Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

I dag er planene en tur til helsestasjonen for siste kontrollen i Stork-prosjektet, og etter det blir det forhåpentligvis en shoppingtur med venninne J. Dvs hun skal shoppe og jeg skal bare se på - har dessverre ikke så mye penger. Men vi får nå se, J var ikke helt i form i går så er bare å krysse fingrene for at hun er frisk i dag.

Nå sitter jeg og har lyst på mat, men skal møte fastende til kontrollen og får derfor ikke spist før om 2 timer. Akkurat nå er det tortur, har lyst på en kopp te og varmt rundstykke. :sikle: Skal lage meg varme horn med pålegg etter kontrollen - gleder meg masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal vi snart ut igjen, skal treffe venninne J på Stovner. Skal bli godt å se henne igjen. Har fått hengt opp klesvask, vasket og kokt flasker. Ellers har både vesla og jeg spist mat og kost oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra dag så langt. Vi skal på posten en tur, og sende en liten bleie med drager på. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg allerede kjenner jeg. :bolledeig:

Vesla er skikkelig skravlete i dag, hun skravler og skravler med babygymmen - eller rettere speilet som henger der. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun elsker speil, det er skikkelig moro å se hvordan hun bruker speilet og kjenner igjen seg selv og meg eller Mannen.

Da har jeg vært sammen med venninne J på Stovner, hun fant 3 par sko hun kjøpte og jeg fant et par sandaler jeg kunne tenke meg. Er bare litt usikker på om jeg vil ha de i brunt eller sort. Noen tanker folkens???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes brunt er finest til sandaler, så jeg ville valgt det. Ellers har jeg mest svarte sko, men sandaler er liksom litt bohem/70-tallsaktig, og da liker jeg brunt på skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest sorte sko og sandaler, men akkurat disse lurer jeg litt på om jeg skal ha i brunt. :klø: :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være ennå vanskeligere, jeg kunne tenke meg å ha de i en noe mørkere brunfarge. Så om jeg ender med å kjøpe de brune tror dere det er mulig å få de mørkere ved å bruke en mørk brun skopuss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vanskelig. Tror jeg skal ta meg en tur i en butikk og prøve en av hver farge og se hvilken jeg liker best. Nå hadde de ikke den sorte i min størrelse i butikken i dag så da ble det ikke noe prøving gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett sommerfuglsjalet som selges på TI?

Det har jeg, men jeg har ikke råd til det - er litt andre ting jeg trenger før et nytt sjal. Dessuten så lurer jeg på om jeg synes didymos sjaene er litt tykke. Er den oppfatningen jeg har etter å ha prøvd ditt et par ganger.

Jeg stemmer sorte... Men så hater jeg brune sandaler jeg da :ler:

I hovedsak så er jeg for sorte jeg også, og hadde de brune vært et par hakk mørkere hadde jeg ikke nølt med å kjøpe de brune. Nå er det jo slik at jeg har mest sorte sko og har et par antrekk som jeg fint kunne hatt brune til. :klø: Må nok tenke litt til der gitt.

Nå har jeg en liten frøken som er i supert humør der hun sitter i vippestolen med babygymmen. :hjerte: Er deilig når hun er i godt humør og prater og prater for seg selv.

I dag skal vi til fysio'n og trene bekken og skulder. Skal hente en pakke på posten og så lurer jeg på å dra ned til by'n og se på de sandalene - får se hva vi vil etter fysio'n. Må få til en tur i skogen/lysløypa i dag også bare for å få gått litt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har, er litt tykke. Men jeg mener det er litt ulike kvaliteter på de, altså. Så det varierer nok hvor tykke og tynne de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...