Saeria Skrevet 29. mai 2010 #1181 Del Skrevet 29. mai 2010 Har du ikke selv enda en gang! Du er nå bare altfor snill! Det sal bli kjempestas å flashe den ute blant folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1182 Del Skrevet 30. mai 2010 Nei jeg har ikke selv ennå. Den du har er den eneste jeg har laget så langt, har riktig nok prøvd den en gang, men ikke mer enn det. Ville gi deg noe for å vise hvor mye du betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. mai 2010 #1183 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg ble hvertfall veldig rørt. Håer dere får en fin feiring av vesla i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mai 2010 #1184 Del Skrevet 30. mai 2010 Lykke til med feiringa i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. mai 2010 #1185 Del Skrevet 30. mai 2010 Håper dere fikk en flott feiring idag! Været kan dere ihvertfall ikke klage på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. mai 2010 #1186 Del Skrevet 30. mai 2010 Det har vært en deilig dag! Igjen tusen takk for at vi fikk komme! Var så koselig å se dere igjen i helga, har savnet dere masse. Og Vesla er bare vakrest i hele verden! Ei som smelta hjertet til tante ja! Litt forelska :rødme: Jeg har hatt en superfin dag hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. mai 2010 #1187 Del Skrevet 30. mai 2010 Håper dere hadde en fin feiring i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 30. mai 2010 #1188 Del Skrevet 30. mai 2010 Håper dere hadde en fin dag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 30. mai 2010 #1189 Del Skrevet 30. mai 2010 Dere er vel utslåtte alle tre, kan jeg tenke meg Det var i alle fall vi etter dåpen. Håper dere hadde en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2010 #1190 Del Skrevet 30. mai 2010 Håper dere har hatt en fin feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 30. mai 2010 Vi har hatt en fin dag, slitsom, men fin. Vesla derimot har vært ganske grinete i dag, men det har mer med det å gjøre at hun ikke sov stort på dagen i går og slet med å sove i natt også. Nå sover hun søtt i vuggen sin, helt utslått, håper hun sover hele natten i natt. Hadde vært greit å komme inn i søvnrutinene igjen. Mer om dagen i dag kommer senere, nå skal jeg snart finne senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mai 2010 #1192 Del Skrevet 30. mai 2010 Så bra at dere hadde en fin dag i dag Utsnitt sølvgecko fra didymos: Her :rødme: Jeg digger geckoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. mai 2010 #1193 Del Skrevet 30. mai 2010 Geckoer er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mai 2010 #1194 Del Skrevet 30. mai 2010 Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 31. mai 2010 Dagen i dag har også gått i en fei. Merkelig hvordan det skjer. Vi har vært på babymassasjekurs i dag, og det var deilig for både mor og barn. Kommer tilbake til navnefesten senere når ting er fordøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 31. mai 2010 Navnefesten ja, for oss så begynte den egentlig på fredagen alt pga alt som skulle ordnes i stand. Fredag morgen dro vi til mamma for å ta i mot tallerkener, kopper, glass og bestikk som vi hadde bestilt. Når vi først var der støvsugde, vasket og ryddet vi første etasje. Det gikk ganske greit faktisk. Og når vi først hadde muligheten til det kjøpte Mannen flere poser med isbiter, og la i fryser'n der, slik at vi kunne servere kald drikke på søndagen. Etter å ha ordnet hos mamma dro vi videre for å finne solskjerming til bilen - viktig med det når man har en liten en og sola skinner. Så dro vi hjem og vesla og jeg fikk oss sårt tiltrengt søvn. Lørdag startet med at vi dro til Ikea og kjøpte det vi trengte av servietter, lys og lysestaker - klarte å holde oss under 200 kroner. Dro hjem en liten tur for å pakke alt som skulle med til mamma, dit dro vi så for å ordne mer. På veien plukket vi opp Ashelia som var så snill og stillte opp som dekoratørhjelper. Hos mamma var svigers allerede i gang med å sette opp teltet på parkeringsplassen. Svigermor, Ashelia og jeg gikk i gang med å legge på duker på bordene for deretter å sette ut lys og pynte med små blomster med speiloverflate. Det ble faktisk veldig fint, røde duker, lys med to forskjellige rødfarger og hvite og sorte lys omhverandre, i tillegg til de små speilene strødd innimellom, og helt til slutt flere vaser med rosa og hvite roser. Etter å ha satt opp teltet, satt bord der ute og ordnet bordene inne var vi ferdige for den dagen. På veien hjem hentet vi indisk mat og en haug med popdoms som skulle serveres på søndagen. Søndag morgen våknet vi til gråvær, men heldigvis ble det bare bedre og bedre utover dagen. Vi dro til mamma så tidlig vi klarte, men ble så klart noe forsinket. Vi klarer nesten ikke å forholde oss til tider nå pga vesla. Eller det er feil å si, Mannen klarer ikke å forholde seg til tider pga vesla. Han feilberegner stadig vekk. Jeg som er hjemme med henne vet at ting tar lenger tid og legger det inn i planleggingen. MEN vi kom oss nå frem og fikk ordnet bordene ute og satt ut stoler, med god hjelp av Ashelia og Sondre. Og jeg fikk på meg finklærne før det kom folk - tro det eller ei. Vi ventet til siste stund med å ta på vesla dåpskjole og dåpsløyert - og det var lurt. For hun var ikke i storform, pga lite nattesøvn og brutte rutiner. Det kom en haug med mennesker, av alle inviterte var det kun 3 som ikke kunne komme - er imponert faktisk. Det var veldig koselig, men som alltid i sånne sammenhenger så føler jeg at det er folk jeg ikke har snakket med og nesten ikke sett heller. Nå måtte jeg ta meg av en liten en som absolutt ikke hadde en god dag så sånn sett hadde jeg en unnskyldning. Jeg er imponert over hvor mange og fine gaver vesla fikk, skal se om jeg får til å lage en liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mai 2010 #1197 Del Skrevet 31. mai 2010 Hørtes ut som en fin dag, bra været var bra Og pynten hørtes flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2010 #1198 Del Skrevet 31. mai 2010 Så bra at dagen til vesla ble flott, selv om hun var litt ute av rutinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 31. mai 2010 #1199 Del Skrevet 31. mai 2010 Det var en nydelig dag, og alle jeg snakket med virket som om de storkoste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 1. juni 2010 Gaver ja... det flommet det av på navnefesten, skal innrømme at jeg er imponert over hvor mye folk bruker på en sånn liten krabat som vesla vår. Gaveliste: Et snøhvitt lammeskinn av søstra mi Eggeglass, serviettring i sølv hvor navn og dato skal graveres fra mamma En sølvkopp med mammas navn og dåpsdato hvor hun vil gravere veslas navn og navnefest datoen Det største soveskinnet fra Nøstebarn, et par smurfefigurer, en sparbøsse full av penger og en konto med 1000 kr fra svigers Et smurfebilde som søstra til Mannen har malt, et nydelig hjertesmykkeskrin + to bøker fra søstra til Mannen og hennes kjære Den store barnesangboken, den store eventyrboken, den store godnattboken fra Mannens tante med familie Kusparebøsse og 1000,- fra Mannens onkel og tante Et hvitt smykkeskrin med sølv hjerter av bror R med familie Den store magiboken av bror A med familie Et nydelig charms-armbånd av vennepar R og G En Ole Brumm koseklut og 1000 kr av kompis J Wallstickers og fotoshoot-gavekort (for de neste 10 år) fra Ashelia og Sondre Et hjertesmykkeskrin i tinn fra vennepar JH og T Et kjede med et gullhjerte fra mine tanter med familie Et kjede med et hvitt emaljehjerte fra et vennepar av mamma En sølvskje fra min farmor Dyp og flat tallerken, tutekopp,spisebrikke og bestikk med motiv fra en av Elsa Beskow sine bøker. Jeg tror det var alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå