Nótt Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1241 Del Skrevet 4. juni 2010 De jeg har, er litt tykke. Men jeg mener det er litt ulike kvaliteter på de, altså. Så det varierer nok hvor tykke og tynne de er. Det er jo greit å vite. Men akkurat nå i den varmen som er her så er faktisk favoritten det sjalet jeg har sydd som du har likt, eller bittebror hybrid i silke. Deilige og lette begge to. Nå har vi vært hos fysio'n og trent bekkenet, og etter det så gikk vi en drøy times tur i skogen her. Vesla sov hele tiden, mens jeg fikk meg en god tur. Utrolig deilig å gå i det fine været som er nå. Nyter det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2010 #1242 Del Skrevet 4. juni 2010 Når G lærere å la håret mitt være i fred, er det ditt sydde sjal som skal til pers for ryggsekknytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2010 #1243 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg stemmer sorte... Men så hater jeg brune sandaler jeg da Det er jo greit å vite. Men akkurat nå i den varmen som er her så er faktisk favoritten det sjalet jeg har sydd som du har likt, eller bittebror hybrid i silke. Deilige og lette begge to. Nå har vi vært hos fysio'n og trent bekkenet, og etter det så gikk vi en drøy times tur i skogen her. Vesla sov hele tiden, mens jeg fikk meg en god tur. Utrolig deilig å gå i det fine været som er nå. Nyter det!!! Ja, det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1244 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå har vi sovet ca to timer sammen, jeg var så sinnsykt trøtt og fant ut at jeg tok med meg vesla inn i senga og der sovnet vi begge to. Gjorde veldig digg å sove litt ekstra, blir jo ikke så mye av det for tiden. Middag i dag blir sushi, skal møte Mannen når han kommer med banen og fikse det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1245 Del Skrevet 4. juni 2010 Da sitter jeg i stua alene, vesla sover i vuggen sin og Mannen er ute med jobben. Skal innrømme at det er deilig med litt fred og ro. I posten i dag fant jeg en pakke fra Saeria, med dragebleien som hun hadde bestilt til oss og en bleie til. Jeg ble skikkelig overrasket. Tusen takk søte Saeria!! Viste Vesla dragebleien og hun råsmilte fra øre til øre, så helt klart at hun synes den var fin. Nå tenker jeg at jeg skal avslutte og strikke litt mens jeg ser på Mord og Mysterier på tv2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2010 #1246 Del Skrevet 4. juni 2010 Bare hyggelig, vennen. Vesla har god smak, altså. Jeg kjøpte en til G også, men dessverre passet den ikke til han, så den byttet jeg bort mot en av mine nattfavoritter, Piddle Poddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1247 Del Skrevet 5. juni 2010 Så synd at den ikke passet G. Vi brukte vår i natt og den var veldig fin Og ja Vesla har helt klart god smak. Nå har vi vært i sentrum og kjøpt en bok til Vesla fra tanten hennes "Solegget" av Elsa Beskow og sorte sandaler til meg. Det ble de jeg har linket til i sort. Mannen bar på Vesla i Ergo selen vi låner, og selvom han kjente at han ble sliten i ryggen fikk jeg ikke lov til å overta. Så han har båret henne ordentlig på magen for første gang. :rødme: Nå sitter vi på verandaen, vesla ligger naken ved siden av meg og koser seg. Akkurat nå er det skikkelig deilig her ute, for solen har ikke kommet ordentlig på denne siden av blokka og da er det akkurat passe temperatur på verandaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2010 #1248 Del Skrevet 5. juni 2010 Ergo prøvde vi også, men den passet ikke her. Panelet synes jeg er for kort. Becoen derimot, er god som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. juni 2010 #1249 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg synes også Beco er bra, best av bæretøyet jeg har prøvd. Det ble de svarte sandalene, altså? Teller ikke min mening noe ?? Hehe. Neida, de var jo fine i svart også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1250 Del Skrevet 6. juni 2010 Ergo prøvde vi også, men den passet ikke her. Panelet synes jeg er for kort. Becoen derimot, er god som gull! Skal låne en Beco også, bare venter på at det blir min tur. Jeg synes også Beco er bra, best av bæretøyet jeg har prøvd. Det ble de svarte sandalene, altså? Teller ikke min mening noe ?? Hehe. Neida, de var jo fine i svart også. Det ble de svarte ja - angrer ikke sånn sett. Hadde jeg hatt råd til to par hadde jeg kjøpt de brune også. Men fant ut at jeg ville bruke de mest om jeg kjøpte de svarte. Blir nok ikke en ergo på oss, for Mannen synes ikke den ble helt riktig for han på magen og den passer ikke meg på ryggen. Ja, ja sånn kan det gå. I dag har vi ryddet nesten hele leiligheten og i morgen skal det vaskes. Ettermiddagen og kvelden har vært tilbragt hos J og R. Vi har grillet og kost oss. Vesla sovnet ved puppen der og sover ennå - tro det eller ei. Da ble hun flyttet fra fanget mitt over i sofan og der lå hun en drøy time før vi flyttet henne over i bilstolen, satte den i bilen, bar den opp fire etasjer og la henne i senga. Jeg er sjokkert over at hun faktisk sov seg gjennom alt det, men skal innrømme at det også er deilig. Nå står senga for tur og i morgen skal vi på babymassasje før vi treffer venninne A som har kommet tilbake til Østlandet etter å ha bodd i Ålesund i 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2010 #1251 Del Skrevet 7. juni 2010 I går fikk jeg prøve en ny type bærsjal (nytt for meg ihvertfall). Jeg husker ikke hva den het, men det lignet på en meitai, bare uten stropper nede. Hun hadde sydd den i tynn lin, så den var veldig lett og behagelig, og så superenkel ut å sy (en firkant med to stropper øverst). Vurderer å sy meg en slik til sommerbruk nå. Og den 9 mnd gamle jenten som satt på ryggen hennes så ihvertfall veldig fornøyd ut med den! Jeg oppdaget at det snart er middelalderfestival igjen. Er mange år siden sist jeg dro, og lurer på om jeg skal ta turen innover i år. Er det hvert turen (og pengene) synes du? Er det mulig å ta med vogn, eller burde jeg satse på sjal? Veslejenten er dessverre ikke like glad i sjalet enda som det gutten var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2010 #1252 Del Skrevet 7. juni 2010 Det var en podaegi du prøvde da. Eller pod, om du vil. Koreansk bæretøy. Vi har en tradisjonell hjemme. Vid i et polstret stoff. Alt for varm for oss nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. juni 2010 #1253 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke så mye å si jeg Men jeg følger med Nótt Håper babymassasje og venninnetreff var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1254 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har hatt en fantastisk fin dag. Det var neste 4 år siden jeg traff A sist, men det gjorde ingenting. Vi fant tonen med en gang og satt og skravlet som ingenting. Deilig med sånne venninner. Nå er jeg sliten, men vi må rydde og sånn her før vi legger oss for jeg får barselsgruppa på besøk i morgen, skal bli kos å snakke babyer med noen som kan relatere til det jeg snakker om. Kara W: Jeg aner ikke om det er verdt pengene. Det var bedre i fjor enn på en god stund, men har ikke bestemt om jeg skal dra i år eller ei. Man kunne fint ta med vogn i fjor så regner med at det går bra i år ogaå. Men blir det til at vi drar så tar jeg nok bare mt rett og slett for å slippe vogn på banen og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. juni 2010 #1255 Del Skrevet 7. juni 2010 Det var en podaegi du prøvde da. Eller pod, om du vil. Koreansk bæretøy. Vi har en tradisjonell hjemme. Vid i et polstret stoff. Alt for varm for oss nå Det var det den het, ja Nå kan jeg lete den opp og få inspirasjon til å sy et eget. Da tror jeg vi tar turen innom markedet. Broren min kommer på besøk den helgen med samboer og datter, så skal høre om de vil være med også. Så bra at du hadde en koselig dag. Gleder meg til å treffe dere neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1256 Del Skrevet 8. juni 2010 Kara W: Gleder meg til å treffe deg neste uke jeg også. Da har vi hatt barselstreff, det var veldig koselig å ha jentene her med de små. Vi har spist, skravlet og kost oss masse. Ungene har spist og sovet også, så alle var veldig fonøyde i dag. Svigerfar kom med en liten arbeidsbenk som nå står i store boden vår, og når han kom hentet jeg posten i samme slengen. Og der var det en konvolutt til Mannen og meg, og en pakke til meg. Konvolutten var en bryllupsinvitasjon - ble veldig glad for den. Og pakken var fra Kenguruloftet og innholdt to formsydde Mother-ease bleier. Jeg har ikke bestilt de og aner ikke hvorfor jeg har fått de. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2010 #1257 Del Skrevet 8. juni 2010 Mysteriet er løst nå da. Tilfeldig auksjon jeg bydde på, glemte ut, for jeg trodde ikke jeg kom til å vinne, og plutselig var jeg to bleier rikere. Jeg som har AAAALT for FÅ bleier... Nei, da gikk de rett i postkassa di, for dere trenger de mer enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1258 Del Skrevet 8. juni 2010 Du er nå bare søt da. Skal tro jeg lurte før jeg tenkte på å sende deg en sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2010 #1259 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2010 #1260 Del Skrevet 8. juni 2010 Så bra mysteriet er oppklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå