Saeria Skrevet 2. juli 2010 #1401 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg bestilte 4 nøster av det første, og to av det andre. Det er en ny co-op den 15, og da er det en rekke flotte farger som skal fylles. Tror jeg må være med på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg bestilte 4 nøster av det første, og to av det andre. Det er en ny co-op den 15, og da er det en rekke flotte farger som skal fylles. Tror jeg må være med på den også. Hvordan blir man med og hvor får man se fargene??? Falt for Pixie dust nøstet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juli 2010 #1403 Del Skrevet 2. juli 2010 Pixie dust er dessverre ikke med på neste co-op. De tar ikke inn farger fra de to foregående. sender info på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1404 Del Skrevet 2. juli 2010 Takk for PM gleder meg til å lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1405 Del Skrevet 3. juli 2010 I dag har vi shoppa... Mannen kjøpte t-skjorte og body til vesla, mens jeg kjøpte et brunt og et lilla helsesteppe til vesla og magnetknapper, strikk, og symaskinnåler - slik at jeg kan få sydd onbagen. Nå sitter jeg på verandaen, med en liten jente naken på sofan ved siden av meg. Vi har satt opp en stoooor paraply som parasoll og hun ligger å koser seg uten klær. Deilig når man kan gjøre sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2010 #1406 Del Skrevet 3. juli 2010 Så deilig. G er i kortermet body og shorts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1407 Del Skrevet 3. juli 2010 Her kjøres helt naken - er jo så deilig å få luftet rompa. Særlig nå når hun produserer noen veldig saftige bæsjebleier, blir jo så fort rød om man ikke lufter rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2010 #1408 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, da er det godt med litt luft. Her har det vært heftig potteaktivitet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. juli 2010 #1409 Del Skrevet 3. juli 2010 Falt for bodyen mannen har kjøpt jeg Høres ut som noen herlige sommerdager hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1410 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, da er det godt med litt luft. Her har det vært heftig potteaktivitet i dag. Moro med pottetrening da. Er spent på hvordan det kommer til å gå med dotrening her når vi kommer så langt. Jeg driver jo EC-ekstra light, men Mannen liker det ikke. Falt for bodyen mannen har kjøpt jeg Høres ut som noen herlige sommerdager hos dere Den er skikkelig søt den body'n ja. Han er nå søt da. Det er skikkelig deilige dager når vi har det sånn som nå ja. Jeg fikk en pakke i posten i dag. Garn jeg har kjøpt, alpakkaull i rødtoner. Så utrolig mykt og deilig garn. Kjøpte fire nøster og de går til et nøstebarn teppe til vesla, har begynt på det og jeg tror det blir skikkelig fint. Mykt og godt i hvertfall og i rødesjateringer, fra lys rød (IKKE rosa) til mørk lilla. Kan legge ut bilde når det er ferdig - vil ta litt tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2010 #1411 Del Skrevet 4. juli 2010 Her er mannen like flink og ivrig på EC-light. Han synes det er veldig greit. Hva er det mannen ikke liker med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. juli 2010 Her er mannen like flink og ivrig på EC-light. Han synes det er veldig greit. Hva er det mannen ikke liker med det? Han er redd hun skal få doskrekk. Jeg skjønner det faktisk ikke, men pusher han ikke på det punktet - er andre ting som er viktigere faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1413 Del Skrevet 4. juli 2010 Vondt i magen i dag, lurer på om det er eggløsning - det stikker i hvertfall godt på ene siden hvor eggstokken er. Om det ikke gir seg kan det bli en veldig lang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2010 #1414 Del Skrevet 4. juli 2010 Skjønner deg. Doskrekk er da heller forbundet med vanskelig bleieslutt da, men det er klart andre ting er viktigere. Håper forresten magen gir seg. Jeg fikk mensen tilbake rundt 4 mnd. etter G kom. Kjipern, men sånn var det nå bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. juli 2010 #1415 Del Skrevet 4. juli 2010 My first gothic shirt Den var herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juli 2010 #1416 Del Skrevet 4. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1417 Del Skrevet 5. juli 2010 Skjønner deg. Doskrekk er da heller forbundet med vanskelig bleieslutt da, men det er klart andre ting er viktigere. Håper forresten magen gir seg. Jeg fikk mensen tilbake rundt 4 mnd. etter G kom. Kjipern, men sånn var det nå bare. Jeg tror absolutt ikke at hun får doskrekk av å dotrenes, men nå har hun veldig svake signaler for når hun må bæsje og ingen når hun tisser. Det gjør det vanskelig å få henne på do før etter at ting har skjedd. Magen ga seg ikke i går, men vi gjorde så mye at den plaget meg ikke hele tiden - heldigvis. My first gothic shirt Den var herlig! Ikke sant, litt moro at Mannen kjøpte den. Det ble en veldig koselig dag i går, selvom magen plaget meg mer eller mindre hele dagen. J og jeg gikk tur i skogen, hun farget håret mitt og vi spiste masse god grillmat. Vesla sovnet hos J og R, våknet litt - da satte vi oss i bilen og dro hjem, hun sovnet igjen i bilen og våknet ikke før i dagmorges. Veldig deilig når hun gjør sånt. Til vanlig gir det oss litt voksentid, men i går gikk jeg og la meg med engang vi kom hjem omtrent - så sliten var jeg nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2010 #1418 Del Skrevet 5. juli 2010 Kjenner jeg blir litt missunenlig på Vesla som kan ligge sånn naken i varmen. Tror ikke naboene mine hadde vært like imponert om jeg hadde gjort det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1419 Del Skrevet 5. juli 2010 Tror ikke naboene hadde vært like imponert om jeg hadde ligget sånn også. Det ser ut til at vesla har en tann som er på vei ut. Hun er ganske så sutrete og er helt rød i gommen der den høyre fortannen nede vil komme ut. Smører med Dentinox og prøver å være en tålmodig mamma - ikke bare lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2010 #1420 Del Skrevet 5. juli 2010 Da er det nok bisse på vei, og de kommer sjelden alene. Vent neste innen kort tid. Så vesla har like svake signaler som G, hva tissing angår. G stronter jo som regel når han må bæsje, så da er den saaken grei. Men det har jo mye med at han spiser fast føde å gjøre. Da ble det lettere å fange opp bæsjesignaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå