dreia Skrevet 19. mai 2010 #1061 Del Skrevet 19. mai 2010 Stakkars lita. Eg gruar meg skikkelig til veslepjokken vår skal få vaksiner. Det må svi i mammahjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 19. mai 2010 Harlekin: Håper Vesla tar det på samme måte som C neste gang. dreia: Det sved skikkelig ja, veldig glad for at Mannen var med og var den som holdt henne da hun ble stukket. Og jeg har ikke sprøyteskrekk, men det har han. Så jeg ble superimponert over ham. Det ser ikke ut til at jeg får i meg mat før Mannen kommer hjem. Tør nesten ikke begynne å lage nå for hun reagerer på den minste ting som gjør vondt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2010 #1063 Del Skrevet 19. mai 2010 Dreia: Ja, de er jo så små og forsvarsløse. Det er tid deres eget beste, men de vet jo ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1064 Del Skrevet 19. mai 2010 G ville heller ikke spise. Sist gang, ved 5 månedersen kastet han opp maten, så han var nok litt kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 19. mai 2010 Hun har spist litt, men ikke så veldig mye - selv ikke puppen er interessant nå. Vi målte temperaturen og hun hadde 38,61 i feber og tydelig vondt så hun fikk en stikkpille. Nå ligger hun i sofan ved siden av meg og prater til speilet og Madame Mø (en ku-bamse hun har fått av *Enigma*). Det blir nok ikke til at hun sovner før vi går og legger oss alle 3 i dag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1066 Del Skrevet 19. mai 2010 Kjedelig med feber, men hun er nok bra i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 19. mai 2010 Regner med det. Nå sover hun i sengen min, kun i ført bleie og med helseteppe over seg. Så varm stakkar. Er greit at det også er varmt her så hun ikke blir avkjølt av å ligge uten klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2010 #1068 Del Skrevet 19. mai 2010 Vi ga også stikkpille. C hadde ikke feber, men var veldig plaget - hun gråt helt hysterisk, og det var ikke likt henne. Dagen etter var hun fin igjen, og det er sikkert Vesla også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er akkurat sånn Vesla har vært i dag, grått helt hysterisk, tydelig plaget. Så vi har ikke dårlig samvittighet for å ha gitt stikkpille, det må til innimellom - akkurat som at vi må ta smertestillende innimellom. I dag kom det en krokodillebleie til oss i posten. Gleder meg til å ta den i bruk. Og så har jeg fått en hentelapp som jeg ikke aner hva er for noe det blir spennende å hente i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2010 #1070 Del Skrevet 19. mai 2010 Helt enig ang. Paracet. Klart man ikke skal gi medisin i tide og utide uten at det er nødvendig, men Paracet er godt utprøvd, og er babyene tydelig plaget, så er Paracet helt på sin plass. Krokodillebleie?? Kult Engangsbleier er kjedelige. Dvs. de vi bruker har 6 forskjellige motiver, men ingenting imot bleiehimmelen som blant annet du og Saeria snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1071 Del Skrevet 19. mai 2010 Så spennende med post. Fluffy mail er alltid moro! Nei...nå skal denne dama legge seg. Er trøtt som en alke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1072 Del Skrevet 20. mai 2010 Trøtt.... :gjespe: Det ble en urolig natt for Vesla sov ikke ordentlig og våknet til ny bleie og mat i 1-tida i natt. Og etter det sov hun mellom meg og Mannen, dvs at jeg hadde dårlig plass igjen. Hun sov nå heldigvis om enn urolig da. Så jeg år være glad for det selvom jeg er sliten etter i natt. Nå sitter hun i vippestolen sin og prater til speilet sitt. Godt at hun er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2010 #1073 Del Skrevet 20. mai 2010 Godt Vesla er bra igjen! Fra kl 4.45 ble vi tre i senga vår og + en katt. Utrolig at småbarn kan ta så stor plass!! Du er ikke den eneste som er trøtt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1074 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg var visst litt tidlig ute med å si at hun var bra. Synes plutselig hun var varm igjen, og hun har feber igjen - heldigvis ikke mye, men nk til at hun ikke er i form. Godt vi ikke har noen planer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2010 #1075 Del Skrevet 20. mai 2010 God bedring til vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1076 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk - feber'n har steget litt nå, håper det går over snart. For det merkes at hun ikke er helt i form. For helt plutselig blir hun lei seg av ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2010 #1077 Del Skrevet 20. mai 2010 Så kjedelig. Her var G fin dagen etter. Sulten, men fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1078 Del Skrevet 20. mai 2010 Hun blir fort sutrete, er utilpass og spiser ikke så mye. Men er generelt blid heldigvis. Men jeg er veldig glad vi ikke hadde noen planer i dag for å si det sånn, for å gå ut med henne i dag hadde bare vært tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2010 #1079 Del Skrevet 20. mai 2010 Nei, det nytter ikke å dra noe sted når de har det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1080 Del Skrevet 20. mai 2010 Feber'n var ikke helt borte nå i kveld, håper den er borte i morgen tidlig. Hun sover nå i vuggen sin, og dagen har egentlig fulgt sin vanlige rutine. Håper hun sover "hele" natten. Pakken er hentet på posten og det var en manduca jeg har fått låne. Gleder meg til å få prøvd den skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå