Harlekin Skrevet 8. juni 2010 #1261 Del Skrevet 8. juni 2010 Så gøy å få kjekke ting i posten! Jeg får bare regninger, stort sett ... Men av og til er det noe hyggelig, som bok fra bokklubben eller kort fra tanten min i England. Jeg savner litt "snail mail", jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1262 Del Skrevet 9. juni 2010 Er stort sett bare regninger som dukker opp her også, derfor er det ekstra stas når jeg får overraskelser i posten. I dag har vi vært på yoga, men vi måtte gå før timen var over for Vesla ble plutselig overtrøtt, hylgrein og ville ikke roe seg. Da var det bare å pakke sammen sakene våre, putte vesla i sjalet og tusle. Hun roet seg heldigvis så fort vi kom ut i trappa og sov da vi var ute av gården. På veien hjem stakk jeg innom Barnevognhuset og fant barnehagesekk til vesla. Så det skal nå kjøpes inn når vi får ferie-/skattepenger. En nydelig lilla Bergans sekk. Gleder meg til å kjøpe den til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juni 2010 #1263 Del Skrevet 9. juni 2010 det var en lekker sekk! Har ikke snøring på hva vi skal kjøpe inn til barnehagen, men vi får vel beskjed. Vi har en vår/høstdress fra Reima, og med enten fleece, eller ull under, så holder den vel hvir vinteren blir mild. Skal kjøpe brukt vinterdress, tenker jeg. Så må vi vel ha sko/vintersko når han begynner å gå. Frem til da er stonz ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. juni 2010 #1264 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg følger med her selv om jeg er ganske inaktiv ellers, bare så det er sagt Likte du invitasjonen? Jeg er veldig fornøyd med den selv, men vet ikke om andre synes den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 9. juni 2010 det var en lekker sekk! Har ikke snøring på hva vi skal kjøpe inn til barnehagen, men vi får vel beskjed. Vi har en vår/høstdress fra Reima, og med enten fleece, eller ull under, så holder den vel hvir vinteren blir mild. Skal kjøpe brukt vinterdress, tenker jeg. Så må vi vel ha sko/vintersko når han begynner å gå. Frem til da er stonz ok. Du må også ha skiftetøy, minimum et par skift avhengig av sesong, til lille G og bleier, regner med at dere vil bruke TB i barnehagen også. Men du vil få beskjed om hva dere trenger. Jeg følger med her selv om jeg er ganske inaktiv ellers, bare så det er sagt Likte du invitasjonen? Jeg er veldig fornøyd med den selv, men vet ikke om andre synes den er fin Jeg likte invitasjonen veldig godt - særlig "buemerket" (finner ikke det rette ordet) deres. Mannen har fått Vesla til å sovne uten puppen, jeg er imponert. Så får vi se om hun sover hele natten elle rom hun våkner før. Han sang for henne og det var så koselig å høre på. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juni 2010 #1266 Del Skrevet 9. juni 2010 Jepp. Det blir TB i barnehagen. Jeg har en del ull på vei, så da har vi noe som kan være i barnehagen. Ellers blir det jo å kjøpe litt tøy til han til høsten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. juni 2010 #1267 Del Skrevet 9. juni 2010 Monogrammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 9. juni 2010 Jepp. Det blir TB i barnehagen. Jeg har en del ull på vei, så da har vi noe som kan være i barnehagen. Ellers blir det jo å kjøpe litt tøy til han til høsten da. Det høres ut som en god plan. Monogrammet? Det var det det het ja. Satt her med mega-jernteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. juni 2010 #1269 Del Skrevet 9. juni 2010 Den Bergans-sekken var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1270 Del Skrevet 10. juni 2010 Den Bergans-sekken var fin! Ikke sant - så en slik en får vesla til barnehagesekk, når vi får ferie-/skattepenger. Dagen idag har egentlig bare løpt av gårde. Vi våknet til skjærekjefting utenfor vinduet og jeg skjønte ikke hvorfor, men da jeg tittet ut av vinduet så jeg en katt på verandaen vår. Jeg aner virkelig ikke hvordan den kom seg dit for vi bor i fjerde etasje, topp-leiligheten. Ringte Mannen og lurte på hva jeg skulle gjøre, vi ble enige om at det beste var å hente det store reiseburet vi har i kjelleren og få katten inn i det for så å prøve å finne eieren. Som sagt så gjort, eller.... lettere sagt enn gjort. Jeg hentet buret, ordnet med vann inni der og gikk ut på verandaen for å fange katten. Den så meg og presset seg mellom takrenna og veggen og ned på neste veranda (skrått under oss). Dermed fikk jeg ikke gjort mer for den katten. Lurer virkelig på hvor den hører hjemme og hvordan den kom opp til oss. Denne lille hendelsen gjorde at jeg kom litt på etterskudd med ting i dag, men det gjorde ingenting. Vi kom oss nå ut i dag, bare 10 minutter senere enn planlagt faktisk. Planen var bæretreff, så vi satte nesa ned mot by'n og mot Bæreglede-butikken. Ankom butikken ca 10 minutter etter at treffet skulle ha startet så jeg tuslet bort i den parken de pleier å være i, men der så jeg ingen. Tok en runde i området og traff på en jente med en liten en i en meitai. Hun hadde også tenkt seg på treffet, så det ble kun oss to. Veldig koselig, men litt kjipt når det viste seg at jeg hadde mer bæreerfaring enn det hun hadde. Og det enda datteren hennes var 7 måneder. Får håpe det kommer noen med mer erfaring neste gang så jeg kan få litt opplæring i ryggknyting, for det føler jeg virkelig at jeg ikke mestrer. Nå har jeg endelig fått vesla i sengs, jeg la henne tidligere, men hun våknet og gråt. Så da var det bare å finne frem puppen og la henne finne roen der. Nå derimot sover hun godt og jeg kan kose meg alene i stua. Mannen er nemlig på konsert med favorittbandet: Opeth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2010 #1271 Del Skrevet 10. juni 2010 For en gæærn katte! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1272 Del Skrevet 10. juni 2010 For en gæærn katte! :dåne: Ja, jeg ble litt satt ut kan du tro da jeg så den søte sorte og hvite katten sitte der ute og titte på skjærene på taket. Men å slippe den inn i leiligheten var uaktuelt fordi jeg er allergisk + at jeg ikke aner hvordan den ville ha reagert på Vesla eller Vesla på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2010 #1273 Del Skrevet 10. juni 2010 rare katta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå fikk jeg sms fra Mannen han er på vei hjem, skal bli godt å få han hjem kjenner jeg. Sitter på nåler når det gjelder vesla, hopper høyt hver gang det knirker der inne. Blir jo nervevrak av mindre. Og skjønner virkelig ikke hvorfor jeg hopper sånn av lydene hennes. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2010 #1275 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg var også sånn leeeenge med G. Skvatt til! jeg spretter til nå også, for å gi han smokken eller kluten raskest mulig, men sitter ikke på nåler. Heldigvis. Han er tross alt 10 mnd. i dag. Hadde vært slitsomt å sitte på nåler så lenge. Men det er ikke så frykelig lenge siden jeg sluttet med det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1276 Del Skrevet 10. juni 2010 Og det var andre gangen hun våknet i kveld, etter at jeg la henne. Nå holdt det heldigvis med en runde i leiligheten på armen, mens jeg sang "Når trollmor har lagt...". Men hun våkner nesten aldri opp igjen når det er Mannen som legger henne, skjønner virkelig ikke dette altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2010 #1277 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje hun forbinder deg med gode puppen, og klarer ikke helt få den beste roen når du legger henne for kvelden (for puppen blir jo borte)? Mannen har jo ikke pupp å tilby, så da er det ikke noe å drømme om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1278 Del Skrevet 11. juni 2010 Mye mulig det er det, har tenkt den tanken selv. I kveld skal jeg på sommerfest på jobben, dvs at Mannen må ta mating og kveldsstell alene - er spent på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juni 2010 #1279 Del Skrevet 11. juni 2010 Det går nok fint. Var spent første gangen jeg også, men det gikk ganske så greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1280 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg regner med at det går bra, Mannen er flink han. Tror vesla får det verre uten kveldspuppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå