valgte å hoppe rett i dusjen, og før jeg var ferdig var det en som hylgråt på stuen for hun våknet uten at jeg kom ganske kjapt. Så da ble det ikke noe badevask. Svigers kommer i dag og får bare tåle at badet ikke er skinnende rent. Ellers føler jeg meg ganske så flink i dag ja. hei dere bærere! har fulgt med på boken din en liten stund og tenkte dere kunne hjelpe meg, jeg får to tette barn, dvs min første er ca 16 mnd når jeg får nr to(gravid på p pille....) vil ikke bruke tvilling vogn, hva slags bære tøy til den minste? blir jo vinter da? tenkte bære en og vogn.... noen linker til nettshop? takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2010 #1497 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg ville valgt sjal og meitai. Sjal er herlig til nyfødtbæring, nemlig. Personlig foretrekker jeg vevd sjal, men mange foretrekker elastisk til nyfødte og/eller dersom de er ferske bærere. Ellers er meitai gull også da. Nettbutikker: www.lotusbarn.no www.krusedull.no www.bereglede.no www.syvsjal.no www.eye2eye.net Jeg vil anbefale deg å bli med på tettinntil.no sitt forum. Der er det mange erfarne bærere. Du finner kjøp og salg der også, samt et slyngotek som du kan få låne bæretøy til prøving en ukes tid om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille lo Skrevet 14. juli 2010 #1498 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg ville valgt sjal og meitai. Sjal er herlig til nyfødtbæring, nemlig. Personlig foretrekker jeg vevd sjal, men mange foretrekker elastisk til nyfødte og/eller dersom de er ferske bærere. Ellers er meitai gull også da. Nettbutikker: www.lotusbarn.no www.krusedull.no www.bereglede.no www.syvsjal.no www.eye2eye.net Jeg vil anbefale deg å bli med på tettinntil.no sitt forum. Der er det mange erfarne bærere. Du finner kjøp og salg der også, samt et slyngotek som du kan få låne bæretøy til prøving en ukes tid om du vil. tusen takk! og som dere som fryktet ny graviditet, det er skummelt, har gråti mye oppdaget det ca uke 12... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2010 #1499 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg skjønner det er skummelt, samtidig så går det jo stort sett bra. jeg mener ei på termingruppa mi har omtrent samme aldersforskjell på sine, og selv om det er slitsomt, så går det fint. Så hadde jeg blitt gravid igjen nå, så hadde jeg grått mine modige tårer og så tatt i mot barnet. Abort er neppe aktuelt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1500 Del Skrevet 15. juli 2010 Hei lille lo. Sier som Saeria sjal eller meitai er gull til den lille og kan også fint brukes på den "store". Anbefaler virkelig tettinntil.no sitt bæreforum, der er det fullt av herlige mennesker og trenger du hjelp til å lære å knyte finner du instruksjoner på sidene deres eller du kan dra på et bæretreff og få hjelp. Ellers er jeg også enig med Saeria, hadde jeg blitt gravid igjen nå hadde jeg grått mine modige tårer, men det hadde nok ikke blitt abort her heller. Lykke til med to tette. Da er vi oppe. Vesla sitter ved siden av meg i sofan og titter på meg. Ja dere leste riktig, hun sitter. Det er noe hun har begynt med de siste dagene - sitte. Hun sitter pinnerett, og bøyer seg forover og setter seg opp igjen, og lener seg tilbake og setter seg opp igjen. Jeg er overrasket over hvor sterk hun faktisk er. Hun er liksom ikke lille jenta vår lenger. Hun klarer ikke å sette seg opp selv da, men blir supersur om vi ikke hjelper henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå