Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner godt til hvor i ubalanse man kan bli når de små gråter og ikke har det bra. Vi hadde en sånn episode i dag i bilen. Heldigvis var jeg lur nok til å ta med sovesauen (koseklut), og den hjalp. Han var dautrøtt, og alt av omtrentlig rutiner (vi har bare ca. rutiner, noe som funker fint) var ute og kjøre i dag. Takk og lov er han ikke helt avhengig av et bestemt regime, men det er jo grenser for hva man kan forvente av han også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også ca rutiner, men kvelden begynner ca 1830, og da MÅ vi ta kveldsstell når hun sier i fra hvis ikke er hundre og ti ute - og det var det selvfølgelig i dag. Og jeg klarer ikke å slappe mer av selvom alle rundt meg ber meg om det - merkelig nok. Da kjenner jeg at jeg bare blir mer stressa faktisk noe som ikke hjelper på situasjonen, og noe de rundt ikke skjønner. :sur: Kjente jeg var en millimeter unna å eksplodere i bilen når Mannen ber meg om å slappe av og puste, enda jeg da ikke stressa - for da var vi på vei hjem og jeg fikk ikke gjort noe. Eksploderte ikke heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hjelper ikke at andre ber en slappe av. Det gjør det ikke noe bedre å høre på fortvilet gråt. Er ikke noe greit for vesla når hun trives med sin kveldsrutine, og det er klart hun merker at den uteblir, når det er noe hun tydligvis forbinder med å roe ned og gjøre seg klar for nattesøvnen. G er avhengig av kluten og smokken sin, kveldsflasken er han også veldig glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er merkelig hvor fort hun har blitt avhengig av den rutinen. Og hun sier så klart i fra at hun er sliten, trøtt og vil roe ned med kveldsstell, koseflaske og til slutt litt pupp. Samtidig er det godt at hun har den rutinen for det gir oss litt voksentid på kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig greit - i dag går den til å sitte på hver vår pc og sulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg ikke svarte noe på siste mms-en din, jeg ble dratt inn i borgertoget av venninne S akkurat da og glemte av hele mmsen etterpå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med dagen, dvs Vesla sover ved puppen. Det er hardt å stå opp gitt. :fnise: I dag skal vi på jobben min en tur, assistenten min har bursdag + at vi skal snakke om permisjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hardt her og. Planer om å anskaffe rullegardiner er fremmet, for når han våkner stadig tidligere fordi det begynner å bli lyst... :roll: Enda han IKKE har sovet nok... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det lyst tidlig, så vi drar mest sannsynlig på Ikea i dag. ;)

Håper dere fikk dere en tur på IKEA i dag. her priser vi oss veldig glad for de mørke gardinene på soverommet nå i den lyse årstiden.

Takk for videresendt MMS!!!

Kjempe koselig!

:hjerte: Fine jenta!

Så fint at du likte bildet - måtte jo vise at hun liker leken vi fikk. :)

:vinke:

:hallo: Long time no see!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

I dag har vi vært på jobben og besøkt de, vi ble lenge - i 3 timer faktisk. Det var veldig koselig og Vesla råflørtet med barna på avdelingen min. Så man kan trygt si at hun koste seg. :fnise: Er så moro å se ungene kose seg med en baby på besøk. På veien hjem snakket jeg med en mann på 83 år som synes Vesla var så søt der hun satt i sjalet. Han syntes det så ut som om hun koste seg masse tett inntil mamma'n sin. :hjerte: Han var en skikkelig søt gammel mann. Og på banen kom vi i snakk med en dame på kanskje 65 år, som syntes det virket så skumelt å bære i bæresjal: "Tenk om jeg snublet!" Måtte le litt av henne etter at vi kom hjem, men der og da tok jeg meg tid til å forklare at jeg ikke løp av gårde med Vesla på magen, men tok det helt med ro. Det kan jo like gjerne skje en ulykke når jeg har henne i vogna som når jeg bærer henne så det spiller jo sånn sett ingen rolle hvor hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han var skikkelig søt, og siden vi tok heisen sammen fra senteret og ned til banen ble det til at vi gikk sammen til plattformen og pratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke Ikea, men felleskjøpet. :ler: Vi måtte ha noe greier til hagen, så måtte vi hjemom, og da ble det til at vi pratet lenge med naboene. vips så var det tid for grøt og legging for G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer. Håper dere får ordnet det i dag da.

Nå sitter jeg alene i stua, mens Mannen og Vesla er på soverommet. Vi skal på 3 måneders kontroll i dag, og derfor er Mannen hjemme ennå. Mulig han drar på jobb etter kontrollen, det ser vi an formen til Vesla på før vi bestemmer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...