Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Godt du er bedre. Her kommer den når den kommer så må bare fortsatt vente. :lol:

I dag sov vesla til 0730, lå og pratet litt med seg selv i vuggen før hun sa i fra at hun var våken. Så på meg med et strålende smil da jeg tittet ned til henne. :hjerte: Da var det bare å plukke henne opp, skifte bleie og ordne mat. Etter mat og litt pupp sov hun i ca 10 minutter, og så lå hun fornøyd i senga vår mens jeg ordnet meg frokost. Nå ligger hun i sofan ved siden av meg og er fornøyd.

I dag er planene som følger:

- stryke 2 bæresjal

- sette på strykemerker på en genser til pynt

- dra på fysio trening

- hente pakke

og ellers bare ta det helt med ro og ringe søstra mi innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesla er utrolig pen :rødme:

:jepp:

Det er hun, men beklageligvis er hun ikke perfekt slik som mitt barn er. :fnise:

Fint du skrev at du må ringe søsteren din.

Det minnet meg på at jeg må og ta en telefon idag, men det er for og endre tannlegetime til TheaM.

:)

Jeg var og ute for en lignende hendelse på bussen en gang.

Men, jeg hadde TheaM i vogn så jeg stupte da over vogna og den holdt seg i ro pga meg, men fy! så vondt jeg hadde overalt etterpå!

Bare for og være litt sånn personlig:

Mensen fikk jeg ved når jentungen var rundt 6 uker (jeg ammet ikke og gav opp pumping etter 4 uker) men vær forberedt på at mensen kan være MYE mer enn det du er vant til!

Jeg brukte kun nattbind og måtte bytte en gang i timen :dåne:

Det regulerer seg heldigvis etterhvert.

Fram til da; Bare nyt at den er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Det er hun, men beklageligvis er hun ikke perfekt slik som mitt barn er. :fnise:

Der må jeg nok si at du tar helt feil, min datter er nemlig helt perfekt. :fnise:

Jeg var og ute for en lignende hendelse på bussen en gang.

Men, jeg hadde TheaM i vogn så jeg stupte da over vogna og den holdt seg i ro pga meg, men fy! så vondt jeg hadde overalt etterpå!

Ekkelt med sånne opplevelser.

Bare for og være litt sånn personlig:

Mensen fikk jeg ved når jentungen var rundt 6 uker (jeg ammet ikke og gav opp pumping etter 4 uker) men vær forberedt på at mensen kan være MYE mer enn det du er vant til!

Jeg brukte kun nattbind og måtte bytte en gang i timen :dåne:

Det regulerer seg heldigvis etterhvert.

Fram til da; Bare nyt at den er borte.

Takk for at du er personlig. Jeg nyter at mensen er borte og har tenkt å gjøre det så lenge den er borte.

Da er søstra mi ringt og der står alt bra til - godt er det. Vesla sover ved puppen og jeg er på kg og ser på tv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- stryke 2 bæresjal - strøket 1

- sette på strykemerker på en genser til pynt :jepp:

- dra på fysio trening

- hente pakke

og ellers bare ta det helt med ro og ringe søstra mi innimellom.

Nå får vesla mat og etter det er det å gjøre seg i stand for å dra på fysiotrening, poste et brev og en pakke. Tenkte jeg skulle se etter en kjole også når jeg først er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- stryke 2 bæresjal - strøket 1

- sette på strykemerker på en genser til pynt :jepp:

- dra på fysio trening :jepp:

- hente pakke :jepp:

og ellers bare ta det helt med ro og ringe søstra mi innimellom. :jepp:

Og i tillegg har jeg lagt sammen det tørre tøyet og tatt meg en god dusj. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er alltid så effektiv! Jeg er en skikkelig slask til sammenligning. Men det er en slem nisse som har stukket av med energien min. Håper jeg får den tilbake en dag :sukk:

Bra det gikk bra etter bussturen, forresten! Det hørtes skummelt ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er alltid så effektiv! Jeg er en skikkelig slask til sammenligning. Men det er en slem nisse som har stukket av med energien min. Håper jeg får den tilbake en dag :sukk:

Bra det gikk bra etter bussturen, forresten! Det hørtes skummelt ut :tristbla:

Føler ikke jeg er så effektiv jeg da. :fnise: Men takk skal du ha.

