Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1421 Del Skrevet 5. juli 2010 Da avføringen var fastere enn nå var det tydelige presse-signaler, men nå er den løsere og da ingen signaler. Men hun sier i fra når hun er ferdig da - sutrer. Sutrete barn på ryggen, gir mor litt sjelsro. Når Mannen kommer hjem skal han ta henne med på trilletur i skogen, han skal trene og jeg skal sy. Gleder meg til å være litt alene kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1422 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er deilig med litt alenetid. Det vet jeg alt om. Jeg har forresten planer om å lære meg å strikke! Det blir jo veldig dyrt å skulle kjøpe multifarget garn, og så få andre til å ta jobben i tillegg, så da tenkte jeg å spørre ei på TI om hun vil lære meg opp. Svigermor er jo på hytten, så hun har ikke mulighet. Har foreslått strikketreff hos meg på kveldstid da. Så får vi se. Hadde vært moro å kunne strikke longies og sånn til G selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1423 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå skulle du bodd nærmere meg så kunne vi hatt strikkekvelder her eller hos deg, også kunne jeg ha prøvd å lære deg opp. Jeg synes nemlig ikke det er så vanskelig å strikke - er ganske så selvlært for å si det sånn. Nå holder jeg på med et Mor Signe teppe i multifarget garn, rødtoner, gleder meg til det blir ferdig. Da er oppvasken tatt med en liten snupp på rygg som sovnet etterhvert. Er utrolig digg med bæretøy når man har et sutrete barn. Hadde jeg ikke hatt det tror jeg faktisk at jeg hadde tiltet i dag, for så sutrete som hun har vært har jeg ikke opplevd før. (Bortsett fra når jeg ikke hadde nok mat til vesla helt i begynnelsen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1424 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, bæretøy er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1425 Del Skrevet 5. juli 2010 Helt nødvendig når man har en liten en. Da har jeg funnet spot's corner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1426 Del Skrevet 5. juli 2010 Var det borte, eller var det mye lekkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1427 Del Skrevet 5. juli 2010 Var det borte, eller var det mye lekkert? Mye lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1428 Del Skrevet 5. juli 2010 I know! Spots kan være farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1429 Del Skrevet 5. juli 2010 Og nå venter jeg på garn fra USA.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1430 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg fikk i dag, jeg. Klarte til og med å skrive meg unna mva og tollgebyr!. Men jeg mener ærlig talt. Grunnen til at det kom en slik lapp med forenklet fortolling, var at tollvesenet hadde vurdert forsendelsen til å være et kjøp, enda det var NULL kvittering, forsendelsen var merket som gave, OG sendt fra en privatperson. Ikke en butikk. Da får de rull 'an inn, altså! Og det gjorde de. At garnet var kjøpt, og verdt mer enn 200 kroner, er en annen sak. det var to garn med woodland tale fra Mosaic moon som kom. På worsted weight cestari. Så nå trenger jeg bare en til, så blir de til voksebody i str. 1-2 år. Garn: http://farm3.static.flickr.com/2535/3838922474_268729485b.jpg Ferdig oppstrikket med kantfarge: http://farm3.static.flickr.com/2427/4343735484_c35e1af813.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1431 Del Skrevet 5. juli 2010 Grattis. Er gøy med ting i posten. Jeg venter på to pakker fra UK og en fra Krusedull....+ garn. Moro å ha litt ekstra å rutte med, men nå må jeg pause tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1432 Del Skrevet 5. juli 2010 Og så greit at det gikk bra med tollen etter litt "forklaring". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2010 #1433 Del Skrevet 5. juli 2010 Kan ikke du skrible ned hvordan du lager tunfisksalat? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1434 Del Skrevet 5. juli 2010 Min tunfisksalat: en boks tunfisk i olje, en boks brekkbønner, en boks mais (om man har) finhakk en halv rødløk et hardkokt egg kutt opp så mye ost man vil ha i dette blandes sammen, i en skål ved siden av har jeg cherrytomater. Når jeg spiser det så har jeg majones over det - ingen dressing, og spiser sammen med loff eller nystekte rundstykker. Må nok ut og handle ingredienser i morgen kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2010 #1435 Del Skrevet 5. juli 2010 Min tunfisksalat: en boks tunfisk i olje, en boks brekkbønner, en boks mais (om man har) finhakk en halv rødløk et hardkokt egg kutt opp så mye ost man vil ha i dette blandes sammen, i en skål ved siden av har jeg cherrytomater. Når jeg spiser det så har jeg majones over det - ingen dressing, og spiser sammen med loff eller nystekte rundstykker. Må nok ut og handle ingredienser i morgen kjenner jeg. Høres kjempe godt ut! Må pøves en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1436 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, det er moro med litt på vei i posten. Fikk nett mail om at ei i USA var ferdig med G sin turtlebutt shortie, og snart med longien. De er også i woodland tale, med hvit kant. etterpå skal hun strikke to jakker i fargen tiptoe through the tulips fra discobaby knits. Her er et eks. på ferdig strikket garn: http://www.handmadebymama.com/wp-content/uploads/2010/03/misc-006.JPG Her er selve garnet: http://farm5.static.flickr.com/4003/4677650324_b5361321f5.jpg http://farm5.static.flickr.com/4040/4677012763_98f1956945.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 5. juli 2010 MarianneE: det må du. Saeria: Så stilig garn - ordentlig tøffe farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1438 Del Skrevet 5. juli 2010 Takk.er veldig fornøyd. Det er litt rosa i tiptoen, men det er så lite, at det ikke gjør noe. Og det er ikke sukkersøt rosa, men en litt skarpere en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1439 Del Skrevet 6. juli 2010 Synes det garnet var skikkelig kult. Sånt kunne jeg ha valgt også - og jeg liker ikke rosa i det hele tatt. Mannen har dratt på jobb og Vesla sover i sengen vår etter frokost og ren bleie. Litt alene-tid om morgenen er ikke å forakte. Jeg fikk ikke sydd noe særlig i går, men jeg fikk klippet til alle delene og funnet ut hvordan jeg skal gjøre for å få ordnet veska mi. Så planen er å få sydd så mye som mulig i dag - forhåpentligvis bli ferdig. Dette i tillegg til barselsgruppe og ting som skal gjøres her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 6. juli 2010 #1440 Del Skrevet 6. juli 2010 Ønsker deg og dine en fortsatt goood sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå