Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er litt spent på hva hun kommer til å gjøre. Og i utgangspunktet så håper jeg at Mannen kan være hjemme resten av dagen, men jeg regner ikke med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2010 #1042 Del Skrevet 19. mai 2010 Skal hun ta vaksine i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 #1043 Del Skrevet 19. mai 2010 Lykke til på kontroll idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2010 #1044 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper det har gått bra på kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 19. mai 2010 Da er vi tilbake, dvs Vesla og jeg. Hun sover og jeg sitter i sofan med laptopen og tv'n. Mannen dro på jobb Men han måtte så jeg skal være glad for at han ble med på helsestasjonen. Kontrollen gikk veldig bra, selvom helsesøster'n var like fjern i dag som de andre gangene - og nå var Mannen med og enig i inntrykket mitt. Vesla oppførte seg eksemplarisk smilte og pratet, inntil sprøytene skulle settes. Mannen tok henne på fanget og holdt slik at jeg slapp - glad for det. Men å stikkes var ikke moro, hun skjønte at det skulle skje noe og ble urolig før første stikket. Heldigvis klarte Mannen å roe ned litt før hun fikk puppen, og så litt mat etter det. Jeg håper vi slipper unna mest mulig ubehag og at hun nå sover et par timer. Ellers er ryggen sår der jeg er tatovert, kjennes ut som om jeg er solbrent - og det er jo sånn det skal være. Men da er det jo ikke noe godt å bære i bæresjal, men jeg gjør det jo for Vesla trenger det + at da avlastes skulderen jeg holder på å få en betennelse i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1046 Del Skrevet 19. mai 2010 Så godt at det gikk greit. Dere har ei litt rar helsesøster dere og. Vår er forsåvidt grei nok, men ikke helt en jeg er på nett med. Håper både rygg og skulder blir bra fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 19. mai 2010 Så godt at det gikk greit. Dere har ei litt rar helsesøster dere og. Vår er forsåvidt grei nok, men ikke helt en jeg er på nett med. Håper både rygg og skulder blir bra fort. Vår helsesøster er sikkert grei nok, men jeg synes hun virker så usikker i jobben sin også må hun overforklare alt og i tillegg så er jeg ikke helt på nett med henne. Og Mannen var enig med meg etter i dag - litt godt at jeg ikke er alene om det inntrykket. Takk vennen, det går over når det går over. Fikk noen øvelser hos fysio'n i dag til skulder'n og beskjed om å komme innom på fredag og trene alene. Så da blir det nok en treningsomgang på fredag. Resten av dagen i dag blir å tilbringe hjemme med Vesla og om formen hennes ikke er på topp i morgen så blir vi hjemme da også. Har lurt litt på å ta meg en tur på bæretreff i morgen, men det kan gjøres neste torsdag også så ingen hast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1048 Del Skrevet 19. mai 2010 Høres ut som en grei plan. Her er det nydelig vær, G er i form, så da må vi ut en tur. Putte han i becoen, slenge han på rygg, og gjøre noen ærender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1049 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er nydelig vær her også, men i dag skal vi ingenting pga sprøytene. Dessuten blir jeg så sinnsykt varm på ryggen siden den er pakket inn i plast. Så da er det like greit å bare være inne og ta det med ro. I dag da vi var ute hadde ingen av oss på seg særlig mye klær. Jeg hadde jeans, tøysko, en ammetopp og bæresjal. Vesla hadde body, strømpebukse (ullsokker) og bomullslue. Og enda var hun god og varm, siden hun satt i sjalet inntil meg. Jeg lurer litt på å kjøpe ull-sile klær til henne fra Nøstebarn rett og slett fordi jeg synes det er bedre enn bomull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1050 Del Skrevet 19. mai 2010 Ull-silkeklærne er deilige! Har ikke noe selv, men har kjent på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1051 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg lurer litt på om de kan være tingen nå i sommer med tanke på varmen som kommer og til de ligg kjøligere kveldene på verandaen. Silkelue skal jeg ha, igjen, for den vi har nå er for liten. Litt surt for den ble ikke brukt så mye, kun på sykehuset - heldigvis så kjøpte jeg den brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1052 Del Skrevet 19. mai 2010 Da er bambus også et alternativ. har jo samme temperaturregulerende egenskapene som ull. Det samme gjelder soya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1053 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvor får jeg tak i bambus og soya klær??? Sliten selv merker jeg så jeg lurer på å bare legge meg ned på sofan og prøve å sove litt, mens Vesla sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mai 2010 #1054 Del Skrevet 19. mai 2010 Lilleba selger soya og litt bambus på nett. Muksut selger bambusklær. Andre gjør det også Det er altså litt å få på nett hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1055 Del Skrevet 19. mai 2010 Da skal jeg søke litt og se hva jeg finner. Blir ikke noe soving på meg, for Vesla våknet etter forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 #1056 Del Skrevet 19. mai 2010 Høres ut som vi har samme helsesøster.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2010 #1057 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes alle helsesøtre er sånn jeg! Kanskje det er et av kriteriene for å bli helsesøster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 #1058 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes alle helsesøtre er sånn jeg! Kanskje det er et av kriteriene for å bli helsesøster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1059 Del Skrevet 19. mai 2010 Og nå har jeg en liten en som ikke vil ha mat. Hun endte med å nesten gråte seg i søvn. Tror det gjør vondt i beina der hun ble stukket, for når ikke puppen hjelper da hjelper nesten ikke noe. Endte med å putte henne i sjalet og der sover hun nå. Blir ikke å ta henne ut av det med det første for da tror jeg hun våkner, og det orker jeg ikke. Synes så synd på henne akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. mai 2010 #1060 Del Skrevet 19. mai 2010 Stakkar Slik reagerte C på den første vaksinen også. Trøsten er at hun ikke reagerte noe særlig på den neste vaksinen (den ved 5 måneder). Da er de større og tåler mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå