Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så praktisk den bagen såg ut, særlig med reima som du kan ha over ryggen på vesla utan at den gneg. Og så flink du er til å sy! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekker onbag, vennen! :strix:

Takk vennen. :klemmer:

Imponert, for en jobb det må ha vært å sy den?! Resultatet er uansett fantastisk kult!!

Det var faktisk bare koselig å sy det - ikke noe stress i det hele tatt egentlig.

Så praktisk den bagen såg ut, særlig med reima som du kan ha over ryggen på vesla utan at den gneg. Og så flink du er til å sy! :dåne:

Den er fantastisk praktisk, og særdeles herlig å kunne ha en veske som ikke plager barnet og som samtidig henger på skulderen når man går. Dessuten kan man knyte den som en sekk også om man ønsker det.

I dag har vesla spist opp hele tallerkenen med grøt som Mannen laget til henne. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin bagen er!!! :jepp:

Jeg gleder meg sånn til å møte Vesla til helga :strix: Og til å se deg igjen! Savner deg masse nå :klemmer: Mannen også selvfølgelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin bagen er!!! :jepp:

Jeg gleder meg sånn til å møte Vesla til helga :strix: Og til å se deg igjen! Savner deg masse nå :klemmer: Mannen også selvfølgelig :fnise:

Gleder meg til å se deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Nótt. Jeg visste ikke hva en "one-piece" var, men nå vet jeg det! Ser veldig praktisk ut :Nikke: Litt lei av å styre med stelleveske, baby og handleposer selv ... Mødre (og fedre) blir sterke! Selv er jeg blitt veeldig muskuløs i armer og skuldre etter at C kom :fnise:

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Harlekin. Det er supert å bære i sjal for da slipper jeg å ha vesla på armen, mens jeg sjonglerer stelleveske og andre ting som skal med opp 4 etasjer. Så jeg kan anbefale bæretøy så lenge det ikke er babybjørn det er snakk om.

Jeg kommer ikke over hvor mye grøt vesla har spist i dag. Vi begynte med en smaksprøve i gårkveld og i dag spiste hun opp alt Mannen laget til henne. Det var jo ikke store porsjonen, men allikevel er jeg overrasket. Synd jeg gikk glipp av det, jeg var nemlig ute på tur på egenthånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å sy. Jeg er kjempe imponert over at det er noen som orker å sette i gang med slike prosjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Jeg synes det er kos å holde på med sånt da, det er nok derfor jeg begynner på sånne prosjekter også. :fnise: Og så er det så moro å se andres reaksjoner når jeg sier at jeg har laget det selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Artig å lese her inne, selv om jeg ikke har så veldig mye å komme med :klemmer:

Også hadde det vært veldig morsomt å treffe deg og vesla en dag om du har tid og ork?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig at ho er så glad i graut.

Ja det er moro, hadde trodd at vi måtte slåss litt for å få henne til å spise, men tydeligvis ikke. Ikke ennå i hvertfall.

Artig å lese her inne, selv om jeg ikke har så veldig mye å komme med :klemmer:

Også hadde det vært veldig morsomt å treffe deg og vesla en dag om du har tid og ork?

Det hadde vært veldig hyggelig å treffes en dag. Denne og neste uke har jeg ikke tid, men vi kan da finne en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjempefin bag!! :smilbla:

Så flink du er!

Vi hadde bare Baby-bjørn å bære i da min var små, og jeg syntes den var ekkel. Så den ble ikke mye brukt. Bare noen ganger da jeg skulle ned i vaskekjelleren med Skorpa da vi bodde i et gammelt hus med mange trapper.

Skulle ønske jeg hadde visst om sånne sjal den gangen. :jepp:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Jeg synes det er kos å holde på med sånt da, det er nok derfor jeg begynner på sånne prosjekter også. :fnise: Og så er det så moro å se andres reaksjoner når jeg sier at jeg har laget det selv.

Jeg og syns det er kos med symaskin - ELSKER det.

Men jeg er ikke flink av den grunn :ler: holder mye på med redesign av gamle klær, men jeg klipper alltid en feil et sted, syr sømmen jeg legger inn ujevnt, er blitt ekspert på å rakke opp osv. Lærer jeg? Er jeg forsiktig når jeg klipper? Bruker jeg tutorials? Neeei :ler: men jeg koser meg da, selv om jeg blir småsur når det blir mislykka.. Heldigvis er det bare gamle klær, er bittelitt bedre med nytt stoff..

Så selv om du bare syns det er koslig å holde på så er det imponerende syns jeg, for det ble veldig fint! :Nikke:

Artig med vesla og grøten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Radagast. Nå er jeg selvlært når det gjelder symaskinen, syr ting jeg har lyst på selv og koser meg med det. Har faktisk blitt en form for terapi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å smurfe på nett og se på bæretøy. Nå har jeg sett et alldeles herlig didymos sjal i blått og brunt med sommerfugler på. :rødme: Det er så fint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så så jeg et LE sjal på didymos sine sider i lin med ugler og måner. :hjerte: :sukk_ Det er så mye fint der ute. Skulle hatt tonnevis med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...