Saeria Skrevet 15. juni 2010 #1321 Del Skrevet 15. juni 2010 Har forresten sendt bsrb'en til deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. juni 2010 #1322 Del Skrevet 15. juni 2010 Stakkars søsteren din!!!! Jeg hadde jo nyrebekkenbetennelse for ikke alt for lenge siden og husker godt hvor vondt det er! Men godt å høre at hun blir tatt vare på av legene. Hils god bedring fra meg neste gang du snakker med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1323 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Trøtt!! Vesla fant ut at hun skulle ligge veldig urolig og klynke i vuggen i natt, så det endte med at jeg tok henne over i sengen vår. Ikke det at jeg sov noe bedre av den grunn, men hun fikk sove i hvertfall. Det merkes på kropp og i hodet for å si det sånn. Men det er strålende vær og vi skal på yoga etterhvert. Og etter det er det hjem og stelle seg før vi setter nesa mot jobben og sommerfesten som er der for barna i dag. Jeg bare håper at vesla finner ut at hun skal være grei i dag. Akkurat nå har jeg henne sovende på magen, eneste stedet hun roet seg i dag. Trøtt og sliten, men hverken flaske eller pupp roet henne, så da var det bare å ta frem sjalet og gå til hun sovnet. Ganske greit at det funker så bra, men litt kjipt at jeg ikke fikk spist frokosten min mens den var varm. Ellers har jeg fått satt på en vaskemaskin, vasket og kokt flasker, pakket stellesekken til yoga'n, laget og spist frokost. Eneste som gjenstår er å henge opp vasken, stelle og kle oss begge og putte leker i stellesekken. Endret 16. juni 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. juni 2010 #1324 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Her var det mye koselig bæreprat! Veslejenten min er dessverre ikke så glad i sjalet Men jeg får vel bare øve videre og håper hun roer seg etterhvert. Eldstemann elsket jo å bli båret og skulle gjerne ha bosatt seg nedi der. Trist å høre om søsteren din. Håper de finner ut av det og at hun blir fort frisk! Takk for koselig besøk på mandag. Var veldig hyggelig å se dere igjen. Endret 16. juni 2010 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. juni 2010 #1325 Del Skrevet 16. juni 2010 Eg gleder meg veldig til å bæra. Trur kanskje eg skal ha med meg det elastiske sjalet på barsel. Håpar det går bedre med søstera di. Flott at dei tar så godt vare på henne iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2010 #1326 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper hun er grei resten av dagen. Jeg våkner hver eneste natt av G. Gjerne flere ganger for natta, så jeg vet hvordan det er å være groggy i kroppen. Er konstant smågroggy, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1327 Del Skrevet 16. juni 2010 Her var det mye koselig bæreprat! Veslejenten min er dessverre ikke så glad i sjalet Men jeg får vel bare øve videre og håper hun roer seg etterhvert. Eldstemann elsket jo å bli båret og skulle gjerne ha bosatt seg nedi der. Trist å høre om søsteren din. Håper de finner ut av det og at hun blir fort frisk! Takk for koselig besøk på mandag. Var veldig hyggelig å se dere igjen. Det var veldig koselig å se deg og den lille på mandag. Eg gleder meg veldig til å bæra. Trur kanskje eg skal ha med meg det elastiske sjalet på barsel. Håpar det går bedre med søstera di. Flott at dei tar så godt vare på henne iallfall. Synes du skal ha med deg sjalet på barsel, jeg hadde det og det var virkelig en god ting. Kan godt tenke meg å bære nyødt igjen. :rødme: Håper hun er grei resten av dagen. Jeg våkner hver eneste natt av G. Gjerne flere ganger for natta, så jeg vet hvordan det er å være groggy i kroppen. Er konstant smågroggy, nemlig. Hun har vært forholdsvis grei i dag, ikke verre enn ellers. Vi har vært på yoga, og det gikk ganske greit - hun begynte ikke å hyle som sist heldigvis så da er jeg fornøyd. Etter yoga'n dro vi hjem og spiste litt før vi satte nesa mot jobben og sommerfesten der. Frøkna var faktisk veldig søt og smilte og flørtet med alle både foreldre, barn og ansatte. Fikk nok en gang høre at vesla er veldig pen. Etterhvert ble hun sliten og litt lei, da gikk jeg inn og tok på sjalet og puttet henne nedi, så da roet hun seg fort. Fikk mange fine kommentarer på at jeg bar, ene assistenten min var så fornøyd med at jeg bærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. juni 2010 #1328 Del Skrevet 16. juni 2010 Så trist å høre om din søster. Får håpe det ikke er hjernehinnebetennelse! Uansett er det kjempebra at legene tar dette på alvor og vil holde henne under oppsikt. Så koselig med en "flørtende" vesla! Jaså, så hun er superpen, altså? Du har vel ikke bilde, vel? Det hadde vært kjekt å se. Ikke for det at jeg ikke tror at hun er pen, altså C sies også å være pen, og alle sier hun ligner sånn på meg. Da må jeg jo være helt enig I det siste har hun begynt å ligne på faren også. Det er rart hvor fort utseendet til babyene forandrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 16. juni 2010 #1329 Del Skrevet 16. juni 2010 Vesla er utrolig pen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. juni 2010 #1330 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper det er bra med søsteren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 17. juni 2010 Så trist å høre om din søster. Får håpe det ikke er hjernehinnebetennelse! Uansett er det kjempebra at legene tar dette på alvor og vil holde henne under oppsikt. Så koselig med en "flørtende" vesla! Jaså, så hun er superpen, altså? Du har vel ikke bilde, vel? Det hadde vært kjekt å se. Ikke for det at jeg ikke tror at hun er pen, altså C sies også å være pen, og alle sier hun ligner sånn på meg. Da må jeg jo være helt enig I det siste har hun begynt å ligne på faren også. Det er rart hvor fort utseendet til babyene forandrer seg. Mannen vil ikke at jeg legger ut bilde av henne på nett, og det må jeg respektere ellers hadde dere fått sett henne for lenge siden. Vesla er utrolig pen :rødme: Jeg er ikke subjektiv i det hele tatt. Håper det er bra med søsteren din! Det går visst bedre med henne nå. Snakket med mamma og søstra mi i går, det går visst bedre med henne. Og det ser ut til at legene har gitt seg i jakten på hjernehinnebetennelsen - heldigvis. Hun blir liggende på sykehuset til fredag, så i dag skal vesla og jeg ta en tur og besøke henne hadde vi tenkt. Men først skal vi tusle inn i senga og prøve å sove litt. Har riktignok bare vært oppe en time, men vesla viser tegn til å være trøtt og jeg er helt klart trøtt. Så litt søvn er ikke å forkaste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. juni 2010 #1332 Del Skrevet 17. juni 2010 God bedring til søsteren Koselig med bæreprat Om jeg en vakker dag blir mor, da skal jeg bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. juni 2010 #1333 Del Skrevet 17. juni 2010 Mannen vil ikke at jeg legger ut bilde av henne på nett, og det må jeg respektere ellers hadde dere fått sett henne for lenge siden. Ja, jeg skjønner jo det Bra at din søster er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 17. juni 2010 God bedring til søsteren Koselig med bæreprat Om jeg en vakker dag blir mor, da skal jeg bære. Takk fra søster'n min. Det er veldig koselig å bære og jeg håper virkelig at du får oppleve det snart. Ja, jeg skjønner jo det Bra at din søster er bedre! Det er veldig bra. Da har Vesla endelig sovnet og blitt lagt etter en lang dag. VI har vært på barselstreff, besøkt søstra mi på sykehuset (kjørt bane, tog og buss for å komme dit), vært på storsenteret og kjøpt bursdagsgave til svigerfar, og vært hos svigers på bursdagsmiddag. Så det har vært en lang og innholdsrikdag for en liten kropp på 4 måneder. Søstra mi virket bedre, men etter at vi hadde dratt kastet hun opp de smertestillende midlene hun hadde fått så det er ett eller annet som ikke virker som det skal i hvertfall. Håper de finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. juni 2010 #1335 Del Skrevet 17. juni 2010 Håper du hilste god bedring fra meg og! Stakkars C Sender deg PM med bildene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. juni 2010 #1336 Del Skrevet 17. juni 2010 Mannen vil ikke at jeg legger ut bilde av henne på nett, og det må jeg respektere ellers hadde dere fått sett henne for lenge siden. Vil ikke at DU skal nei... Men men kan han ikke stoppe Neida, fra spøk til alvor. Jeg regner med at han forstår at bildene jeg tar av henne, kommer til å havne i portfolioen min, og det betyr også portfolioer på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1337 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper du hilste god bedring fra meg og! Stakkars C Sender deg PM med bildene nå! Hilste henne masse fra deg og jeg skulle hilse masse tilbake. Hun satte stor pris på hilsnen. Tusen tusen takk for bildene vennen. Sitter med tårer i øynene nå pga bildene. Vil ikke at DU skal nei... Men men kan han ikke stoppe Neida, fra spøk til alvor. Jeg regner med at han forstår at bildene jeg tar av henne, kommer til å havne i portfolioen min, og det betyr også portfolioer på nett? Det tror jeg ikke han har tenkt over, men så lenge du ikke legger ut fullt navn så burde det ikke være noe problem. Du må sende link på portfoliene dine da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. juni 2010 #1338 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, fullt navn blir det aldri Det gjør jeg ikke med noen av modellene mine, og særlig ikke barn! Fornavn eller initialene på fornavn om det er dobbeltnavn som er mer sjeldent, sånn som Vesla sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1339 Del Skrevet 18. juni 2010 Initialer er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1340 Del Skrevet 18. juni 2010 Da har jeg fått nok et bevis på at bæresjal er gull verdt, uten det vet jeg faktisk ikke hvordan det kunne gått i dag. Vi hadde vært hos mamma og vesla slo seg ikke til ro i vogna så jeg puttet henne i bæresjalet. Vi "hopper" på bussen og kommer nesten helt Nationaltheateret og plutselig bråbremser bussen. Jeg satt på et sånt sideveis sete der hvor vognene kan stå. Jeg sklir av setet, har ikke sjans til å hindre det, og vogna tipper nesten. Vesla sov godt i sjalet og tok ikke skade av det i det hele tatt. Hadde hun derimot ligget i vogna kunne hun ha havnet på gulvet slik jeg gjorde. Jeg sitter nå med en vond ankel, en øm ankel og et ømt håndledd. Det kunne vært verre og jeg er veldig glad det gikk så bra som det gikk. Men ble ganske så rystet av hele hendelsen. Nå var det ikke buss-sjåføren sin skyld, han prøvde å unngå en ulykke for en bil prøvde å kutte foran bussen. På veien hjem ringte jeg Mannen for å høre om han kunne komme hjem tidligere pga at kroppen min var litt mørbanket og det gjorde han. Så nå sitter jeg med beina høyt ogfår beskjed om å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå