Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at du savner det - for det er veldig kos. Men kan du ikke bære minsten i MT da - hun er vel ikke sååå gammel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du savner det - for det er veldig kos. Men kan du ikke bære minsten i MT da - hun er vel ikke sååå gammel??

Hun er litt over 4 år. Kunne ha gjort det muligens, men hun vil gjøre alt selv.

Så tror ikke hun hadde godtatt det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Du får nesten bare passe på å bære henne i mt på ryggen en dag hun er sliten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Du får nesten bare passe på å bære henne i mt på ryggen en dag hun er sliten. :fnise:

Hehe, ja. Får dra henne med på en laaang tur en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det først er så mye bæresnakk her: Hvilket bæresjal anbefaler dere til varme sommerdager? Jeg har et vevd sjal i ull (tror det var en ull-blanding, men husker ikke helt), og den blir alt for varm om sommeren. Har lurt litt på å lage meg et eget av lin. Fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at en del av sjalene som selges er en blanding av lin og bomull, så det burde fungere. Du kan spørre inne på tettinntil.no sitt forum. Eller så kan kanskje silke være et alternativ?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd BBB ikke er ensfargede i lyse farger, for jeg liker ikke mønstrene eller fargene på de som er på Lotusbarn.

Gleder meg til å prøve silke meitaien jeg venter på, det må jo være deilig i varmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått låne MT? Silke kan bli enten bra, eller klamt, tenker jeg. Vi har fått en auberginefarget i fegave. Den har lange sjalliknende stropper. Det er ett eller annet tynt vevd stoff den er laget av, med dupioni på innsiden, og på enden av skuldestroppene, slik at man lett ser hva som er hva.

På ryggen hadde feen malt en søt drage. :hjerte: Den har veldig lange stropper da, men er super til å knyte tibetansk. Livstroppene kunne vært kortere, men herlighet den er fin som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den vil jeg se bilde av, kjenner jeg, for den høres skikkelig fin ut. Og nei jeg har ikke fått låne jeg har kjøpt den bittebror hybriden. :fnise: Jeg klarte bare ikke å la være, så der gikk litt av tatoveringspengene mine faktisk. :sjenert:

Trøtt i dag, satt til klokka var 2230 på verandaen og jobbet med veska jeg holder på med. Jeg fikk "nålet" den mer eller mindre ferdig så nå må jeg bare sy den sammen. Gleder meg til å se om den blir fin eller ei. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Grattis med ny MT! Skjønner godt at du brukte litt av tatoveringspengene. Det er vel en stund til neste sitting uansett. Var hun ikke fullbooket til eller ut august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ringe i august og da blir jeg satt på venteliste - så hun er fullbooket ganske lenge fremover. Men det er helt greit egentlig, for jeg må først få grodd det som er gjort og så må jeg jo spare penger. Så her er bursdags- og juleønskene mine penger til tatovering. :fnise:

Gleder meg til jeg får den i posten for å si det sånn. Tror den kommer til å passe Vesla veldig godt i fargene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så gøy med tatovering!

Har du mange? :)

Jeg har jo bare den ene, da jeg fikk den gjort kjente jeg at jeg må ha fler! Og kjære tok en med masse "krusseduller" rundt et symbol, og jeg elsker slike krusseduller! Så jeg må så klart ha fler :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy med tatovering!

Har du mange? :)

Jeg har jo bare den ene, da jeg fikk den gjort kjente jeg at jeg må ha fler! Og kjære tok en med masse "krusseduller" rundt et symbol, og jeg elsker slike krusseduller! Så jeg må så klart ha fler :jepp:

Så langt har jeg 4 stykker. 1 i korsryggen, 1 på høyre ankel, 1 på venstre håndledd og 1 på ryggen. Har ideer for to til faktisk, 1 til venstre ankel og 1 til høyre håndledd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst :) Liker plasseringene dine :fnise:

Er ikke så fan av en ting midt på overarmen, da vil jeg heller at hele overarmen skal være tatovert :lol:

Har en idé selv, vurderer om jeg skal ta den på venstre armen, underarmen :) Men det er ikke slik med krusseduller, så da må jeg finne på enda en! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine er med kruseduller, og ingen av dem kommer til å bli med det heller så vidt jeg vet, men det er fordi jeg ikke er så fan av kruseduller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...