Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Slike små riskorn som Vesla har begynt og få... søtt!

Koselig at dere fikk ut litt på egen hånd.

Vi snakker stadig om at vi burde, men... det har blitt fryktelig vrient og sette ord til handling noen ganger... :sjenert:

De er kjempe søte de små riskornene. :hjerte: Men gruer meg til hun begynner å bite i puppen. :redd:

Det er veldig vanskelig å gjøre handling ut av sånne ting innimellom, men i dag gikk det altså veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt har vært en natt fra helvete.... Kl 0300 ringer telefonen min med et ukjent nummer, jeg legger på og det ringer opp igjen, jeg legger på. Nå hadde jeg den på lydløs, men våknet av vibreringen. Fant ut at jeg måtte på do, så tusler ut dit, tar med telefonen og finner ut at det er en eller annen dust i Ålesund som sikkert har ringt feil - blir ganske sur. Kryper tilbake i senga, og får ikke sove. Ca kl 0400 våkner vesla, får ny bleie og en flaske, men sove er bare tull. Ender med at hun får pupp, og ligge ved siden av meg i senga. Det resulterer i at jeg ikke får sove, jeg dupper av ja, men ingen søvn. Mannen står opp i 8-tida, og etter å ha prøvd å gi henne en ny flaske da også som ikke skal spises, tar han henne med seg på stua. Hun slår seg ikke til ro, og viser klare tegn på at hun er trøtt. Han kommer inn til meg med henne for at jeg skal gi pupp, hun slår seg ikke til ro. Dette gjentar seg flere ganger. Det hele ender i at jeg står opp i frustrasjon og gråter, for jeg får jo ikke sove. Da skjønte han visst hvor lite jeg hadde sovnet og mer eller mindre kastet meg i senga med beskjed om å sove. :sukk: Fikk sove en drøy halvannen time, men da var hun supersur igjen og begynte å hyle. Kjenner at dette nok kan bli en tung dag, for jeg kjenner meg direkte bakfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en liten tur og oppdaterer meg litt. Kanskje vi kunne prøve å treffes igjen snart? :klemmer:

Ja det hadde vært veldig koselig. Snakket faktisk om akkurat det med Mannen i går. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med sånne netter, men de er akk så normale her. Jeg våkner normalt flere ganger for natta. Enten er det smokk, klut, at G ligger og prater, mannen snorker, katten hyler, fra klokka halv fem-fem, er det bare smådupping frem til en av oss står opp med G. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke vant til det, og nå hjalp det ikke at en idiot ringte et par ganger heller da. Merker at jeg har sinnsykt kort lunte når jeg sover så dårlig. Vesla sovnet rett før kl 2000 i dag, håper hun sover lenger i natt enn i går. Uansett så har jeg planer om å treffe senga før kl 2200 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også av den hissige sorten med lite søvn. Er vel helst dersom jeg blir vekket at jeg er hissig da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt virkelig på å ta livet av både mann og barn i dag da han kom inn på soverommet for ente-gang i dag for at jeg skulle gi pupp og få henne til å sove. :kjempesinna: Jeg var så trøtt at jeg sjanglet når jeg sto opp og tårene bare rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Ikke moro. Jeg er konstant i en tåkeheim. Er på en måte vant til det. Selv om det ikke er direkte stas da. Her er det sjelden med mer enn 3 timer sammenhengende søvn. Ofte er det ikke mer enn 2-2,5 timer før noe skjer. Smokk, klut, katt, snork...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo så heldige at hun stort sett ikke sover mindre enn 9 timer sammenhengende - det gjorde hun jo natt til i går også. Det var bare det at jeg hadde blitt vekket tidligere så jeg var ikke klar for å våkne da hun våknet. Også var det det lille punktet med at hun ikke ville sov igjen etterpå.

Nå har vi hatt en god natt. Hun våknet kl 0500, da hadda mamma'n sovet i 7 timer og hun i 9, så da var jeg mer rustet for litt tull + at hun faktisk sovnet igjen etter en liten stund og først for en time siden våknet ordentlig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke vant til det, og nå hjalp det ikke at en idiot ringte et par ganger heller da. Merker at jeg har sinnsykt kort lunte når jeg sover så dårlig. Vesla sovnet rett før kl 2000 i dag, håper hun sover lenger i natt enn i går. Uansett så har jeg planer om å treffe senga før kl 2200 i dag.

Da skal du være glad du ikke var her i går.

Jeg hadde sovet lite og var aggressiv og gubben somlet (i mine øyne) og ungen masa og.... Til slutt satte jeg meg ned og gråt midt på stuagulvet.

:sjenert: Ingen god dag her heller.

Litt overrasket at du skrev noe negativt om Mannen over her, det er veldig sjeldent du gjør, men jeg er litt glad for det.

Endelig litt normale tilstander hos dere og.... :fnise:

(ihvertfall som vi andre får lese om....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du være glad du ikke var her i går.

Jeg hadde sovet lite og var aggressiv og gubben somlet (i mine øyne) og ungen masa og.... Til slutt satte jeg meg ned og gråt midt på stuagulvet.

:sjenert: Ingen god dag her heller.

Litt overrasket at du skrev noe negativt om Mannen over her, det er veldig sjeldent du gjør, men jeg er litt glad for det.

Endelig litt normale tilstander hos dere og.... :fnise:

(ihvertfall som vi andre får lese om....)

Det er nok ganske normale tilstander hos oss også, alt er ikke bare en dans på roser, MEN selvom jeg kan være sur på han så varer det ikke alltid så lenge. I går derimot kunne jeg faktisk ha drept han, sier litt om hvor mye jeg trenger å sove. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har det mer eller mindre vært storm her ute, riktignok i kun 15 minutter, men det var heftig så lenge det varte. Det regnet faktisk gjennom sprekkene på vinduene på verandaen vår - god da er det heftig vær. Jeg holdt på å sovne, men skvatt skikkelig da det smalt rett over soverommet vårt. Det endte med at Mannen og jeg sto opp og så på showet fra verandaen, mens vi reddet det som måtte reddes der ute. :fnise: Og mens ting sto på så måtte jeg på do, og jeg har nå fått første mensen etter fødsel. :sukk:

Vesla og jeg er våkne nå, men går og legger oss igjen om ikke så altfor lenge, for vi er litt slitne begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt har det mer eller mindre vært storm her ute, riktignok i kun 15 minutter, men det var heftig så lenge det varte. Det regnet faktisk gjennom sprekkene på vinduene på verandaen vår - god da er det heftig vær. Jeg holdt på å sovne, men skvatt skikkelig da det smalt rett over soverommet vårt. Det endte med at Mannen og jeg sto opp og så på showet fra verandaen, mens vi reddet det som måtte reddes der ute. :fnise: Og mens ting sto på så måtte jeg på do, og jeg har nå fått første mensen etter fødsel. :sukk:

Vesla og jeg er våkne nå, men går og legger oss igjen om ikke så altfor lenge, for vi er litt slitne begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at dere får oppleve våkenetter nå, dere som har hatt en sånn flink sovejente ;) Men man kan ikke alltid være flink heller. Jeg kan heller ikke huske at du har skrevet noe negativt om mannen før, og har tenkt at han jammen må være en flott kar!

:klemmer: Det kommer til å gå opp og ned mht nettene, men det klarer dere fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det bare vært regn i natt. Ikke noe torden, selv om vi kunne trengt det. Kjipt med mensen. Er skikkelig nedtur når den kommer igjen. :forvirret::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt sikkert merkelig ut, men jeg skal innrømme at det var en lettelse å få mensen nå, har nemlig lurt litt på om jeg var gravid igjen. Og det er nemlig IKKE aktuelt så da var det en lettelse når jeg så at mensen var kommet. :fnise: Men kjipt er det jo egentlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...