Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Da er jeg oppdatert på den siste uken din. Leit å høre at Vesla reagerte på vaksinen :( Plutten reagerte ikke i det hele tatt på 3-måneders vaksinen, men veldig på 5-måneders. Vi får håpe det er omvendt hos dere!

Noen helsesøstre er veldig vanskelig å kommunisere med. Jeg er glad for at min var på ferie mens jeg hadde amme-problemer sist, for vikaren hennes var veldig dyktig. Blir spennende å se hvem jeg får denne gangen.

Gleder meg til å se tatoveringen :jepp: Så flott at dere har lagt inn navnet til Vesla!

Med ønske om god bedring og en god natts søvn :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kara W - lenge siden sist. Håper dere har det bra. Helsesøster'n her er bare rar. Svigermor reagerte veldig på at hun hadde sagt at vi bare kunne vaske navlen til Vesla med en q-tip for å komme ordentlig nedi der... om den ikke har lukket seg ordentlig bør vi jo absolutt ikke rote nedi navlen. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare vise frem hvor fine Vesla og jeg er når jeg bærer. IKKE quote bildene!!! De vil bli fjernet i morgen. Jeg bare elsker det sjalet jeg bærer i her, elastisk og godt. :hjerte:

*poff borte*

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dere er :hjerte:

Liker fargene veldig godt :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dere er :hjerte:

Liker fargene veldig godt :)

Fant ut at jeg måtte tenke over at jeg skulle være en liten baby og finne et sjal som passet til babybæring og ikke nødvendigvis i mine favorittfarger. Men etter å ha kjøpt det bare elsker jeg det - det er så meg.

Så fine dere er. Lekkert sjal!

Moro at du liker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du fortelle hva slags type sjaldet er og hvr mange kg barn det går til? så veldig behagelig ut

Endret av lille lo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er din 8 mnd. gamle du vil ha sjal til, Lille Lo, så ville jeg gått for vevd. Når barna blir noen måneder gamle vil man merke at vevde sjal siger lettere, så da er vevde mer stabiliserende. Girasol og Didymos f.eks. har flotte sjal. Jeg har to didyer. En gecko og en indio. Indioen vurdere jeg å selge nå da, for vi bruker ikke sjal så ofte lenger. Dessuten er det litt i lengste laget for meg. Jeg har fått et av Nótt også, og det skal jeg etterhvert ta i bruk til ryggbæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du fortelle hva slags type sjaldet er og hvr mange kg barn det går til? så veldig behagelig ut

Sjalet jeg bærer i der er et elastisk sjal, og er veldig deilig å bære i. Hvor mange kilo det går til aner jeg ikke, men til en 8 måneder gammel baby ville jeg valgt vevd sjal som Saeria sier. Vevde sjal siger ikke så mye som elastiske gjør og er derfor mer stødige.

Hvis det er din 8 mnd. gamle du vil ha sjal til, Lille Lo, så ville jeg gått for vevd. Når barna blir noen måneder gamle vil man merke at vevde sjal siger lettere, så da er vevde mer stabiliserende. Girasol og Didymos f.eks. har flotte sjal. Jeg har to didyer. En gecko og en indio. Indioen vurdere jeg å selge nå da, for vi bruker ikke sjal så ofte lenger. Dessuten er det litt i lengste laget for meg. Jeg har fått et av Nótt også, og det skal jeg etterhvert ta i bruk til ryggbæring.

Kan jeg låne indioen din og prøve meg på det??? Lurer nemlig litt på å kjøpe meg et indio, men vil jo gjerne prøve først. :fnise: Jeg er hekta.

Ååh, det så utrolig koselig ut :happy:

Kjempe flott sjal! :jepp:

Det er veldig koselig, og hun trives så godt i sjalet. Akkurat på de bildene der har hun akkurat fått vaksinene og er sliten så der sover hun faktisk.

Tidlig morgen i dag. Vesls slo seg ikke til ro i senga så da var det bare å stå opp. Nå sitter hun i vippestolen og prater til speilet sitt. Vi har fått en liten skravekråke. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan. Mitt er skikkelig inngått og smørmykt.

Tusen takk!! Hvilke farge er det på det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg et sjal som har vært klippet ned i lengde - fikk det for 100 kr + porto. Tenkte jeg skulle sy en onbag eller en meitai med sjalstropper av det. Er spent på å se fargen når det kommer i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tror hun er veldig komfortabel oppi sjalet for hun sovner som regel alltid når hun sitter der. :)

I dag har jeg prøvebåret i Manduca'n som kom i posten i går, så langt virker den grei. Men har kun prøvd den inne i leiligheten, har tenkt å ta meg en tur ut litt senere i dag - lurer på å møte Mannen når han kommer med banen. Og da får jeg jo testet trappegåing med den - det må være greit å gå trapper med en slik sele på, rett og slett fordi vi bor i 4 uten heis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i andre etasje uten heis, det var ille nok. I begynnelsen skumpet vi vognen opp og ned :gjeiper: Praktisk med bæresele da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke vært aktuelt med å ta vognen opp eller ned de 4 etasjene for å si det sånn. Jeg bar vognbagen en del i begynnelsen, men nå står alt i boden i kjelleren og blir hentet ut når jeg trenger den. Siden jeg begynte å få en betennelse i skulderen var det i hvertfall uaktuet å bære mer enn nødvendig av sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så fiiine bilder. Ser veldig koselig ut og sjalet var veldig fint.

Kjenner jeg savner litt det å ha en jeg kan bære i sjal eller Mt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...