Nå ligger Vesla i sofan mellom oss og storskravler med speilbien sin. :hjerte: Hun er så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig. Det er nok et tegn på at hun blir større, at hun klarer å ligge "alene" uten å skulle ha 100% oppmerksomhet hele tiden. Nå ligger hun også ved siden av meg i sofan og leker med lekene sine. :hjerte: Og ser på meg og smiler et alldeles herlig lite smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag og man er oppe alt. :dåne: :fnise: Men det er kanskje sånn å være spedbarnsforeldre. Stå opp tidlig fordi man er våken, selvom baby'n sover. :vetikke: Mannen skal i butikken en tur nå, nok en tidlig start her i huset. Og vesla sover søtt i sengen sin, spiste mat for ca 45 minutter siden. Godt hun sover så vi får litt voksen tid, riktignok hver for oss da. :fnise: Han i butikken og jeg ved pc'n.

Planene i dag er:

- plante om tomater, jordbær og chilli

- kjøpe ny(e) bh(er)

- se på gay pride parade

- se etter stoffer til onbag til meg selv

- finne en bursdagsgave

- dra til søstra mi og ha jentekveld: vesla, søster og meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene i dag er:

- plante om tomater, jordbær og chilli :jepp:

- kjøpe ny(e) bh(er)

- se på gay pride parade

- se etter stoffer til onbag til meg selv - mulig det utgår

- finne en bursdagsgave

- dra til søstra mi og ha jentekveld: vesla, søster og meg :sjarmor:

Da er plantene plantet om - så nå er det bare å gå og glede seg til de bærer frukter. :)

Så koselig at det ble jentekveld for dere :klemmer:

Det skal bli veldig koselig, vi har nå funnet frem filmer vi skal se på: St. Trinians, St. Trinians 2, The Libertine og Azumi. Tror dette blir god utnyttelse av kvelden. :fnise: I tillegg har Mannen laget guacamole som jeg skal ha med til pottis. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg elsker St. Trinians! Den er dritgøy! Må få sett toeren også :jepp:

Bare å komme til oss det så skal du få se den. :lur:

Kose deg i dag!

Har kost meg så langt i hvertfall. :)

Kos dere masse i kveld :):klem:

Will do!!

Fikk ikke gått innom og sett på stoffer i dag, men skal gjøre det til uka. Skal møte Mannen og han skal ta Vesla så jeg kan få tittet uten baby på armen. Gleder meg til det kjenner jeg.

Ellers fikk jeg tak i 2 bh'er og en fotsid sommerkjole i dag. Deilig når jeg får tak i ting jeg er på jakt etter.

Nå er jeg hjemme i huset til mamma og søster, og vi skal snart gå tur med hund og baby. Vesla ligger på teppe og laken på gulvet og koser seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det veldig koselig. Nå sover endelig Vesla i vognen sin, mens søster og jeg ser på the Libertine.

Litt sliten er jeg for mamma bor ikke så langt unna Kalvøya og der foregår Extrema i dag og det høres veldig godt. Tror det er en av grunnene til at Vesla slet med å roe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sliten er jeg for mamma bor ikke så langt unna Kalvøya og der foregår Extrema i dag og det høres veldig godt. Tror det er en av grunnene til at Vesla slet med å roe seg.

Hørte dere den helt dit? :hakeslepp: Vi hørte det veldig godt når vi satt på åsen bak huset, men merket ingenting til det når vi var inne. Hadde forventet mye mer bråk, og ble så overrasket over hvor lite det var. Men det har kanskje noe med at huset vårt er veldig godt isolert, og jeg sover veldig tungt.

Det var veldig hyggelig å se dere igjen igår! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...