Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Hørte dere den helt dit? :hakeslepp: Vi hørte det veldig godt når vi satt på åsen bak huset, men merket ingenting til det når vi var inne. Hadde forventet mye mer bråk, og ble så overrasket over hvor lite det var. Men det har kanskje noe med at huset vårt er veldig godt isolert, og jeg sover veldig tungt.

Det var veldig hyggelig å se dere igjen igår! :jepp:

Vi hørte den helt dit ja, hører alltid når det er festivaler på Kalvøya - det er jo ganske åpent mellom øya og huset til mamma og den lyden bærer ganske godt.

Det var veldig koselig å se dere igjen i går også. :klemmer:

Da har jeg vært hos fysio'n, vi har vasket en maskin med klær, hengt den opp og nå vaskes en jeans maskin. Vesla ligger ganske fornøyd ved siden av meg på sofan og holder på med lekene sine.

På torsdag skal hun til manuellterapuet for jeg lurer på om hun fikk seg en sleng da bussen bråbremset, for hun er ikke særlig glad når jeg legger henne på venstre side for å få høyre puppen. Skal bli godt å få sjekket det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noen dager siden jeg skrev her inne sist nå. Dagene flyr av gårde, det skjer nok selvom det ikke skjer masse hver dag.

I dag har vi vært hos manuellterapeut med Vesla og hun hadde en låsning i nakken på venstre side, så hun fikk seg nok en sleng da bussen bråbremset. Nå er den blitt løsnet på og så håper vi at det holdt med den ene gangen. Vi skal tilbake på kontroll om tre uker. Eneste kjedelige med behandlingen er at vesla skal ligge flatt så mye som mulig det neste døgnet og det er ikke bare bare med en liten en som vil sitte og stå så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flatliggingen. :klem: Godt dere fikk orden på nakken.

Ja veldig godt. Flatligging er ikke bare bare for en liten en som er vant til å få sitte eller stå på fanget til mamma når hun vil det. Men nå oppholder vi oss på verandaen, før solen gjør sitt inntog der. Vesla ligger ved siden av meg på sovesofan og koser seg med leker, hun er en skikklig liten apekatt og bruker tær og føtter like mye som fingre og hender. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med Vesla, håper det holdt med bare den ene behandlingen.

Spennende helgeplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig kommet oss ut av senga. Tok litt tid i dag, merkelig trøtt da Mannen gikk på jobb. :fnise: Etter første flasken i dag fikk Vesla pupp og vi sov en drøy time sammen før hun begynte å tulle ved siden av meg, da hentet jeg laban og isildur (bamsen) ut av vuggen og hun lå og lekte med de en times tid før hun var lei. Da begynte hun med høylytt klaging. :lol: Da var det bare for mamma og tvinge opp øynene og være klar for dagen, vi lå nå en halvtimes tid før kroppen min var klar for å stå opp. Stort sett en deilig morgen. :sjarmor: Og nå ligger Vesla under babygymmen og koser seg.

Planene for helgen er ikke de største:

- i kveld skal Mannen på en fest hos en kollega

- i morgen skal vi en tur til by'n på formiddagen og om kvelden skal jeg sy på onbag til meg selv

- og på søndag skal vi til J og R, jeg og J skal i skogen og gå tur, mens gutta passer Vesla og ordner grillen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt et par leker til Vesla. :fnise: Fra England faktisk... :dåne: Sånn går det når man ikke finner det man er på jakt etter i Norge.

En Freddie the Firefly og en Olivia the Owl. :) Så nå må vi bare vente på at de skal finne postkassen vår. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg fått mail om at lekene er sendt allerede. Det kaller jeg effektivitet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. Lamazelekene er så FINE! Synd G ikke er så begeistret lenger. Hans favoritt, unntatt ballen, er en enkel rød plastring. :fnise: Den er egentlig et oppheng for en annen leke, men den er visst supergøy! Han plukker den opp, kaster den avgårde, og kryper etter. Han kan holde på lenge med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt han er! :hjerte: Er er frøkan opptatt av alle lekene sine, det går bare i bølger hvilke som er interessante. Særlig den lille lamazebien er spennende, derfor jeg har bestilt et par til til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se om vi kan kjøpe noe nytt til han til bursdagen. Akkurat nå har jeg blakket meg på garn. er med i en co-op, og har bestilt til en heldress som skal strikkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig leker :Nikke: , tror forresten jeg så et par utgaver av Freddie sist jeg var på shopping på øyen :)

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært jeg får ikke frem smilefjes, eller lov til å trykke på noen av editeringsknappene i svarskjemaet....

Det er dette garnet som er kjøpt: http://mosaicmoon.com/newgallery/images/20090916160500_aug15anubfl.jpg (Anu earth mother)

og dette: http://mosaicmoon.com/newgallery/images/20080724172540_gallerygoblingaia.jpg (Goblin)

Så sært det var. :klø:

Veldig fine garn, tror jeg må snuse litt på den siden der gitt. Hvor mye har du bestilt??

Nydelig leker :Nikke: , tror forresten jeg så et par utgaver av Freddie sist jeg var på shopping på øyen :)

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Gleder meg til vi får Freddie og Olivia i hus. :fnise:

Fine leker! :)

God helg :klem:

Takker!!

God helg alle sammen!!

Da er jeg alene, Mannen er på fest hos en kollega og Vesla sover i vuggen sin. Jeg har spist en is og jordbær, og sitter med et glass Schweppes Lemon. Ingen store planer annet enn å tilbringe kvelden i sofan, se litt på tv og kanskje lese litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...